• BLOODTRAITORS


    ROLES

                                                                                                                                                                                                   
    • Naam • Bloedstatus • Saralonde • Faceclaim • Pagina
    • Naam • Bloedstatus • User • Faceclaim • Pagina
    • Dominic St. James • Pureblood • Ziegler • Tom Webb • 1.3
    • Naam • Pureblood • Marlow • Faceclaim • Pagina
    • Naam • Pureblood • Hermownninny • Faceclaim • Pagina
    • Alfred St. James • Pureblood • Vaiana • Tom Webb • 1.3
    • Bran Desmond • Pureblood • SebastianVerlac • Grant Gustin • 1.1
    • Naam • Bloedstatus • User • Faceclaim • Pagina
    Vrouwen
    • Xenia Delacroix • Pureblood • Sempre • Faceclaim • 1.1
    • Naam • Pureblood • Sunfyre • Faceclaim • Pagina
    • Naam • Pureblood • Hopps • Faceclaim • Pagina
    • Naam • Pureblood • Tormienne • Faceclaim • Pagina
    • Naam • Pureblood • Stormfly • Faceclaim • Pagina
    • Naam • Muggleborn • Motunui • Faceclaim • Pagina
    • Naam • Half-Blood • Necessity • Faceclaim • Pagina
    • Naam • Half-Blood • Phorthos • Faceclaim • Pagina


    ROLLENTOPIC • PRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 19:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het voorstel tussen Bran en Caleb helemaal prima!


    Bowties were never Cooler

    Vrijdag avond komt het SPEELTOPIC online


    Bowties were never Cooler




    ALFRED EDWARD ST.JAMES

    RAVENCLAW & PUREBLOOD
    _________________



    ✶ Iemand waar hij het absoluut niet kan vinden
    ✶ Iemand die hem helpt met DADA

    Relatielijstje en voorstellen onder de spoiler !

    •Ethan Eoin Blake • Half-blood • Kennisen • Ik vermoed dat hun paden niet echt gekruist hebben.

    • Faolan Donn Reilly • Muggleborn • Beste vrienden • Alfred en Faolan zijn beste vrienden een combinatie die voor vele gespreksonderwerpen zorgt. Een Gryffendor en ravenclaw? En dan nog eens een mudblood met een pureblood, het leek wel een schande. De eerste jaren verliep hun vriendschap dan ook stroef, gezien Alfreds broer de jongen niet uit kan staan. Echter groeiden de twee jongens wel dichter naar elkaar toe wat maakt dat ze ne een ijzersterke vriendschap hebben, die zelfs Dominic niet kan breken.

    • Dominic Theodore St. James • Tweelingsbroer • Alfred en Dominic zijn een identieke tweeling en kennen elkaar meer dan goed. Echter zorgt dit ook wel voor een tweelingrivaliteit die tussen de twee heerst. Dominic is nu eenmaal een Slytherin en is hierdoor het oogappeltje van hun vader. Alfred is dan weer een Ravenclaw net als hun moeder waardoor zijn moeder meer met hem gemeen heeft. Echter na hun kleine discussies zijn de jongens beide wel nog te vinden voor kattekwaad en kunnen ze niet lang boos blijven op elkaar.

    • Naam • Pureblood • Marlow • Faceclaim • Pagina

    • Caleb Septimus Solomon Blackwater • Pureblood • Vrienden • Alfred en Caleb zitten in dezelfde afdelingen en gaan samen vaak studeren in de bieb. Echter vind Alfred het moeilijk om Caleb beter te leren kennen gezien hij en Faolan het niet kunnen vinden.

    • Bran Desmond • Pureblood • Goede vrienden • Bran en Alfred zijn goede vrienden en kunnen altijd wel een goed gesprek met elkaar hebben. Alfred vind het dan ook leuk om Bran mee te sleuren op avontuur gezien Bran de jongen altijd de mooie kleine dingen weet aan te tonen.
    • Arthur Eldritch Foster • Pureblood • soort van vrienden • Alfred kent Arthur wel van zien en hier en daar een praatje, maar vind het doods irritant dat de jongen hem en zijn broer door elkaar halen. De irritatie is dan ook snel op zijn gezicht af te lezen, maar anders komt hij wel goed met Arthur overeen.

    • Xenia Delacroix • Pureblood • Heb jij een idee? ;'D ik weet niet meteen iets. •

    • Naam • Pureblood • Sunfyre • Faceclaim • Pagina

    • Bethany Whitmore • Pureblood • Geen vrienden • Alfred kan het niet zo goed vinden met haar en vermoed dat dit ook zo wederzijds is. Hij vermijd haar dus het liefst.

    • Naam • Pureblood • Tormienne • •

    • Naam • Bloodstatus • Username • Faceclaim • Pagina

    • Jessie Amethyst Porter • Pureblood • Beste Vriendin • Vanaf het moment dat de jongen ingedeeld was bij Ravenclaw leek het al meteen te klikken tussen de twee. Jessie en Alfred zijn in de lessen dan ook altijd naast elkaar te vinden en de jongen kan altijd naar haar toe als er iets is.

    • Florence Blodwen • Half-Blood • Kennisen • Alfred kan het goed vinden met Florence, maar heeft nog niet genoeg tijd met haar doogebracht om haar echt een vriendin te gaan noemen.

    • Catelyn O'Donnel • Half-Blood• Vrienden & bieb maatjes • Alfred kan het goed vinden met Cate en kunnen samen uren in de bieb zitten. Hun vriendschap is hier dan ook ontstaan en Alfie zal het voor haar opnemen als Dominic weer eens lastig doet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Slughorn schreef:
    (...)

    Mooi, Nice ^^
    Moet toch ergens kunnen klagen (':

    Sowieso ja :')


    Ik vind de voorstellen voor Flo en Caleb, en Flo en Alfred helemaal prima ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Voor mij zijn alle relaties ook prima ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Het SPEELTOPIC is hierbij geopend


    Bowties were never Cooler

    Iemand die met Xenia wil meeten? (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Iemand die met Xenia wil meeten? (:

    Flo?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jessie zit aan de Ravenclaw tafel! Iedereen die wilt mag joinen.


    - thank you for existing -


    Faolan Donn Reilly

    Relatievoorstellen
    * Een rasechte vijand - Dominic?
    *Iemand die Faolan bijles geeft - tegen de zin van de ander in:


    Al bekend:
    * Een volbloed beste vriend: Alfred. Alfred en Faolan zijn beste vrienden een combinatie die voor vele gespreksonderwerpen zorgt. Een Gryffendor en ravenclaw? En dan nog eens een mudblood met een pureblood, het leek wel een schande. De eerste jaren verliep hun vriendschap dan ook stroef, gezien Alfreds broer de jongen niet uit kan staan. Echter groeiden de twee jongens wel dichter naar elkaar toe wat maakt dat ze ne een ijzersterke vriendschap hebben, die zelfs Dominic niet kan breken. (Even gekopieerd, dacht zo is het makkelijk ^^)
    * Een halfblood beste vriendin: Florence Blodwen: Bij Flo is het altijd gemakkelijker dan omgang met andere mensen. Dat omdat ze allebei geen pureblood tovenaar zijn. Hier kunnen ze soms heerlijk uren over klagen hoe oneerlijk sommige jongeren tegenover hen zijn. Dat zij een mudblood en een halfblood zijn, wil niet zeggen dat zij niet net zulk recht hebben op dit onderwijs dan de anderen.
    * Iemand waarmee hij ruzie heeft vanwege zijn afkomst (rijk gezin) - Bran Faolan begrijpt nooit de houding die Bran tegenover hem heeft. Net als elk ander in de school kijkt hij hem alleen maar aan met een lange neus, omdat Faolan een Mudblood is. Meestal probeert Faolan Bran gewoon te negeren, maar af en toe komt het toch tot een botsing tussen de twee jongens. Aangezien ze allebei voor dezelfde vrienden hebben gekozen, komen ze elkaar vaak tegen. Maar tussen hen heerst dan een stillte strijd.
    * Iemand waarvan Faolan geen hoogte krijgt: Jessie
    Faolan weet niet zo goed wat hij met dit meisje moet. De ene keer doet ze namelijk gemeen tegen hem, vooral in het bijzijn van anderen, de andere keer juist weer heel aardig. Hij krijgt niet zo'n goede hoogte van Jessie, en weet af en toe daardoor ook niet hoe hij goed op haar moet reageren. Wel heeft hij door dat ze anders tegen hem doet als ze alleen zijn, en dus houdt hij zijn mond tegenover de rest over hun ontmoetingen. (Zo goed?)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2017 - 13:40 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Sempre schreef:
    Iemand die met Xenia wil meeten? (:


    We zijn beide Gryffindor, ik kan naast je zitten aan de tafel? Ik heb alleen nog geen idee hoe we tegenover elkaar moeten gedragen (':
    Oh oeps, ik zag net dat je al antwoord had, ik las eroverheen. Sorry

    [ bericht aangepast op 16 sep 2017 - 13:46 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Iemand van Hufflepuff voor Arthur?


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik zat me te bedenken, maakt het uit in wat voor tijd je schrijft?
    Of mag je dat zelf uitkiezen. Dat was eerder altijd, maar ik ben al lange tijd uit RPG (':
    Maar moet ik bijvoorbeeld uit de ik-persoon schrijven, of mag ook derde?


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    We zijn beide Gryffindor, ik kan naast je zitten aan de tafel? Ik heb alleen nog geen idee hoe we tegenover elkaar moeten gedragen (':
    Oh oeps, ik zag net dat je al antwoord had, ik las eroverheen. Sorry

    Dit mag ook hoor :p is qua houses wel logischer haha.
    Zal ik Flo anders naar Arthur sturen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sombre schreef:
    Jessie zit aan de Ravenclaw tafel! Iedereen die wilt mag joinen.


    Ik stuur Alfred vanavond naar haar c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH