• Ooit (zo'n 5 jaar geleden) was hier al een topic van!
    Maar iedereen heeft waarschijnlijk wel een crush op iemand die de meeste mensen niet perse aantrekkelijk vinden.

    Mijn weird crush is denk ik Mads Mikkelsen. Ik vind hem best eng (thanks to Hannibal) maar vreemd genoeg ook best aantrekkelijk?



    Wie is jullie weird crush (nerd)?




    Alleen maar tranen van geluk

    Caricia schreef:



    This man will be the death of me.:9~


    _O_


    Queer zijn is gewoon alles

    Caricia schreef:



    This man will be the death of me.:9~


    Wow, een collega van mij (weet z'n naam niet) lijkt best veel op hem.


    26 - 02 - '16

    Ohmygod dit is echt een topic voor mij want ik heb altijd van die "rare" en "lelijke" mensen die ik serieus echt heel knap vind.

    Als allereerste; Waylon - Ja, die Nederlandse artiest;

    echt bish y e s !

    Nog een voorbeeld hiervan is de acteur Dane Dehaan ^^ ;




    en ohgod laat me niet over zijn blonde tijd (zie hieronder; de film "Kill Your Darlings" beginnen want ik was toen echt zwaar verliefd op die jongen. istg








    — Inner peace, it's hard to find. —

    Colin Firth? Have you seen that man? Daamnnn. En vast nog wel tig meer maar die kan ik even niet verzinnen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yoshioka schreef:
    Ohmygod dit is echt een topic voor mij want ik heb altijd van die "rare" en "lelijke" mensen die ik serieus echt heel knap vind.

    Als allereerste; Waylon - Ja, die Nederlandse artiest;

    echt bish y e s !

    Nog een voorbeeld hiervan is de acteur Dane Dehaan ^^ ;




    en ohgod laat me niet over zijn blonde tijd (zie hieronder; de film "Kill Your Darlings" beginnen want ik was toen echt zwaar verliefd op die jongen. istg









    Omg ik houd echt van Dane, zijn ogen alleen al! En kill your darlings is echt zo'n goede film!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb momenteel een zwak voor Dominic Sherwood. Acteur en zanger en speelt in de serie Sjadowhunters en was te zien in Taylor Swoft haar muziekvideo

    En ondanks dat ik overtuigend een blond blauwe ogen fan ben is mn zwak voor mede acteur Matthew Daddario. Zijn tanden als hij lacht en ohh le smelt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rowling schreef:
    (...)

    Omg ik houd echt van Dane, zijn ogen alleen al! En kill your darlings is echt zo'n goede film!

    ohmygod i found someone who genuinely likes that movie too :W
    Ik heb van zoveel mensen gehoord dat ze Dane echt lelijk vinden maar... WAAR THO ??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ha ik las de titel en dacht meteen aan mijn rare "ik vind je esthetisch niks maar vreemd aantrekkelijk" verhouding met Mads en hoppa het was spot on


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Valt Max Joseph van Catfish hier ook onder? I'm not sure, haha.



    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Hopps schreef:
    Colin Firth? Have you seen that man? Daamnnn. En vast nog wel tig meer maar die kan ik even niet verzinnen

    Yash! Totally agree.
    Zo'n zelfde crush had ik voor Richard Gere, hoewel ze allebei wel oud worden nu, hoor, haha.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Lightoller schreef:
    (...)
    Yash! Totally agree.
    Zo'n zelfde crush had ik voor Richard Gere, hoewel ze allebei wel oud worden nu, hoor, haha.


    Ja op Richard en ja op Max. c: Hetzelfde met Hugh Grant, op een dorky manier, of zo. En Johnny Depp en so many others


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik had vroeger alleen maar vrouwen op mijn muur. Zoveel zelfs dat je zou denken dat ik lesbies of bi was, maar ja de hitkrant plaatste altijd van die jongens of meisjes waar ik niet op viel: zonder echt talent of gewoon te jong en tja populair.. Ik hou van alternatief / gek / gestoord / apart / indie enzo. Geen emo. Het moet niet te zwart worden, maar duister & mysterieus is wel mijn ding ja...







    Btw ken er wel meer, maar ja 3 picca's max he


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb echt een groot zwak voor Freddie Mercury :9~


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Lightoller schreef:
    Valt Max Joseph van Catfish hier ook onder? I'm not sure, haha.



    Oh my god
    SAME :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Magnus Bane for life!!!!!!!


    Aan niets denken is ook denken.