• Ooit (zo'n 5 jaar geleden) was hier al een topic van!
    Maar iedereen heeft waarschijnlijk wel een crush op iemand die de meeste mensen niet perse aantrekkelijk vinden.

    Mijn weird crush is denk ik Mads Mikkelsen. Ik vind hem best eng (thanks to Hannibal) maar vreemd genoeg ook best aantrekkelijk?



    Wie is jullie weird crush (nerd)?




    Alleen maar tranen van geluk

    Yoshioka schreef:
    (...)
    Oh my god
    SAME :W

    <3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik vind jou sexy.


    Fuck it.

    offtopic: Ik vind mezelf niet echt mooi, dat blijft gewoon zo. Uhm tja. Ik weet ook wel dat ik een laag zelfbeeld heb, maar dat heeft een (verleden) reden. Het is niet dat ik daar niet mee kan leven. Immers inside out & de verpakking gooit toch iedereen weg uiteindelijk?

    Ik mis Giel. Wie is Giel? Ads? Vliegt Giel hier stiekem ergens rond :'( Komt i ooit terug in Team Rainbow Mother of Dragons Everything Enigma etc.?
    Hij kan toch geen Reddie blijven ?




    Aan niets denken is ook denken.

    Heb nog een voor de lijs!. Reeve Carney. Ik vond hem zo goed en leuk als Dorian Grey in Penny Dreadful.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wie ik hoe dan ook altijd knap zal vinden, is Ewan McGregor. He's my favourite actor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    oh oh oh oh luke evans en orlando bloom en daaaamn die allemaal


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nou ik denk Johnny Depp, speelt sws veel rare rollen (het onbekende werk dat hij maakt)
    Verder zou ik het niet weten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Gaz schreef:
    Wie ik hoe dan ook altijd knap zal vinden, is Ewan McGregor. He's my favourite actor.


    Heb alleen zn picca opgezocht maar zag er knap uit :3
    Star Wars dus, naja, dat heb ik nooit gekeken.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind sommige mensen hierin geen "weird crushes" ofzo. Die kom ik best vaak tegen namelijk.

    As for me. Eeeh. Ik dacht meteen aan Gerard Butler. Geen idee of dat een weird crush is tbh, maar mensen kijken me altijd raar aan als ik dat zeg. Anders heb ik er niet echt een?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2017 - 12:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beyonce
    Ryannah


    Aan niets denken is ook denken.

    Baepsae schreef:
    Ik vind sommige mensen hierin geen "weird crushes" ofzo. Die kom ik best vaak tegen namelijk.

    As for me. Eeeh. Ik dacht meteen aan Gerard Butler. Geen idee of dat een weird crush is tbh, maar mensen kijken me altijd raar aan als ik dat zeg. Anders heb ik er niet echt een?

    Gerard Butlerrrr <3333333333

    Ik denk heel eerlijk dat niemand echt een weird crush kan zijn... dat zou toch haast een belediging voor diegene zijn in feite? Want ik denk dat er naar iedereen wel een keer gekeken wordt met de gedachte van; wauw, nice.

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Gerard Butlerrrr <3333333333

    Ik denk heel eerlijk dat niemand echt een weird crush kan zijn... dat zou toch haast een belediging voor diegene zijn in feite? Want ik denk dat er naar iedereen wel een keer gekeken wordt met de gedachte van; wauw, nice.

    Donald Trump.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baepsae schreef:
    (...)
    Donald Trump.

    Hey! Ik vind hem ontzettend knap oké. Ik heb hem niet voor niets als profielfoto en in mijn signature staan. (cat)

    Ik vind het ook niet verkeerd om naar William Shatner in zijn Star Trek-tijd te kijken. Er zijn een hoop oudere acteurs die echt kapot knap waren toen ze zo'n 30 jaar oud waren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Hey! Ik vind hem ontzettend knap oké. Ik heb hem niet voor niets als profielfoto en in mijn signature staan. (cat)


    Ik zie het nu pas. What is seen cannot be unseen.


    26 - 02 - '16