• Ooit (zo'n 5 jaar geleden) was hier al een topic van!
    Maar iedereen heeft waarschijnlijk wel een crush op iemand die de meeste mensen niet perse aantrekkelijk vinden.

    Mijn weird crush is denk ik Mads Mikkelsen. Ik vind hem best eng (thanks to Hannibal) maar vreemd genoeg ook best aantrekkelijk?



    Wie is jullie weird crush (nerd)?




    Alleen maar tranen van geluk

    Baepsae schreef:
    Ik vind sommige mensen hierin geen "weird crushes" ofzo. Die kom ik best vaak tegen namelijk.

    As for me. Eeeh. Ik dacht meteen aan Gerard Butler. Geen idee of dat een weird crush is tbh, maar mensen kijken me altijd raar aan als ik dat zeg. Anders heb ik er niet echt een?


    Jaa, dat heb ik ook. Online kom je vet veel mensen tegen die mijn 'weird crush' ook helemaal het einde vinden, maar vriendinnen/klasgenoten/familieleden kijken je meteen aan alsof je zojuist je liefde aan de paus hebt verklaard :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet niet of Jonny Lee Miller hieronder valt, want yesh die vent.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Hey! Ik vind hem ontzettend knap oké. Ik heb hem niet voor niets als profielfoto en in mijn signature staan. (cat)

    Hehehehe.

    En nu serieus. 😂
    OEH. Ik ken er nog eentje; Paul Hollywood dan.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2017 - 20:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wasikowska schreef:
    Ik weet niet of Jonny Lee Miller hieronder valt, want yesh die vent.

    Ja! Ja! Ja! JAAAAA! Weinig mensen kunnen geblondeerd haar hebben, maar hij ziet er ongelooflijk goed uit met dat zowat witte kapsel.
    Ik stem voor meer scènes in Elementary waarin hij geen shirt draagt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2017 - 21:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Deze Nederlanders zie ik ook best graag:


    Achmed Akkabi.
    Probably al een zwak voor hem sinds de Albert Heijn-reclames, haha. He's so lovely.



    Jim Bakkum.
    Stiekem vind ik hem persoonlijk de beste Nederlandse zanger, en crush al op hem sinds Idols, haha.



    Timor Steffens.
    Pas zag ik hem bij Dance, Dance, Dance met krullen en dan vind ik hem toch echt wel aandoenlijk. Kon zo snel alleen geen foto met krullen vinden.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Valt Mark Hamill hier tussen? HA ik vind dat zo'n geweldige man.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind Max Verstappen toch echt wel knap.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik denk dat ik Bill Skarsgård aan de lijst moet toevoegen na de It film. Hij is namelijk de acteur achter Pennywise. Ik heb hem altijd echt heel knap gevonden sinds ik hem kende van Hemlock Grove, maar mensen vinden hem dus blijkbaar eng en op een pedofiel lijken?



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ehm heel mn pinterest (Blink) staat vol met vrouwen oops haha
    Als ik manisch ben of iets drukker wordt ik feministischer, is me al eerder overkomen. En dan nog allerlei stelletjes uit tv series. Well, eat your heart out😂 If you want to.


    Aan niets denken is ook denken.

    Rick Genest, en verschillende Koreaanse personen (mannen als zowel vrouwen).


    Quiet the mind, and the soul will speak.