• Hey Q'ers!

    Ik heb een probleempje. Ik heb een iPhone 5s en vanmiddag rond 14:00 kon ik gewoon muziek luisteren op mn mobiel zonder oortjes in, dus gewoon uit de speaker van mobiel zelf. Toen ik het rond 17:00 weer wou doen, ging dat opeens niet meer. Hij zei dat er een koptelefoon in zat en dat het daarop werd afgespeeld, maar er zat niks in. Ik heb mn mobiel al opnieuw opgestart en er oortjes in gestopt. Werke allemaal niet. Nou ja, ik kon wel met oortjes in muziek luisteren, maar als ik ze er weer uithaalde, dacht mn mobiel dat ze er nog inzaten.

    Heeft iemand hier ervaring mee, of een oplossing? Please help me

    Liefs,
    Mare


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Aaaaah ja, dit heb ik ook eens gehad. Bij mij hielp het om echt alle apps compleet af te sluiten (dus door twee keer op die home-knop te drukken) en dán opnieuw op te starten.


    everything, in time

    Earphone jack schoonmaken kan ook helpen met een wattenstaafje of wat contact spray


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zou inderdaad proberen de earphone jack even schoon te maken. Kan zijn dat het stof het veroorzaakt.


    The truth is out there.

    Hag schreef:
    Ik zou inderdaad proberen de earphone jack even schoon te maken. Kan zijn dat het stof het veroorzaakt.


    Catmint schreef:
    Earphone jack schoonmaken kan ook helpen met een wattenstaafje of wat contact spray


    Ah, ik zie het al. Er zat een strootje in. Dankjulliewel voor de hulp!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.