• Hoi allemaal!

    Ik zeur eerst even, hoor.
    Gisteren kwam ik erachter dat Markiplier, een superleuke Youtube-gamer, een liveshow komt geven in Nederland. Nou had ik allang bedacht dat, mocht dat ooit gebeuren, ik daar sowieso heen zou gaan. Maar eigenlijk wil ik niet alleen gaan, maar ik ken dus letterlijk niemand die mee zou willen. Zelfs niet als ik hun ticket betaal (serieus).

    Maar om dit topic een beetje nuttig te maken: wat vinden jullie van Youtube/Youtubers? Kijken jullie Youtubers? Vinden jullie het zielig voor me? (You better)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik snap nooit zo wat mensen leuk vinden aan YouTube gamers, geef mij maar zelf een game en laat me het spelen :')
    Anywaaays, wel jammer dat niemand met je wilt gaan ^^ Zelf zou ik inderdaad niet echt geld eraan uit willen geven en (weet niet waar het is?) meestal moet ik facking lang reizen vanuit Limburg, dus dat is echt hiep-hoi :")


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik snap nooit zo wat mensen leuk vinden aan YouTube gamers, geef mij maar zelf een game en laat me het spelen :')
    Anywaaays, wel jammer dat niemand met je wilt gaan ^^ Zelf zou ik inderdaad niet echt geld eraan uit willen geven en (weet niet waar het is?) meestal moet ik facking lang reizen vanuit Limburg, dus dat is echt hiep-hoi :")


    Ik ben zelf niet zo'n gamer, maar ik vind ze toch wel leuk. En als een Youtuber gamer een leuke persoonlijkheid heeft, grappig commentaar geeft, maar toch ook inhoudelijk wel iets van games weet, dan vind ik het leuk om naar te kijken.
    En ik vind deze kerel gewoon ontzettend leuk, dus om de een of andere reden heb ik hier geld voor over xD.

    Vanuit Limburg evenementen bezoeken lijkt me inderdaad wat lastig.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ja, ik kijk ook alleen dan weer geen Markiplier (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    THE KING OF FIVE NIGHTS AT FREDDY'S!

    Wanneer is hij in NL dan? Ik zou misschien wel kunnen/willen, maar ligt eraan hoe mijn rooster er dan uit ziet als het doordeweeks is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    THE KING OF FIVE NIGHTS AT FREDDY'S!

    Wanneer is hij in NL dan? Ik zou misschien wel kunnen/willen, maar ligt eraan hoe mijn rooster er dan uit ziet als het doordeweeks is.


    Is het erg dat ik die woorden in mijn hoofd kon horen? XD

    Februari! Genoeg tijd om te plannen dus. Maar het is wel enigszins prijzig. Veertig euri.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Grappig, ik ga over een maand naar Game Grumps en Jacksepticeye live!
    Maar ik heb echt heel veel faves. Game Grumps wel echt op het gebied van gamen, maar verder ben ik enorm fan van Kilian Experience. (:


    Caution first, always.

    Jammer dat Nederland wat ver is, want ik hou van Markiplier! Echt een topper!
    Ik kijk naar redelijk wat Youtubers, vooral Britten.


    16 - 09 - '17

    Asgard schreef:
    (...)

    Is het erg dat ik die woorden in mijn hoofd kon horen? XD

    Februari! Genoeg tijd om te plannen dus. Maar het is wel enigszins prijzig. Veertig euri.


    Hahaha, toen ik schreef, hoorde ik het ook precies in zijn stem.

    Vind je het goed als ik hier nog even over nadenk? Ligt voornamelijk aan of ik dan wel kan ivm school of iets.
    Prijs valt wel mee, en als het doordeweeks is, heb ik gratis reizen dus is ook geen probleem waar in NL het dan is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    omg ik wil daar zeker heen gaan (rip sparen voor het geld arme student dat ik ben)


    Deep down, I've always wantend to be a Warrior.

    Ik kijk geen youtubers, dus dit is allemaal "verwarrende taal" voor me, behalve als het over zodiac gaat dan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Noct schreef:
    Grappig, ik ga over een maand naar Game Grumps en Jacksepticeye live!
    Maar ik heb echt heel veel faves. Game Grumps wel echt op het gebied van gamen, maar verder ben ik enorm fan van Kilian Experience. (:

    Aaaaah! Ik ben echt jaloers!
    Helaas is het al uitverkocht en kan ik Jack niet live zien. :'c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik kijk wat ik leuk en / of nuttig vind maar tbh meer ook niet.
    Geen zin in.
    Geen tutorials doen.
    Gewoon soggen tot de max geen youtube


    Aan niets denken is ook denken.

    Aw, dat is inderdaad zielig voor je. En haast een beetje raar, want als iemand mijn kaartje voor zoiets zou kopen, zou ik zelfs meegaan als ik de naam letterlijk nog nooit had gehoord, maar misschien is dat mijn studentenperspectief. (krul) Ik hoop dat je nog iemand vindt!

    De enige Youtubers die ik echt volg zijn Dan en Phil. Volgens mij hebben zij over het algemeen meer een publiek van erg jonge tieners, maar ik volg ze al jaren en hun onschuldige content en geweldige vriendschap en hoe enorm ze gegroeid zijn door de jaren heen maken me gewoon nog steeds heel blij. Ik zou niet zo nodig naar een liveshow van ze willen, maar ik ga wel binnenkort al voor de derde keer naar een liveshow van Welcome to Night Vale, een podcast. Dat staat qua niche interesse wel ongeveer gelijk aan een Youtube gamer, denk ik, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm....ik kijk niet naar markiplier helaas! Weet niet of er nog andere bekende youtubers komen? :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Gaz schreef:
    (...)
    Aaaaah! Ik ben echt jaloers!
    Helaas is het al uitverkocht en kan ik Jack niet live zien. :'c

    Ahh, dat is balen! We zitten op de allereerste rij, ik ben zo stoked.


    Caution first, always.