• Ja, die ik heb gekocht is dus niet long lasting.
    Iemand tips? Vooral lippenstift (graag donker paars, of bordeaux rood of naturel aarde tinten)

    Dus ook een beetje betaalbaar, maar ik heb dus echt liever 1 goede dan 3 slechte (dan geef je iemand een kus op zijn wang en gaat alles er af)


    Aan niets denken is ook denken.

    Hmm lastig. Super stay 24 hours van Maybelline blijft vaak bij mij wel goed zitten (op een drukke dag 1x bijwerken). Ik ben zelf ook op zoek naar de perfecte lipstick. Ik overweeg eentje te kopen van Jeffree Star omdat heel veel mensen dat ook echt de hemel in prijzen als longlastig, maar die is wel 20 euro. Het kan ook helpen om je lippen eerst in te kleuren met lipliner, of een lipstick base te gebruiken.


    The truth is out there.

    Ik wil een mooie donkerpaarse soort van naturel maar wel heel apart en bijzonder. Echt niet chill als je iemand kust dat er dan steeds de helft er wat af gaat


    Aan niets denken is ook denken.

    Het liefst niet allerlei andere dingen maar gewoon 1 ding
    De rode van Anneke was echt de beste keus ever man. Annie heeft geen man hoe kan dat senk ik dan. Jeetje sws die zus haar ogen damn pretty girls en het is niet eens een tweeling. Nee, ik ben niet op ze verliefd en annie blijft mn fav


    Aan niets denken is ook denken.

    Deze misschien? Is dat de soort kleur die je zoekt? Heb zelf het merk nog niet getest overigens. :'D


    The truth is out there.

    Hmm meer iets voor Lisa (wtf die chick hoezo is die single of niet omg omg sorry)

    Ik wil meer rood wat diepere kleur, focksia (hoe schrijf je die kleur jezus)


    Aan niets denken is ook denken.

    Misschien even rondkijken op die site dan, ze hebben een vrij goed assortiment. c:


    The truth is out there.

    Tnx!!


    Aan niets denken is ook denken.

    ben zelf erg fan van de OCD liptars. Heb je maar een iniminibeetje van nodig en blijft de rest van je leven ongeveer zitten. Voor nagellak zou ik investeren in een goede topcoat en die eens in de twee dagen aan te brengen over je base en middle coat.


    The night is dark and full of terrors.

    Voor lippenstift gebruik ik Maybeline's 24 hours stay. Meestal hoef ik ze op een lange werkdag maar 1 of 2 keer bij te werken. Kan beetje prijzig zijn, maar kruitvat heeft ze heel vaak in de aanbieding! Voor zo lang mogelijk zittende nagellak gebruik ik long lasting base coat van essence. Hartstikke goedkoop, maar blijft goedzitten! En de topcoats van Hema vindt ik ook fijn.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2017 - 16:26 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Deze van Rimmel vind ik best wel fijn. Hij is een beetje rood/paarsig en blijft best lang zitten, maar het belangrijkste met zo'n kleur vind ik dat hij niet uitloopt (en dat doet ie niet) want dat doen de meesten wel. Desondanks draag ik er ook nog een lipliner onder (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    MT. Er zitten echt een paar mooie tussen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Koop ik later


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik gebruik veel lippenstif en voor de gene die je hebt kan een primer een uitkomst zijn. Zelf gebruik ik de lip primer van Catrice. Hun lipcrayons blijven ook goed zitten.


    Shoganai i ne~

    Jaaa I love Catrice maar sws ook duurdere merken als Rimmel. Ik kan nooit kiezen! Gotta have them all 🙃


    Aan niets denken is ook denken.