• Ik vroeg mij af of er hier Q'ers zijn die ooit al is iets besteld hebben met de Wish app? Zo ja, wat was je ervaring daarmee?

    Ik heb de app namelijk weer gedownload omdat ik me verveelde en ik heb super veel leuke dingen gevonden, maar ik ken geen mensen die er ervaring mee hebben, dus hopelijk kan iemand me hier er iets over vertellen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Op YouTube staan best veel reviews van zulke cheap ass kledingsites, misschien staat het er daar wel tussen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Heb altijd alles binnen gekregen, maar ligt natuurlijk ook net aan bij wie je besteld. Je ziet het niet echt maar het is natuurlijk wel een soort marktplaats.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb een kleine wish-verslaving, oops. Ik heb maar een keer gehad dat iets niet binnenkwam en kreeg toen heel makkelijk mijn geld terug. Wel moet je bedenken dat de kwaliteit niet altijd het beste is, al zitten er ook wel pareltjes tussen (:


    El Diablo.

    Ik heb het wel netjes binnengekregen, maar qua kleding begin ik er niet meer aan. Alles is groter of kleiner, haha. Ik heb zelf een M, maar met XL is het soms nog te klein. :')


    everything, in time

    Ik heb wish nog nooit gebruikt, maar heb zelf een AliExpress verslaving :x


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb een tijdje Geek gebruikt, een dochterbedrijf van Wish en ik heb altijd alles netjes binnengekregen. Je moet wel echt goed op kledingmaat letten


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ga het niet gebruiken, want de verzendkosten zijn echt mega veel. (Wat ik heel jammer vind want sommige truitjes zijn zo leuk rip)
    Ik blijf wel lekker bij aliexpress waar het gewoon gratis is. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wish is leuk en goedkope site.
    maar sommige van mijn bestellingen zijn nooit aangekomen.
    wel heb ik netjes mijn geld terug gehad.
    maar had liever het product zelf ^^
    ik heb een trui besteld, maar die is nog niet aangekomen...
    heb dan nog 5 dagen wachttijd.
    is de trui dan niet aangekomen dan meld ik het bij de klantenservice.
    en die geven netjes je geld en verzendkosten trug.
    over het algemeen ben ik best tevreden met deze Wish site en geef het een 8 !!

    ze hebben ook zeer leuke en unieke producten !!
    ook heb je een soort level up effect.
    je krijgt 100 punten bij elke bestelling, wanneer deze bestelling verzonden wordt krijg je de 100 punten.
    deze wordt automatisch bijgehouden.
    (ik geloof dat elk level 300 punten is)
    je krijgt ook tussendoor beloningen in de trend van 5% of 10% korting op je volgende aankoop.
    en als je een bestelling binnen heb gehad kan je deze ook beoordelen op kwaliteit en etc..
    hiervoor krijg je ook punten, en je reactie wordt in het beoordelings-vak gezet.
    zodat anderen zien wat jij ervan vindt.
    maar niet alleen van jouw, andere reviews zijn er ook te zien.

    in het begin is het even zoeken en wennen maar het is al snel verslavend (blush)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2017 - 19:35 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb vaak bij Wish besteld. Wel altijd met PayPal though, want met PayPal ben je tenminste verzekerd als er iets mis gaat, met iDeal niet. Echter sinds kort is het voor heel Nederland niet meer mogelijk om met PayPal te betalen, ik heb er een gesprek over gehad met de helpdesk van Wish. Mij zelf lukt het momenteel ook niet om met Klarna te betalen, ik weet echter niet of ook dit voor heel Nederland geldt. Maar zelf stop ik dan denk ik met bestellen van Wish, want iDeal vind ik niet ideaal. ( :p )


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik bestel best veel via Wish. Vooral fotografiedingen, zoals studio-achtergronden, studio zelf en attributen, maar ook sierraden en pantoffels/sokken. Tot nu toe tevreden met alles! De bestelling is vaak veel sneller als wat er staat en ook netjes. De kwaliteit is niet altijd he-le-maal geweldig, maar dat is hetzelfde als met Aliexpress. Het verschilt heel erg: de studio-achtergronden zijn heel mooi! Alleen worden ze opgevouwen gestuurd en het is moeilijk om die vouwen eruit te krijgen.. Kwaliteit verschilt per verkoper, sierraden zijn vaak van die goedkopere dingen, maar zoals pantoffels, sjaals en sokken draag ik heel veel en is prima kwaliteit! :Y)

    En over de (verzend)kosten.. Eén ding staat er vaker op.. Bij de één is het maar €1, waar de ander er €40 voor kan vragen. Met verzendkosten verschilt dit ook!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb tot nu toe wel okay ervaring met Wish!
    Een kledingstuk volgens de sizechart in maat M besteld (normaal gesproken heb ik altijd XL) en hij paste gewoon perfect! Dus let qua kleding op de sizecharts!

    Verder heb ik cadeautjes voor een vriendin besteld, en een ding was zelfs veel eerder binnengekomen dan verwacht (gewoon een maand eerder) en op het andere wacht ik nog, maar dat gaat goed komen.

    M'n zusje bestelt ook van alles via wish en is tot nu toe ook altijd goed gegaan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zit hier ook echt al een tijdlang over te twijfelen. Hoe dan ook ik heb ook ergens gelezen dat je wel het beste onder de 21 euro kan blijven zitten anders bestaat de kans dat je pakketje niet langs de douane komt.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik kijk weleens op Wish, maar heb er nog geen enkele keren besteld. AlieExpress is meer voor mij, ook meerdere keren besteld.
    Nikki (een nu gebannen Quizletter) besteld wel redelijk vaak, van wat ik weet, op Wish. Zal ik vragen aan haar hoe zij het ervaart?


    Don't walk. Run, you sheep, run.