• Damn Daniël

    Where words fail, music speaks.



    Name
    Daniël Levi Van Helsing
    Daniël - From the Hebrew name דָּנִיֵּאל (Daniyyel) meaning "God is my judge"
    Levi - Hebrew for "joined in harmony."
    Van Helsing - Swedish surname referring to the Swedish province Hälsingland.



    Age
    ━ Born on August 21st
    ━ 21 years old
    ━ Leo by the stars



    Nationality
    ━ Daniël is geboren in Amerika, maar hij komt uit een Joods gezin. Daniël's grootouders woonden in Zweden, maar de ouders van Daniël wilden weg uit Scandinavië en zijn naar Amerika gegaan. Zowel Daniël's eerste als zijn tweede naam zijn Hebreeuws. De taal uit het Jodendom.

    The fame
    Daniël is opgegroeid in een sterk gelovig gezin. Hij is zelf niet extreem gelovig, maar hij houdt zich redelijk aan de regels. Zijn ouders en hij geloven in de Hebreeuwse bijbel en zijn vader is niemand minder dan de Rabbijn van de synagoge in Daniël's voormalige woonplaats. Daniël's gezin heeft hierdoor veel respect gekregen door de bevolking. Daniël zelf wilt niet in zijn vaders voetsporen treden, hij is heeft namelijk een compleet andere passie. Daniël is een zanger en gitarist, een redelijk grote zelfs. Hij heeft meerdere hits gehad en hij is ontzettend trots op zijn werk. Hij heeft hier heel wat geld mee verdiend en dat doet hij nu nog steeds. Ook heeft hij met zijn uiterlijk hier en daar nog wel eens een shoot voor de cover van een magazine.


    Personality
    ━ exited ━ passionate ━ musical ━ creative ━ social ━ friendly ━ charmer ━ flirty ━ patient ━ caring ━ jealous ━ romantic ━ short temper ━ anger issues ━

    History
    ━ Daniël is geboren en getogen in South Carolina, niet ver van Florida af. Zijn ouders zijn hier een paar jaar voor Daniël's geboorte heen verhuisd. Hij is redelijk streng opgevoed en hij vindt zelf dat hij hier niet slechter van is geworden. Leven volgens de bijbel is misschien wat gek voor buitenstaanders, maar voor hem is het redelijk normaal. Hij is minder streng gelovig dan zijn ouders. Seks voor het huwelijk is een van de regels die hij als muzikant al heeft overtreden en dat vindt hij niet erg. Zijn vader is er minder blij mee, maar hij kan er weinig over inbrengen aangezien Daniël volwassen is.
          Op de middelbare school is Daniël begonnen met muziek. Hij zong in het koor en speelde later gitaar in de band van school. Hij genoot ongelofelijk veel van muziek en ging hier ook diep op in. Hij kocht zijn eigen gitaar en speelde hier thuis ook iedere dag op. Na een paar filmpjes op youtube werd hij aangesproken door een label die hem maar al te graag wilde hebben. Hij is ontzettend gegroeid en is nu een van de grotere artiesten in Amerika. Ook in Europa is hij bekend.


    Appearance
    ━ Daniël is 1,82 en weegt ongeveer 90 kilogram. Hij heeft donkerbruine krullen en volle wenkbrauwen die bij zijn haren passen. Daniël's lichtblauwe kijkers worden gesierd door lange donkere wimpers. Hij heeft een zachte huid en volle lippen. Daniël heeft een getraind lichaam en vindt het niet erg om dat te laten zien.

    Extra's
    ━ Daniël valt op vrouwen, maar hij heeft zelden relatie's gehad. Hij zou graag een keer een dame vinden waar hij zijn leven mee kan delen.
    ━ Daniël zingt het liefst pop-rock, maar hij kan ook hele romantische nummers zingen.
    ━ Daniël houdt van auto's en heeft er twee in zijn bezit. Een Audi A1 en een BMW X6.
    ━ Daniël heeft een oprechte hekel aan te verwaande mensen. Hij houdt er meer van als mensen humble zijn en zich fatsoenlijk gedragen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2018 - 14:28 ]


    - thank you for existing -

    JA MAAAR IK WACHT OP NORA.
    KUT ZOOI.
    IK HAD DEZE WEEK OOK 5 TOETSEN. :S


    ''With all due respect, which is none...''

    POTVERDORIE :(


    ''With all due respect, which is none...''

    Komt wel goed schatje *bied roosvice aan*


    - thank you for existing -

    ik post zsm


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sombre schreef:
    Komt wel goed schatje *bied roosvice aan*

    Ofcourse bby (flower)


    ''With all due respect, which is none...''

    Hey, maar ehm ik weet eigenlijk nog steeds niet helemaal waar ik Maddy heen moet sturen. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Je kan haar ook op het woonkamerdrama afsturen? En dan zal ze vanzelf wel aan de praat raken met iemand uit dat groepje :')


    Stenenlikker

    Ik heb een druk weekend gehad en ben deze week ook heel druk met school, ik ga mijn best doen om tijd te nemen voor posts ergens deze dagen, maar ik heb een deadline voor een presentatie en die is nog niet af *panic* ik post zsm


    - thank you for existing -

    Aniketos --> Tulua


    I have seen my own sun darkened

    Vrijdag 20 oktober tot 28 oktober kan ik helaas niet reageren op posts! Op mijn profiel staat uitleg waarom!
    Kusjes,


    - thank you for existing -

    stiekeme bump


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    - Glares -

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 14:49 ]


    I have seen my own sun darkened

    @Hopps. Ik had Caos al even een berichtje gestuurd, maar zij heeft een geen Inspi voor Leah. Dus wanneer ik tijd heb post ik weer met Dan!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    @Greenlight, je kan Maddy naar de dames slaapzaal sturen. Delilah ligt daar zielig te wezen ;)


    I have seen my own sun darkened

    Cunning schreef:
    @Hopps. Ik had Caos al even een berichtje gestuurd, maar zij heeft een geen Inspi voor Leah. Dus wanneer ik tijd heb post ik weer met Dan!


    prima (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.