• Vandaag is het 4 oktober en dat is dierendag!

    Verwennen jullie je huisdieren op dierendag? ^^

    Ik niet. Ik heb mijn cavia wel een sandwich gegeven, wat een beetje speciaal is aangezien ik normaal enkel groenten, fruit, gras en droogvoer aan haar geef. Ze heeft er een beetje van gegeten.

    Post hier gerust wat foto's van je huisdier op dierendag. ;D Wat heb jij gedaan (of ga je nog doen) met je huisdier vandaag?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2017 - 12:40 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb een zakje met vis in gelei meegenomen voor de kat (:


    26 - 02 - '16

    Ik ben blij dat ik mijn katten sowieso kan zien, omdat ik niet altijd thuis ben.
    Vroeger gaf ik wel vaak iets, maar soms ook gewoon een extra aai of knuffel alleen (al doe ik dat sowieso meer dan genoeg (cat))


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Fijne dierendag iedereen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2017 - 15:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vandaag mochten de kinderen bij mij op school allemaal hun knuffel meenemen ^^ - voor dierenfanaten. Echt schattig om te zien. (En vrij hinderlijk af en toe als je telkens moet vragen hun knuffel in ons zelfgemaakte 'hok' terug te leggen) (':

    En ikzelf heb mijn kat maar gewoon een extra knuffel gegeven (':

    [ bericht aangepast op 4 okt 2017 - 17:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik doe niet echt iets anders op dierendag haha, los van mijn huisdieren (plat)knuffelen (maar dat dor ik normaal ook hahaha) (;


    And then we'll see it.

    Fijne dierendag aan alle fluffy, puffy, snuffers en knuffies!



    Wij eten vandaag voor dierendag vegetarisch en ik heb voor mijn doggo een lolliekluif gekocht! Lekker verwend!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2017 - 17:49 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wij aten geen vlees vandaag en de kat krijgt zo een kipfiletje.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ja ik verwen mijn kat enorm! Ze ligt namelijk nu op mijn bed terwijl ik wil slapen... (Ze ligt ook precies in het midden😂)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Klinkt allemaal erg leuk! (bloos)

    Ik heb gisteren nog de kooi van mijn cavia verschoond, maar dat is natuurlijk iets dat gewoon moet gebeuren. x'D en hem een mini cakeje gegeven om te zien of ze het lust. Ze lust het toch een beetje. ^^


    Ik wil een tuin vol egels