• Zo eenvoudig is het gezegd. :Y)

    Ofja, niet met jullie, maar met mijn vriend! Maar daar lees je meer over in mijn net gepubliceerde column.

    Waarover fantaseren jullie de laatste tijden?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    17e!

    Super dichtbij!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil best met mijn vriend aka grijs gebied trouwen, maar dat ga ik em echt niet zeggen. Straks rent i weg HAHAHA.
    Ehm, sowieso een mooie bruiloft maar van mijn part maken we er een hawaii thema van in Nederland bij een kasteeltje, of iets anders raars. Ik wil wel een mooie jurk maar de rest bespreek ik sws met mijn partner. Like, je moet het beiden leuk vinden he.


    Aan niets denken is ook denken.

    Voordat ik ga trouwen moet ik mooi eerst even een boy vinden :') dat is zoek toch genoeg!

    Psst.. Ik wil mijn trouwfotos in een Japanse tuin maken

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 23:45 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Voordat ik ga trouwen moet ik mooi eerst even een boy vinden :') dat is zoek toch genoeg!

    Psst.. Ik wil mijn trouwfotos in een Japanse tuin maken

    Ik heb mezelf altijd wijs gemaakt dat ik ook met mezelf kan trouwen als back-upplan. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil trouwen zodra er geld voor is :Y)
    Verloofd ben ik al, nu het geld nog haha.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik wil trouwen zodra er geld voor is :Y)
    Verloofd ben ik al, nu het geld nog haha.

    Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd! *O*


    Dankjewel :3
    Zelf heb ik al gekeken naar een locatie om een idee te krijgen, maar je schrikt je een ongeluk van de bedragen D:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Dankjewel :3
    Zelf heb ik al gekeken naar een locatie om een idee te krijgen, maar je schrikt je een ongeluk van de bedragen D:

    Ik zoek bewust die bedragen nog niet op. Wie weet wil ik straks niet meer trouwen, haha!
    Hebben jullie al een datum geprikt?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik zoek bewust die bedragen nog niet op. Wie weet wil ik straks niet meer trouwen, haha!
    Hebben jullie al een datum geprikt?


    Nee, daar zijn we nog niet uit. We weten alleen dat we niet in de winter willen trouwen haha.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Nee, daar zijn we nog niet uit. We weten alleen dat we niet in de winter willen trouwen haha.

    Dat is al iets!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb mezelf altijd wijs gemaakt dat ik ook met mezelf kan trouwen als back-upplan. :Y)


    Same haha :Y)


    -

    ik wil met je trouwen
    zo eenvoudig is het gezegd a-ha-ha
    altijd van je houden
    zo snel is alles uitgelegd

    :'D Het liedje speelde echt gelijk door mijn hoofd haha, dit is echt eindeloos lang geleden x)

    Ahh wat een leuke column!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Om terug te komen naar mijn al redelijk uitgedachte droomhuwelijk - mijn vriend heeft voor het eerst zijn mond open gedaan over wat hij wilt wanneer we gaan trouwen. Maar goed dat hij het niet heeft laten wachten tot de planningsboeken al opengeslagen waren. :Y) Hij wilde zelf iets met een avontuurlijk randje eraan; Trouwen bij de Niagara watervallen, of in ieder geval iets in die richting mocht het te ver gegrepen zijn. Ondanks ik zelf een iets andere visie had, denk ik dat we daar wel een tussenweg kunnen vinden met m'n bootdroom :'D


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    Om terug te komen naar mijn al redelijk uitgedachte droomhuwelijk - mijn vriend heeft voor het eerst zijn mond open gedaan over wat hij wilt wanneer we gaan trouwen. Maar goed dat hij het niet heeft laten wachten tot de planningsboeken al opengeslagen waren. :Y) Hij wilde zelf iets met een avontuurlijk randje eraan; Trouwen bij de Niagara watervallen, of in ieder geval iets in die richting mocht het te ver gegrepen zijn. Ondanks ik zelf een iets andere visie had, denk ik dat we daar wel een tussenweg kunnen vinden met m'n bootdroom :'D


    Op een boot bij een waterval ;)
    Dat klinkt wel heel romantisch tho haha. Wat voor soort jurk lijkt jou mooi?


    26 - 02 - '16

    Ik heb mijn vriend gezegd dat als hij mij ten huwelijk wil vragen, hij dit met een armband moet doen ipv een ring.

    Twee redenen:
    1: vind ik origineel, en stiekem daardoor leuk
    2: ik draag al 2 ringen en dat is de max. Plus ik doe mijn armbanden eigenlijk nooit af, waardoor ik hem voor "eeuwig" om mijn pols heb (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2017 - 22:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.