• Je hele leven voor niemand kunnen betekenen. Ik ben zo één. Waarschijnlijk krijg ik geen reacties van deze topic, omdat ik voor helemaal niemand iets betekent.


    Nobody Say It was easy

    Eh, oke? Er is vast wel iemand waar jij wat voor betekend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fiestar schreef:
    Eh, oke? Er is vast wel iemand waar jij wat voor betekend.


    Ik denk het niet


    Nobody Say It was easy

    Het feit dat er weinig reacties komen op topics kan ook komen doordat Quizlet minder actief is geworden. Verder is er, al klinkt dat misschien cliché, echt wel iemand waar jij wat voor betekend of kan betekenen. Kop op (:


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat soms ook, maar er zijn vast wel van die kleine dingen die je doet en iets kunnen betekenen voor een ander.


    16 - 09 - '17

    Ik weet bijna zeker dat je een grotere impact hebt op levens van andere mensen dan je zelf merkt. Ze komen niet altijd naar je toe om je dat te vertellen, maar dat betekent niet dat het niet zo is. ^^

    En als je het gevoel hebt dat je te weinig doet voor anderen, kun je daar natuurlijk altijd bewust iets aan proberen te veranderen. Vrijwilligerswerk is een optie, maar het hoeft lang niet zo groot te zijn - je zou gewoon kunnen besluiten wat kleine huishoudelijke dingen te doen voor je familie of huisgenoten, of als verrassing iemands favoriete eten maken (of gewoon te kopen, net zo goed), of iedere dag iemand een complimentje geven. Dat zijn heel kleine acties vaak, maar ze kunnen iemands dag een heel stuk beter maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Feline schreef:
    Het feit dat er weinig reacties komen op topics kan ook komen doordat Quizlet minder actief is geworden. Verder is er, al klinkt dat misschien cliché, echt wel iemand waar jij wat voor betekend of kan betekenen.


    And then we'll see it.

    Waarom komt er niemand bij die RPG is het idee echt zo stom?


    Nobody Say It was easy

    Dat heeft verder niks te maken met dat je niks betekend voor iemand en je kunt geen mensen dwingen mee te doen. Als ze het niks vinden, dan vinden ze het niks. Dat kan gebeuren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Devitt schreef:
    Ik denk dat soms ook, maar er zijn vast wel van die kleine dingen die je doet en iets kunnen betekenen voor een ander.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er is een verschil tussen denken dat je niets betekent voor anderen en niets voor anderen betekenen. Elk mens is geliefd, sommige mensen zijn gewoon onzeker waardoor ze het niet zien, maar het is maar een gedachte. Het is niet echt.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Er is een verschil tussen denken dat je niets betekent voor anderen en niets voor anderen betekenen. Elk mens is geliefd, sommige mensen zijn gewoon onzeker waardoor ze het niet zien, maar het is maar een gedachte. Het is niet echt.


    Dit; je bent echt wel geliefd!


    -

    Ik heb soms ook wel eens het gevoel dat er niemand om me geeft.
    Dan maak ik een lijstje met iedereen waarvan ik weet dat ze er altijd voor me zijn geweest.
    Familie
    Een paar vrienden
    Je hoeft iemand daarvoor nog niet lang te kennen. Als je iemand net een maand kent en diegene heeft jou in die maand niet laten vallen dan telt dat al.
    Als je dat lijstje hebt gemaakt dan lees je hem eens door en kan je je bedenken dat er wel degelijk mensen om je geven


    NETFLIXER 4 LIFE