• Heyyy,

    Ik ben aan een verhaal aan het schrijven waar ik jaren geleden aan begonnen was (lees twee hoofdstukken) en nu weer opnieuw aan begonnen ben. Ik heb heel veel ideeën, maar ik weet gewoon dat ik meer uit mijn verhalen haal op het moment dat ik met iemand kan praten over het verhaal en een tweede mening heb. Vandaar dat ik vaak schrijf met co-auteurs, maar meestal eindigt dat met een verhaal wat niet af is. Wat ik dus niet kan handlen (cat). Vandaar dat ik eigenlijk alleen iemand zoekt die meeleest en waaraan ik ideeën voorleg...een persoon die wellicht ook ideeën oppert (al ben ik zeer kritisch dus grote kans dat ik het idee niet verwerk, just so you know).

    Anyways eeeh, het is dus wel een Twilight verhaal..thats the catch, I confess (cat)

    It's about Leah


    So who's up for it :3

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 21:55 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hou niet van twilight, dus helaas kan ik je hiermee niet helpen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Centurio schreef:
    Ik hou niet van twilight, dus helaas kan ik je hiermee niet helpen.


    Yep, the catch is real (krul)
    En ik heb alle beta profielen bekeken, but no Twilight to be found. Een heleboel Harry Potter though ='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Goh, Twilight, dat is lang geleden... Ik wil wel een poging wagen?


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Goh, Twilight, dat is lang geleden... Ik wil wel een poging wagen?


    Sylvieeee, Hay :3
    Well, het is natuurlijk wel zo leuk als jij Twilight ook nog leuk vind?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Sylvieeee, Hay :3
    Well, het is natuurlijk wel zo leuk als jij Twilight ook nog leuk vind?:'D


    Ellooo, haha.
    Vroeger, ja. Waarschijnlijk stiekem nog een beetje... Wie vergeet nu de beste dingen van vroeger? Haha


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    (...)

    Ellooo, haha.
    Vroeger, ja. Waarschijnlijk stiekem nog een beetje... Wie vergeet nu de beste dingen van vroeger? Haha


    (blush)
    Haha, well.....clearly, not me :')

    Anyways, als je nu tijd hebt dan wil ik je wel al wat laten lezen? En als je het niks vind dan kan ik hier gelijk verder zoeken :"D Want voordat ik verder schrijf heb ik eerst een mening nodig x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    (blush)
    Haha, well.....clearly, not me :')

    Anyways, als je nu tijd hebt dan wil ik je wel al wat laten lezen? En als je het niks vind dan kan ik hier gelijk verder zoeken :"D Want voordat ik verder schrijf heb ik eerst een mening nodig x)


    Sure, stuur maar.


    16 - 09 - '17

    Ik ook wel mocht het nog nodig zijn


    Aan niets denken is ook denken.

    Okay Sylvie ik heb je toch maar even toegevoegd, is me makkelijker :'D
    En Luxaflex, thanks, even kijken wat Sylvie er van vind!:3

    Iedereen die interesse heeft mag hier gewoon reageren, wie weet voor als Sylvie het niet leuk vind of voor later als Sylvie geen tijd meer heeft of wat dan ook (blush)


    You were born original, don't die as a copy.