• Oké dit is een beetje een awkward topic, maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen. :'D

    Ik ben op zoek naar een user die Ashley heet. Ik weet haar achternaam wel, maar die noem ik liever niet ongevraagd op Q. Ooit (zeker meer dan een jaar geleden) had ik gevraagd of ze mijn manuscript 'Leviathan' wilde proeflezen en dat wilde ze doen. Maar inmiddels kan ik haar mailadres niet meer vinden en weet ik ook niet meer hoe ze op Q heet. En ze is echt een kei in proeflezen dus ik wil haar heel graag vinden. Dus ben of ken jij een Ashley op Q, let me know. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Weet je toevallig wel of er op haar profiel stond dat ze Ashley heette? Want anders zou je nog tussen de 108 zoekresultaten kunnen zoeken met de mensen die Ashley als voornaam hebben gezet bij details, verder zou ik het ook niet weten


    i wanna die with you once or twice.

    Als je haar via een topic hebt gevonden, kan je eens in je historie snuffelen?


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Aune schreef:
    Weet je toevallig wel of er op haar profiel stond dat ze Ashley heette? Want anders zou je nog tussen de 108 zoekresultaten kunnen zoeken met de mensen die Ashley als voornaam hebben gezet bij details, verder zou ik het ook niet weten

    Dat heb ik al geprobeerd, maar leverde geen resultaat op. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Barrel schreef:
    Als je haar via een topic hebt gevonden, kan je eens in je historie snuffelen?

    Ook al geprobeerd, maar volgens mij heb ik het eens per mail gevraagd toen ze iets anders proef las en ik kan die mail nergens meer terugvinden. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kan je haar niet op Facebook opzoeken als je haar achternaam kent?


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Kan je haar niet op Facebook opzoeken als je haar achternaam kent?

    Heb ik al geprobeerd, maar er zijn er heel wat met die achternaam. :P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Staat ze hier niet tussen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En je weet haar username niet meer; of een variatie daarvan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hyunju schreef:
    En je weet haar username niet meer; of een variatie daarvan?

    Nee, suf hè. Ik weet niks, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nightking schreef:
    (...)
    Nee, suf hè. Ik weet niks, haha.

    Pffff, dan gaat het wel een heel stuk moeilijker hehe. Weet je ongeveer in welke tijdframe je contact met haar had? Hoe het topic heette? Andere topics e.d. waar ze op gereageerd had? Was ze überhaupt wel een bekende user? 😂

    [ bericht aangepast op 10 okt 2017 - 21:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik jou was, zou ik de titel laten aanpassen van dit topic 'Natascha van Limpt zoekt haar proeflezeres Ashely' en dit topic dan in de spotlight gooien. Misschien zit jou Ashley helemaal niet op het forum en dan is ze sowieso al onbekender tussen de forum quizletters. :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Yay ik stuit net op een oud document van een ander verhaal waarvoor ik ooit proeflezers had genoteerd en daar stond haar mailadres en username wel bij. Het ging om Puellae. Bedankt voor het meedenken. ^^

    Ik zie dat ze al een halfjaar niet online is geweest, dus waarschijnlijk had ze dit topic nooit gezien. :')

    [ bericht aangepast op 10 okt 2017 - 21:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.