• Heb jij ooit meegemaakt dat jouw ouders jou niet geloven door bepalen nare gebeurtenissen. Dat wil ik weten.







    Geef ook een reactie!!


    Nobody Say It was easy

    Ik krijg wel vaak de schuld bij ruzies enz. Maar dat is eerder omdat ik de oudste ben thuis


    -

    Amethyst_ schreef:
    Ik krijg wel vaak de schuld bij ruzies enz. Maar dat is eerder omdat ik de oudste ben thuis


    Best lullig.


    Nobody Say It was easy

    Waarom geen reactie? Stuur een reactie!?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2017 - 17:44 ]


    Nobody Say It was easy

    Amethyst_ schreef:
    Ik krijg wel vaak de schuld bij ruzies enz. Maar dat is eerder omdat ik de oudste ben thuis


    Dit. Al is het erg geminderd.


    16 - 09 - '17

    Bitchcraft schreef:
    Waarom geen reactie? Stuur een reactie!?

    rustig maar


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ehh yes, dat heb ik wel eens gehad. Ik word echt link als mensen me niet geloven terwijl ik eerlijk ben geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik soms wel eens gehad, maar in die gevallen snap ik het ook wel, omdat ik er dan eerder eens over gelogen had, dus ik snap ze meestal wel


    obsessive rage

    Amethyst_ schreef:
    Ik krijg wel vaak de schuld bij ruzies enz. Maar dat is eerder omdat ik de oudste ben thuis


    Herkenbaar hier ook. En haat het echt ongelofelijk.
    Het is altijd de oudste thuis die schuld krijgt of alles moet doen.
    Ik krijg het daar zo. En dan is mijn zuster haar uitleg : Ja maar ik moet werken jij niet.
    Heb ik zoiets van : Moet ik hier nu serieus weer alles doen.
    Neem nu de afwas is voor mij. Vuilbakjes alles was op hangen.
    Ik zit er niet mee in om dat te doen. Maar dat ze dat ook eens doet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik kreeg vroeger vaak de schuld van vanalles en nog wat, omdat ik de jongste was. Ik heb net altijd ervaren dat men me minder serieus nam en ervan uitging dat ik dus ook mentaal imbeciel of zo was en geen waarheden kon vertellen als mijn zus die tegensprak.
    "Leah, heb jij die strijkparels omver gelopen?"
    "Neen" (en dat was naar alle eerlijkheid)
    "Ja dat kan dus niet want je zus heeft het ook niet gedaan"
    wtf??? serieus???


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zovaak. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Salaryman schreef:
    Ehh yes, dat heb ik wel eens gehad. Ik word echt link als mensen me niet geloven terwijl ik eerlijk ben geweest.


    26 - 02 - '16

    Nou ze geloven mij eigenlijk zelden, ze wijten dit aan het feit dat ik vroeger veel loog maar ik heb hier zelf mijn twijfels bij. Gezien als mijn zusje en ik ruzie hebben ze altijd mijn waarheid in twijfel trekken en die van haar meteen geloven, zelfs al kom ik gewoon met keiharde bewijzen. Dus ja ik geloof dat ze nogal snel denken dat ik lieg, spijtig genoeg...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mijn moeder gelooft me altijd op mijn woord.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik vertel mn ouders niets haha


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn ouders geloofden me vroeger nooit. En terecht ik was een leugenachtige b*tch toen ik puber was :')


    I was an angel living in the garden of evil