• Hallo allemaal,

    Mijn vriend heeft dus een allergie voor, je raadt het al, katten. En laat ik nou net zo'n lief beest hebben.
    Heel leuk en aardig, maar het begint ondertussen toch wel vervelend te worden om iedere keer je kamer te stofzuigen, schoon boenen, en je bed te verschonen als hij even wilt blijven slapen. Dat doe ik liever niet drie keer per week (fish)
    Er zullen vast wel mensen op Quizlet zitten die ook allergisch zijn, dus heeft er iemand een idee? Zijn er pillen voor? Ik heb al iets gelezen over dat er bepaalde stoffen in hooikoortspillen zitten die ook effectief zijn. Wegblijven van de kat is trouwens geen optie (nerd)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb zelf een (lichte) kattenallergie en hooikoorts. Cetirizine is echt een uitkomst bij mij (:


    26 - 02 - '16

    Je zou antihistaminica kunnen proberen? Tegen hooikoorts gebruik ik mometasonfuroaat, maar ik weet dus niet of dat ook tegen andere allergieën helpt.


    oi, suzy

    Mijn broer is (zwaar) allergisch voor katten en heeft vrij lang het antihistaminicum aerius gehad, dat goed werkte. Ondertussen neemt hij wat anders, maar ik kan niet direct op de naam komen (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ben daar ook allergisch voor, heb alleen geen idee hoe de pillen ervoor heten. Ze werken wel erg goed!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Centurio schreef:
    Ik ben daar ook allergisch voor, heb alleen geen idee hoe de pillen ervoor heten. Ze werken wel erg goed!

    Haal je ze bij de huisarts, of kun je ze ook bij de drogist krijgen?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Glam schreef:
    (...)
    Haal je ze bij de huisarts, of kun je ze ook bij de drogist krijgen?


    Ik haal ze bij de huisarts, volgens mij kan je ze niet bij de drogist kopen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Centurio schreef:
    (...)

    Ik haal ze bij de huisarts, volgens mij kan je ze niet bij de drogist kopen.

    Oké, dan zal ik mijn vriend naar de dokter sturen (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Glam schreef:
    (...)
    Oké, dan zal ik mijn vriend naar de dokter sturen (cat)


    Ik heb het even opgezocht en het heet dit: levocetiriz dihcl pch 5mg .


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Aerius zijn heel goede pillen omdat ze vrij algemeen zijn. Ze worden inderdaad voor zowel hooikoorts als allergieën voor dieren gebruikt. Het is echter wel niet zo dat alle hooikoortsmedicatie ook effectief is voor allergieën die te maken hebben met dieren, er zijn gewoon veel algemenere pillen.


    Geloof niet alles wat je denkt