• Ja, het duurt nog even, maar dan kunnen mensen nog een beetje sparen enzo.

    Hoi allemaal,

    Vorig jaar heb ik voor het eerst een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd en dat vond ik eigenlijk wel een succes. Dus vandaar dat ik het graag weer een keer wil doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 4 december door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen.

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Users die al meedoen:
    Giantsbane || Natas || Nederland
    Varekai || Laura || Nederland
    Kroliki || Sterre || Nederland
    Poopybutthole || Shania || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    Yardael || Natasja || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    1832 || Anne || Nederland
    Bohemian || Julie || België
    Allan_a_Dale || Nánouk || Nederland
    Kuroshitsuji_Me || Dean || Nederland
    Pelekai || Thirza || Nederland
    Gibney || Mirte || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Alegayrol || Naomi || Nederland
    ShadowNight || Anjanie|| Nederland

    [ bericht aangepast op 9 okt 2018 - 10:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laten we nog even geheim houden we hadden getrokken tot iedereen zijn cadeautje heeft gehad. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OMGOMGOMG! Dankjewel Secret Santa!!
    Ik ben echt helemaal happy <3






    Voor degene die niet weten wat het is....
    Never have I ever is een drankspel =') mensen die mij een beetje kennen weten dat ik zeer zelden drink, maar ik leen dit boek altijd van een vriendin om zo een paar ideeën op te doen tijdens het schrijven ^^
    En de twee pennen zijn ecoline brush pennen ^^ Sinds ik ze voor het eerst in een filmpje zag wilde ik ze al keigraag hebben! Heb ze meteen voor het eerst uitgetest! Natuurlijk moet ik nog veel oefenen maar dat gaat zeker goedkomen!

    Dankjewel secret Santa <3
    Je hebt me vandaag het gelukkigste meisje van Nederland gemaakt!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb drie heerlijke spullies van de Rituals gekregen! ♥ Ik post later een foto!

    THANKS, Secret Santa!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn foto komt ook later, maar ik ben erg blij met de Harry Potter sokken (van al de aflevering) en een koffieboek wat op mijn wenslijst stond, dus bedankt! (:
    (En ik vond het juist leuk met het handgeschreven erbij.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oke, even geen foto maar een verslag. Ik heb een hele leuke dromenvanger gekregen, de perfecte kleur nagellak en een set pennen en een schrijfboek, wat natuurlijk voor schrijvers altijd goed is.
    Ik wilde eigenlijk een foto plaatsen, maar telefoons en uploaden en blhhh


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb hem vanmorgen open gemaakt bij de boom en ben er super blij mee ^^ foto volgt nog (; maar ben al hele dag aan het bakken & koken so no laptop :c.

    Maar Mirthe ik vind het echt leuk! Kaarsje brand en ruikt super lekker thanks<3 ohja en p.s. Mijn kat wilt er vandoor met de fleecedeken. We hebben nu oorlog erover (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alegayrol schreef:
    Ik heb hem vanmorgen open gemaakt bij de boom en ben er super blij mee ^^ foto volgt nog (; maar ben al hele dag aan het bakken & koken so no laptop :c.

    Maar Mirthe ik vind het echt leuk! Kaarsje brand en ruikt super lekker thanks<3 ohja en p.s. Mijn kat wilt er vandoor met de fleecedeken. We hebben nu oorlog erover (':


    Mhihi, graag gedaan. <3 Ik vond jou heel leuk om als mijn lootje te hebben. ^^


    •

    Ik heb een heel leuk pakje Pokémonkaarten gekregen, Stabilo aquarelpotloden, en dat heerlijk warme sokken gekregen! Ik ben verliefd op de sokken, de potloden doen het echt fantastisch, ik had ze gelijk uitgeprobeerd, en er zaten hele mooie kaarten voor mijn collectie bij! Dankjwel Secret Santa!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb de mijne uitgepakt. Het is echt superrrrrrrrr!!!!!
    Dank je wel secret santa:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ringwraith schreef:
    Ik heb gewoon Secret Santa ingevuld haha


    haha misschien heb jij dan mij getrokken want ik heb 1 gekregen met als naam Secret Santa XD?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Op mijn verstuurde pakketje staat ook gewoon als Secret Santa, ik laat diegene nog lekker wachten voordat ik zeg wie ik had c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leuk om alle enthousiaste berichtjes te lezen! ;D Ik hoop écht dat de postbode morgen ook een pakketje voor mij heeft.. ^^ Durf nu m'n huis al niet te verlaten, bang dat ik 'm mis, haha. XD


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wieeeh ik heb mijn pakketje binnen en ik ben heel blij met m'n cadeaus:


    Ik heb gekregen: deskplanner (weekplanner omdat ik een ramp ben in plannen) / pennen / groot etui / het spel Weerwolven! Plus, m'n Secret Santa had er nog drie boeken bijgedaan die ze zelf niet meer wilde. I'm so happy!


    •

    Ik heb hem ook binnen! Was inderdaad bij een post nl punt bezorgd. Er zat een laserlampje in voor de katten en een super leuk diy string art setje!
    Dankjewel!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wanneer maken we het bekend? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen