• Ja, het duurt nog even, maar dan kunnen mensen nog een beetje sparen enzo.

    Hoi allemaal,

    Vorig jaar heb ik voor het eerst een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd en dat vond ik eigenlijk wel een succes. Dus vandaar dat ik het graag weer een keer wil doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 4 december door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen.

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Users die al meedoen:
    Giantsbane || Natas || Nederland
    Varekai || Laura || Nederland
    Kroliki || Sterre || Nederland
    Poopybutthole || Shania || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    Yardael || Natasja || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    1832 || Anne || Nederland
    Bohemian || Julie || België
    Allan_a_Dale || Nánouk || Nederland
    Kuroshitsuji_Me || Dean || Nederland
    Pelekai || Thirza || Nederland
    Gibney || Mirte || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Alegayrol || Naomi || Nederland
    ShadowNight || Anjanie|| Nederland

    [ bericht aangepast op 9 okt 2018 - 10:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oke dat is duidelijk!


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn cadeautjes zijn besteld. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wacht ook op de post met mijn bestelling, de rest heb ik al CCC:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mocht je het cadeautje eerder binnen krijgen - wanneer openen we hem dan? Allemaal op dezelfde dag? Kerstavond? Wat is hierin het plan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kerstavond is denk ik wel leuk? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Paracosmic > Hopper


    •

    Al mijn cadeautjes zijn ingepakt en wel!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb mijn pakje binnen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ^Op een zondag? :o wat een rare dag. Hier @Gelderland word niks geleverd op zondag of maandag


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja vond ik ook bijzonder. Op de doos staat ook 'Sunday Delivery'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb vanmorgen wat cadeaus gekocht en heb zojuist de laatste cadeaus besteld zodat ik die morgen/overmorgen af kan halen. Ghehe — ik heb zo veel.


    •

    Ik heb al een deel binnen en morgen nog even langs winkel voor de laatste cadeautjes, dan stuur ik 'm ook nog morgen op!^^

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 17:51 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oeps ik ben een klein beetje over m’n budget heen ghehe.


    •

    Mijn pakje is verstuurd!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijne is ook verstuurd zojuist. Sorry dat het niet eerder is gedaan; school was een beetje hectisch. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —