• Ja, het duurt nog even, maar dan kunnen mensen nog een beetje sparen enzo.

    Hoi allemaal,

    Vorig jaar heb ik voor het eerst een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd en dat vond ik eigenlijk wel een succes. Dus vandaar dat ik het graag weer een keer wil doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 4 december door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen.

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Users die al meedoen:
    Giantsbane || Natas || Nederland
    Varekai || Laura || Nederland
    Kroliki || Sterre || Nederland
    Poopybutthole || Shania || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    Yardael || Natasja || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    1832 || Anne || Nederland
    Bohemian || Julie || België
    Allan_a_Dale || Nánouk || Nederland
    Kuroshitsuji_Me || Dean || Nederland
    Pelekai || Thirza || Nederland
    Gibney || Mirte || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Alegayrol || Naomi || Nederland
    ShadowNight || Anjanie|| Nederland

    [ bericht aangepast op 9 okt 2018 - 10:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gibney > Paracosmic


    •

    Ben ik net te laat? ;-(

    Het kan nog! Ik vierde gister Sinterklaas, dus ik ga vanavond pas de lootjes invoeren. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Poopybutthole > Bayek > Harrington > Schott.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat verlanglijstje invullen blijkt harder dan gedacht...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schott schreef:
    Dat verlanglijstje invullen blijkt harder dan gedacht...

    ik weet ook nog niet echt wat ik er op moet zetten xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga dit weekend mijn verlanglijstje invullen. Zojuist terug thuis gekomen en moet eerst even wennen aan het koude weer van Nederland.


    •

    Nog vier mensen die de uitnodiging moeten accepteren en dan worden de lootjes getrokken :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    zou ik er nog uit kunnen?
    Heb er toch geen money voor aangezien ik er net aan dacht dat mijn ouders 20 dec 27 jaar getrouwd zijn rip.. en wil niemand teleur stellen
    I'm so sorry :c


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    zou ik er nog uit kunnen?
    Heb er toch geen money voor aangezien ik er net aan dacht dat mijn ouders 20 dec 27 jaar getrouwd zijn rip.. en wil niemand teleur stellen
    I'm so sorry :c


    Volgens mij zijn de lootjes nu al getrokken. D:


    •

    Nou je kan er nog nét uit, ik neem aan dat nog niemand cadeautjes heeft gekocht. Ik heb je verwijderd. Degene die jou had getrokken, krijgt automatisch een e-mail dat hij een nieuw lootje heeft (jouw oude lootje).


    Every villain is a hero in his own mind.

    You’re a savior Natas!

    Moet je trouwens het adres van je lootje vragen via de vraagfunctie?


    •

    Yess ik heb er zin in !


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat is overigens de uiterlijke datum van verzending van het pakketje? (Of lees ik hier nu vol overheen?)


    •

    Het adres kun je inderdaad vragen via de vraagfunctie. Uiterlijke verzenddatum is denk ik de woensdag voor kerst?


    Every villain is a hero in his own mind.