• You better not mess with Madame Laveau.



    "Marie Laveau was een Creoolse voodoopriesteres die actief was in New Orleans. Ze verdiepte ze zich samen met één van haar dochters in voodoorituelen die sterk gebaseerd waren op het Rooms-katholieke geloof, wat haar al snel de bijnaam van Voodoo Queen opleverde."

    - Wikipedia



    Het is weer bijna Halloween en dus vond ik het tijd om mijn naam voor deze feestelijkheden te veranderen. (: Ik heb voor Marie Laveau gekozen omdat magie en voodoo een gebruik is dat mij altijd al wel geïnteresseerd heeft en omdat Marie Laveau gewoon badass is, lol.

    Dus ja, pas maar op of ik haal mijn voodoopop voor de gelegenheid nog is uit mijn kast. ^^

    Wat vinden jullie er van en waarom hebben jullie jouw huidige naam gekozen (want dat is vooral nog niet gevraagd geweest)? (cat)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2017 - 12:35 ]


    Take me to wonderland

    Oh my supervet!

    Ik heb deze naam gekozen omdat 1) ze is cool 2) Judy was al bezet en 3) ik voel me soms net Judy:



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind 'm mooi. Namen met achtergrond vind ik heel interessant (:
    Mijn naam heb ik gekozen vanwege katten en omdat ik gek op ze ben (:


    26 - 02 - '16

    Ah, Laveau! Zij is zeker weten badass, ik vind dat soort karakters altijd wel supergaaf.
    Mijn huidige username heb ik gekozen omdat het iets bovennatuurlijk heeft, maar die zal ik nog veranderen voor Halloween. Ik weet alleen niet of ik een nieuwe moet doen of Morticia terugnemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat een vette naam, zeg! Ik moet toegeven dat ik haar niet ken(de), maar ik vind de naam an sich ook heel goed klinken.
    Ik heb Klaar gekozen omdat dat mijn tweede naam is en ik iets wilde hebben dat dichtbij mezelf lag. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Super cool, de reden waarom is ook gaaf! En deed me meteen aan AHS: Coven denken.
    Ik heb deze username gekozen, omdat ik bezig ben met Allison Argent fanfics (teen wolf) en Derek Hale is gewoon goddelijk. Ik wilde eigenlijk Argent, maar die was helaas al bezet door een user die al 4 jaar niet online is geweest ;').

    [ bericht aangepast op 27 okt 2017 - 14:15 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind je username gaaf! Het deed meteen een belletje rinkelen vanwege American Horror Story :3

    Mijn username heb ik gekozen omdat ik momenteel gek ben op Dark Souls 3 en de Fire Keeper een karakter daaruit is (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gaaf! Mijn naam heb ik omdat ik graag de baas speel. (cop) Nee, we lazen in de klas over Caesar en Centurio was een van de woorden die we moesten leren en het is heel duidelijk Romeins enzo. Ik vond het leuk.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dat is best een gave username.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, heel nice. :3 Ik vond haar zo tof in AHS.

    Ik heb Strife gekozen omdat het de achternaam is van één van mijn fave Final Fantasy personages: Cloud Strife. (:


    Caution first, always.

    Thanks guys! Wat leuk om te lezen vanwaar al die usernames komen. Moet ik niet op zoek gaan naar de usernametopics haha.

    HaIe schreef:
    Super cool, de reden waarom is ook gaaf! En deed me meteen aan AHS: Coven denken.
    Ik heb deze username gekozen, omdat ik bezig ben met Allison Argent fanfics (teen wolf) en Derek Hale is gewoon goddelijk. Ik wilde eigenlijk Argent, maar die was helaas al bezet door een user die al 4 jaar niet online is geweest ;').

    In AHS vond ik het een van de betere personages, hehe.


    Take me to wonderland

    Als ik denk aan een voodoo dame in New Orleans, sorry, dan springt Mama Odie toch in mijn hoofd :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh dit is een hele coole user. I love it.

    Ik heb voor mijn naam gekozen omdat ik verliefd ben op de geweldige actrice Jane Leeves.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Laleah schreef:
    Als ik denk aan een voodoo dame in New Orleans, sorry, dan springt Mama Odie toch in mijn hoofd :')


    Maar ik blijf de voodoo queen. D: Haha. Of nou ja, Marie dan lol.


    Take me to wonderland

    Oehh dat is een hele interessante username. Doet me denken aan iets van Harry Potter, dat als je je erin gaat verdiepen echt allemaal dingen duidelijk worden haha.

    Mijn naam is omdat ik bezig ben met een verhaal waar een boek in voor komt dat Childhood dreams heet.
    Staat nog niet online Jammergenoeg ;P


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Leuke naam! Ik had nog nooit van haar gehoord, maar nu ik de gedachte achter je naam weet, vind ik hem nóg leuker!

    Mijn username is de achternaam van mijn favoriete personage uit mijn favoriete televisieserie, waar ik mezelf heel erg in herken: dr. Frederick Chilton uit Hannibal.