• Actie tegen racisme. Racisme moet stoppen! Allochtone hebben net zoveel recht op privéles als autochtone!

    Iemand belachelijk maken op geloof huidskleur of afkomt moet stoppen.

    Hopelijk vinden meer mensen dat racisme moet stoppen.


    Nobody Say It was easy

    Natuurlijk ben ik het ermee eens dat racisme verkeerd is, maar wat voor actie wil je precies opzetten? Vrijwel iedereen zal het hier mee eens zijn, dus als je echt iets wil bereiken, raad ik je aan om geen topic met een kreet aan te maken, maar echt iets te ondernemen.

    En als je er niets anders mee wilt bereiken dan slechts trollen, wens ik je veel plezier.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 17:37 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    De actie is om zwarte piet af te schaffen. Allochtone hebben meer recht op privelesjes. Allochtonen Kinderen hebben het recht voor een beste opleiding.


    Nobody Say It was easy

    maar iedereen in nederland heeft recht op
    privéles en dat krijgen ze ook wat van achtergrond ze ook hebben? ik snap je punt niet


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    CircelOfLeven schreef:
    De actie is om zwarte piet af te schaffen. Allochtone hebben meer recht op privelesjes. Allochtonen Kinderen hebben het recht voor een beste opleiding.


    Allochtonen*, allochtone* kinderen.
    Wat hebben het afschaffen van zwarte Piet en het recht op privélessen met elkaar te maken?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Allochtonen*, allochtone* kinderen.
    Wat hebben het afschaffen van zwarte Piet en het recht op privélessen met elkaar te maken?
    [/quoter is een enorme verschil tussen de privéles van autochtone en allochtone. En sommige mensen pesten wel andere mensen met zlhet woord zwarte piet en dat is best racistisch en sommige vinden dat het uit de slavernij komt, maar er is meer redenen waarom we moeten vechten tegen racisme!!!


    Nobody Say It was easy

    dus basically wil je een zwarte pieten discussie beginnen
    famke out


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nee, niet alleen een zwarte pieten discussie alles wat te maken heeft met discriminatie en racisme


    Nobody Say It was easy

    Het lijkt alsof je een artikel uit de lokale PVV-folder losjes hebt overgeschreven. Stop met discussies te ontketenen.


    Heaven is a place that we all have

    aesthetik schreef:
    Het lijkt alsof je een artikel uit de lokale PVV-folder losjes hebt overgeschreven. Stop met discussies te ontketenen.

    juist geen PVV
    gaat meer richting het niveau Denk en BIJ1/Artikel 1/whateverdenaamnuookmagwezen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    juist geen PVV
    gaat meer richting het niveau Denk en BIJ1/Artikel 1/whateverdenaamnuookmagwezen


    Yolo, moraal vh verhaal: doe normaal
    (Met rijm)


    Heaven is a place that we all have

    aesthetik schreef:
    (...)

    Yolo, moraal vh verhaal: doe normaal
    (Met rijm)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind het belachelijk dat mensen ineens allerlei alledaagse dingen, zoals zwarte piet, bestempelen als racistisch. Wanneer houden mensen daar eens mee op?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik vind het belachelijk dat mensen ineens allerlei alledaagse dingen, zoals zwarte piet, bestempelen als racistisch. Wanneer houden mensen daar eens mee op?


    16 - 09 - '17

    Wacht, bedoel je nou: Privéles of Privileges?. I’m slightly confused...

    ERROR404 schreef:
    Wacht, bedoel je nou: Privéles of Privileges?. I’m slightly confused...


    Dat zijn we allemaal.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO