• Hallo allemaal,

    Ik heb volgende week een excursie met school naar het zuiden van België (nou dat is lekker 4 uur in de bus), daar gaan we naar die loopgraven enz. uit de eerste wereldoorlog kijken. Rond vijf uur in de middag hebben we 2,5 uur vrije tijd in het centrum van Ieper. (We moeten dus uiteraard ook zelf voor avondeten zorgen.)


    Nu heb ik een paar vragen : Weet iemand waar je lekker kan eten in het centrum van Ieper?

    Weet iemand nog wat leuke winkels enz. in het centrum van Ieper?

    Heeft iemand ideeën wat ik zou kunnen doen tijdens die 4 uur heen en 4 uur terug met de bus?(Slapen is geen optie want mensen nemen stiften mee om een snor op je gezicht te tekenen.) (Als je zegt ga een boek lezen : noem ook even een leuk boek.)

    Alvast bedankt voor jullie hulp.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Ik dacht eerst dat je naar de Ardennen ging, haha. Ieper is niet zo groot dus ik denk dat je sowieso wel wat gaat vinden (: Verwacht wel veel Britten, zeker in deze periode.
    Verder denk ik dat je misschien een kaartspel kan meenemen of een draagbare lader voor je gsm en dan wat spelletjes downloaden.


    Mhm?

    Ik heb in Ieper toen pizza gegeten, maar ik weet niet meer hoe het restaurant heette


    There are poems inside of you that paper can't handle