• HEEL erg boos. Het is om iets kleins, maar god, ik ben zo, zo boos.
    Ik zat net een paar uur alleen thuis bij mijn ma en ik had besloten naar mijn pa te fietsen, want dat is maar een kilometer verderop en die was wél thuis. Ik had dus een blad papier achtergelaten op tafel met de tekst: "Hey daar! Ik ben even naar papa. Love you, Leah. xxx" Gewoon, weet je, kwestie dat mocht ik nog niet thuis zijn tegen dat mijn stiefpa, broer en zus terug thuis waren, ze wisten waar ik zat. Ik had mijn gsm namelijk niet mee (die was plat) en het leek me wel zo net om dat te doen.

    Nu goed, ik ben thuis vooraleer zij thuis zijn, maar ik had het papier nog niet van tafel gehaald. Komt mijn stiefpa een kwartier later thuis, zeg ik hallo en geef een knuffel en typ even verder aan waar ik mee bezig was. Twee minuten later, hij, op een kwade toon: "Zeg, Leah?!"
    Ik: "Ja?"
    Hij weer op dezelfde toon: "Als je nog eens iets opschrijft voor de lol" (hij had dus gewoon ook niet gelezen wàt ik had opgeschreven, WANT HET WAS GODVERDOMME VOOR HEM) "doe dat dan op een kladblad en niet op een wit papier."
    Ik: "Ja, dat was niet voor de l-"
    Hij: "Dat kost geld hé?!! Dat kost bomen! Vind je dat nu normaal?!"
    Ik antwoord niet, want ja, als je als schaap beweegt terwijl je geschoren wordt gaat het nog harder bloeden.
    "Vind je dat normaal? He?!!"

    EN DIT IS ZO KLEIN MAAR HET IS AL-TIJD DEZELFDE ZEVER. ALTIJD. Ik heb het zo, zo gehad. FUCKING KLOOTHOMMEL. DOE GODVERDOMME NORMAAL, JA?! IK MOEST SNEL DOOR EN WILDE NOG EEN BRIEFJE VOOR JE ACHTERLATEN. VOOR JOU. HET IS ÉÉN. FUCKING. BLAD. PAPIER. KAN IK DAN GODVERDOMME NÓÓIT IETS GOED DOEN???! Weet je, ja, het zou beter geweest zijn mocht ik het op een kladblad geschreven hebben MAAR MOET JE DAAR ZO'N ZEVER VAN MAKEN?

    En het klinkt misschien alsof ik overdrijf, maar dit is dus al-tijd hetzelfde liedje voor dit soort onnozelheden. BUGGER OFF. LOOP NAAR DE POMP. ZEG DAT OP EEN NORMALE MANIER. Mocht hij nou gezegd hebben "Hé, Leah, lief dat je dat hebt achtergelaten, maar zou je dat in het vervolg op een gewoon blad willen schrijven?" OKE. BEST. MET GENOEGEN. VERWACHT NIET DAT IK PERFECT BEN TERWIJL JE GODVERDOMME ZELF NOOIT LUISTERT NAAR KRITIEK EN ALTIJD ALLES AFSTRIJDT. LOOP NAAR DE MAAN EN BLIJF DAAR ALSJEBLIEFT.

    Leah out. Sorry. Ik ben echt ziedend.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jezus, wat een bullshit om zoiets kleins. Als ik jou was, zou ik ook kwaad zijn want wat de hell moet je hier nou mee :/

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 20:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Kan goed begrijpen dat je hier boos om wordt, het is inderdaad maar één papiertje en als je dat nou elke dag tien keer zou doen is het een ander verhaal, maar het klinkt niet alsof dat zo is. Daarnaast had hij het inderdaad op een normale manier kunnen vertellen, dan was er niks aan de hand geweest.

    Tja wat ik je kan zeggen: je bent niet de enigste waar dit soort dingen gebeuren. Mam was laatst helemaal boos omdat ze haar bril niet kon vinden, volgens mij was ze er van overtuigd dat ik hem had verplaatst ofzo en uiteindelijk vond ze hem boven op de badkamer. Daar had ze hem dus zelf laten liggen....zo gaat je dat.


    You were born original, don't die as a copy.

    Eh, xcuse me, maar een kladblad is nog steeds papier, dus ik snap niet waardoor die nou zo op z'n pik getrapt is :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw als ik jou was zou ik ook gek worden


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    FireKeeper schreef:
    Jezus, wat een bullshit om zoiets kleins. Als ik jou was, zou ik ook kwaad zijn want wat de hell moet je hier nou mee :/


    26 - 02 - '16

    FireKeeper schreef:
    Jezus, wat een bullshit om zoiets kleins. Als ik jou was, zou ik ook kwaad zijn want wat de hell moet je hier nou mee :/


    -

    Ningyou schreef:
    Eh, xcuse me, maar een kladblad is nog steeds papier, dus ik snap niet waardoor die nou zo op z'n pik getrapt is :W

    same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh wauw, dit klinkt herkenbaar. "Danique, je lamp in je kamer staat nog aan. Weet je hoeveel geld dat kost? Zet hem uit!" En tegelijkertijd laat meneer zelf ook zijn lamp van de kamer de hele dag aanstaan.

    Wat ik zou doen als ik jou was, even goed afkoelen. En als je het echt nodig vind even met hem of je moeder erover hebben. Want is dit wel erg overdreven, zorg ervoor dat hij ook gewoon wil praten want een nieuwe discussie zal niet helpen ben ik bang.


    It's never gonna happen, Guys.

    Woops, verkeerde topic haha. Wat een lul trouwens!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2017 - 10:09 ]


    Mhm?