• Ik heb een tijd niet meer aan een RPG mee gedaan of er een geopend. Nu ik er weer een heb geopend, loop ik tegen een klein probleem aan. Ik zie mensen met hele passende face claims voor hun personage. Ik denk dat je nu wel mijn probleem hebt geraden, ik kan geen passende face claim voor mijn personage vinden.

    Na de eerste twitntig bekende vrouwen/meisjes die ik heb opgezocht ben ik gestopt met tellen, maar man wat lopen er toch mooie vrouwen en meisjes op deze aarde. Echter, ik heb haar dus nog niet gevonden. Want de meeste zien er voor mijn gevoel zo lief uit. Niks mis mee, maar ik wil zeg maar een face claim die een badboy is maar dan een vrouw/meisje. Natuurlijk hoeft ze niet op iedere foto eruit te zien alsof ze iemand wat wil aan doen.

    Overigens lijkt google mij niet helemaal te begrijpen als ik zoek op badboy female, tough woman of tomboy face claim.

    Dus heeft iemand een site of iets anders waar ik nog kan zoeken?


    Physics is awesome

    je kan altijd kijken op, Wehearit, Tumblr of Pinterest.

    Ik weet niet hoe oud je personage moet zijn maar ik zou dan gaan voor Jamie Alexander, Deze vrouw heeft een aantal badass rollen gehad


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Oh dat probleem ken ik! Vaak weet ik veel te goed wat ik precies wil, en dan vind je dat natuurlijk niet.

    Pinterest kan mij meestal helpen, al moet ik dan heel vaak Google ondersteboven keren om er achter te komen wie diegene is.
    Ik wil je ook wel helpen zoeken?

    Zoek je iets specifieks qua uiterlijk? Welke fc's wil je zeker niet?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    XHeroes schreef:
    je kan altijd kijken op, Wehearit, Tumblr of Pinterest.

    Ik weet niet hoe oud je personage moet zijn maar ik zou dan gaan voor Jamie Alexander, Deze vrouw heeft een aantal badass rollen gehad


    Op weheartit heb ik al gekeken bij een collectie met allemaal vrouwelijke face claims, een paar tumblr pagina's (die ik vond dankzij mijn google zoekopdrachten) en pinterest wilde me niet verder laten kijken, omdat ik geen account heb. Maar ik ga nog eens kijken op weheartit.

    Ze ziet er echt te gek uit, maar ze is te oud. Mijn personage is 23 dus ik dacht aan iemand die rond de 25 is.


    Physics is awesome

    Obeah schreef:
    Oh dat probleem ken ik! Vaak weet ik veel te goed wat ik precies wil, en dan vind je dat natuurlijk niet.

    Pinterest kan mij meestal helpen, al moet ik dan heel vaak Google ondersteboven keren om er achter te komen wie diegene is.
    Ik wil je ook wel helpen zoeken?

    Zoek je iets specifieks qua uiterlijk? Welke fc's wil je zeker niet?


    Ja, dat heb ik nu. En ik raak zo gefrustreerd door mezelf, want dan denk ik, kijk naar al die vrouwen/meisjes die bijna helemaal voldoen aan wat je zoekt.

    Als je wil graag.

    En vrouw/meisje die qua gezicht er wel stoer uit ziet en dat ook is. Ze mag zeker tatoeages hebben, maar nog niet alles van haar lichaam vol met tatoeages. Maar dat ze zeg maar ook flirterig en charmant kan zijn. Daarom heb ik dus waarschijnlijk moeite om een goede face claim te vinden.

    Bijvoorbeeld Dove Cameron ziet er voor mijn gevoel heel lief uit.


    Physics is awesome

    Ik moet meteen denken aan die meid van Orphan Black. Vraag me haar echte naam niet. Maar is dat misschien niks?


    16 - 09 - '17

    Bedankt voor de tip! Weet je misschien de naam van haar personage? Zodat ik die kan opzoeken en waarschijnlijk wel achter de naam van de actrice kan komen.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Op weheartit heb ik al gekeken bij een collectie met allemaal vrouwelijke face claims, een paar tumblr pagina's (die ik vond dankzij mijn google zoekopdrachten) en pinterest wilde me niet verder laten kijken, omdat ik geen account heb. Maar ik ga nog eens kijken op weheartit.

    Ze ziet er echt te gek uit, maar ze is te oud. Mijn personage is 23 dus ik dacht aan iemand die rond de 25 is.


    Ik heb kan ook even voor je kijken, heb een account op Pinterest als je wil


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Is goed. Ik kwam op pinterest dankzij mijn zoekopdrachten dus misschien kan je die proberen? Alvast bedankt! (flower)


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Is goed. Ik kwam op pinterest dankzij mijn zoekopdrachten dus misschien kan je die proberen? Alvast bedankt! (flower)


    ik vond deze


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Mt handig


    Aan niets denken is ook denken.

    MacGyver schreef:
    Bedankt voor de tip! Weet je misschien de naam van haar personage? Zodat ik die kan opzoeken en waarschijnlijk wel achter de naam van de actrice kan komen.


    Tatiana Maslany. Heb haar naam even voor je gezocht.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2017 - 18:19 ]


    16 - 09 - '17

    XHeroes schreef:
    (...)

    ik vond deze


    Top, bedankt! Nu alleen nog uitvinden wat de namen van sommige zijn. Mocht ik ooit een mannelijk personage gaan verzinnen dan heb ik wel een knappe jongen ervoor gevonden.


    Physics is awesome

    http://angeldustmt.tumblr.com/fcdirectory
    Dit is handig!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    http://angeldustmt.tumblr.com/fcdirectory
    Dit is handig!


    Dat is zeker handig. Vooral dat hun geboortdatum en naam erbij staan. Bedankt!


    Physics is awesome

    Oeh ik dacht meteen aan Cara Delevigne & Ruby Rose!
    girlcrushes!


    I was an angel living in the garden of evil