• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:38 ]

    Ikwil een dame reserveren!


    --

    Mag ik een vrouw reserveren? Leuk idee!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik zal jullie erbij zetten!

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:38 ]

    Mag ik een man reserveren? (:


    Mhm?

    Chrysanthe "Chryssa" Hayes
    The Naive one
    ✧ I am the one thing in life I can control. I am inimitable, I am an original. ✧



          ❝So let the sun come streaming in
    'Cause you’ll reach up and you’ll rise again❞


          Herkomst

          Chrysante is geboren in London, maar heeft het grootste deel van haar leven in New York City gewoond.

          Geschiedenis

          Adam Hayes en Katherine Maas leerde elkaar kennen toen ze samen in Les Misérables speelde op West End. Ze vielen snel voor elkaar en werden een soort perfect Musical koppel. Een jaar nadat ze trouwde werd Chrysante geboren. Het meisje groeide bijna op backstage en toen ze 6 jaar was verhuiste het gezin naar New York, waar Adam en Katherine in verschillende shows op Broadway gingen spelen. Chrysante bracht de tijd na school door in de coullisen en had altijd al een grote bewondering voor het werk. Ook tijdens haar high school tijd bracht ze veel tijd door in het theater en sloot zich zodra het kon aan bij de drama club op haar school. Hoewel ze nooit erg populair was geweest op school kwam daar snel verandering in toen ze een relatie kreeg met Kai, dé populairste jongen van school. De relatie liep stuk aan het begin van hun senior year. Na haar high school is ze verhuisd naar Los Angeles. Ze deed haar eerste aankopen van haar ouders hun geld maar haar audities gingen vrij snel, waardoor ze (misschien mede door haar familienaam) snel een goed betaalde baan had in de theaters. In Los Angeles ging haar leven snel erg goed. Ze maakte veel vrienden en kreeg een echt 'insta-perfect' leven.

          Secrets

          • Hoewel Chryssa zichzelf er nooit een type voor vond wist Kai haar in hun junior year over te halen naakt foto's te sturen. Hij had haar overtuigd met de woorden dat nooit iemand anders ze zou zien. Hoewel het meisje weigerde toen hij voorstelde om hun seks te filmen, was Kai niet dom, en met een strategisch neergezette telefoon en een hoop alcohol had hij al snel de beelden waar hij op hoopte. Maar zodra hun relatie eindigde gingen de foto's en het filmpje de school rond en werd op deze manier haar laatste jaar al snel een hel. Hoewel iedereen de foto's en het filmpje heeft moeten verwijderen van de school, weet ze dat ze nog ergens rond dwalen op het internet.



          Innerlijk
    • Sociaal
    • Geduldig
    • Nieuwsgierig
    • Vastberaden
    • Naïef
    • Emotioneel
    • Eigenwijs
    • Gesloten
    • Gevoelig
    • Roekeloos

          Chryssa is vooral een erg gevoelig meisje. Ze trekt zich dingen snel aan en kan hierdoor snel gekwetst zijn, dit heeft zeker een groot deel gespeeld tijdens haar senior year. Wel is ze erg vastberaden en als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft zal ze het gedaan krijgen, dit maakt haar dan ook weer roekeloos en eigenwijs, als ze het doet doet ze het het liefst op haar manier en zal niet snel advies van iemand aannemen. Chryssa is vooral een erg goede vriendin, ze is erg sociaal en loyaal, en je kan haar echt wel met een geheim vertrouwen. Ze heeft graag contact met mensen, maar is ook erg op zichzelf gericht. Ze zal zich niet snel helemaal open stellen voor iemand, en ze vind het net zo fijn om met een boek ergens alleen op een bank te zitten, als naar een feestje gaan.
          Chryssa is erg geduldig, ze weet dat bepaalde dingen nou eenmaal meer tijd kosten, en ze weet dat het het dan ook waard is. Ook wanneer ze een doel wilt halen. Ze is erg ambitieus, wat ze vooral uit in haar passie voor musicals. Haar grootste droom is dan ook op Broadway staan met een show. Hoewel ze soms erg onschuldig over komt kan ze zeker los gaan bij een feestje.
          Hoewel ze erg zelfstandig is, weten haar vrienden dat ze soms te snel van vertrouwen is, hier maken ze vaak misbruik van door grappen uit te halen.



          Naam

    •Chrysante • Flower of gold
    • Hayes • At the hay

          Zelf kort ze haar naam vaak af naar Chryssa, of Chrys, vooral omdat ze Chrysante te lang vind en zich fijner voelt bij een kortere naam.

          Leeftijd

          Chryssa is geboren op 9 juli in 1998, hierdoor is ze dus negentien jaar. Dit maakt ook haar sterrenbeeld een Kreeft

          ❝I’m past patiently waitin’. I’m passionately smashin’ every expectation❞


          ❝If no one loved, the sun would go out❞


          Uiterlijk
    • Lengte: 1.65 meter
    • Wenkbrauwen: Bruin
    • Bril of lenzen: Soms draagt
          ze een bril
    • Lippen: Roze en vol
    • Kenmerken: Haar glimlach
    • Stem: Gemiddeld met licht brits accent
    • Kledingstijl: 'Hipster'
    • Accessoires: Beanie,
          ketting met een kleine
          halve maan eraan.
    • Gezichtsvorm: Ovaal
    • Oogkleur: Bruin
    • Neus: Iets breder dan gemiddeld
    • Huidskleur: Donker getint
    • Haarkleur: Bruin
    • Haarstijl: Krullen tot haar
          schouders
    • Favoriete Kledingstuk: Extra grote sweater
    • Tatoeages: Geen
    • Piercings: Geen
    • Faceclaim: Jasmine Cephas-Jones


          ❝Love doesn't discriminate, between the sinners and the saints❞


          Extra

    • Taal: Engels;
    • Hobbies: Vooral optreden, maar ze is ook erg verslaafd aan instagram, reizen;
    • Talenten: Zang, dans en acteren;
    • Idool: Phillipa Soo;
    • Kleur: Licht blauw, maar bijna alle pastel kleuren vallen onder haar favoriet;
    • Geaardheid: Bisexueel, ookal heeft ze tot nu toe alleen een relatie gehad met een man;
    • Themesong: Schuyler Sisters - Hamilton: an american musical;
    • Film: Grease (maar ze is groot fan van alle Disney Films);
    • Angsten: Kleine ruimtjes, zicht of gehoor verliezen;
    • Likes: Musicals (duh), feestjes, alchohol, reizen, katten, luie vrije dagen;
    • Dislikes: Stress, onweer, peren, mensen die andere neerhalen voor de lol;




    Komen nog aanpassingen als ik klaar ben op stage[/b[

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 19:01 ]


    --

    Ik heb jullie eerbij gezet :)

    Zou ik een vrouwelijk personage mogen? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik ga je erbij zetten :)

    Mag ik een vrouw reserveren? c:


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik Riley terug?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zou ook graag mijn rol van vorige keer gebruiken ^^


    Mhm?

    Barrel schreef:
    Ik zou ook graag mijn rol van vorige keer gebruiken ^^



    Oooooeeeh :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Zouden jullie die hier dan wel even willen plaatsen?
    @Obeah; zou jij er dan wel even duidelijk bij willen zetten wat zijn reputatie en geheim is? Want dat kon ik zo snel even niet vinden

    Chryssa is zo goed als af!


    --