• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:38 ]

    Een dame?


    ''With all due respect, which is none...''

    BuchananBarnes schreef:
    Chryssa is zo goed als af!


    Wat is haar reputatie?

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Wat is haar reputatie?


    "The naive one"


    --

    BuchananBarnes schreef:
    (...)

    "The naive one"


    Sorry, maar in de omschrijving van de RPG staat echt duidelijk dat ze allemaal "het perfecte leventje" lijken te hebben en dat zie ik daar niet echt in terug?

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Sorry, maar in de omschrijving van de RPG staat echt duidelijk dat ze allemaal "het perfecte leventje" lijken te hebben en dat zie ik daar niet echt in terug?


    Ik snap hem even niet? hahah
    Ze heeft een vet goed/ 'perfect' leven, maar ze kan wel naief zijn alsnog toch?


    --

    BuchananBarnes schreef:
    (...)

    Ik snap hem even niet? hahah
    Ze heeft een vet goed/ 'perfect' leven, maar ze kan wel naief zijn alsnog toch?


    Waaruit blijkt dat dan? Misschien dat ik ergens overheen lees, maar dat zie ik zo snel niet echt.

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Waaruit blijkt dat dan? Misschien dat ik ergens overheen lees, maar dat zie ik zo snel niet echt.


    Zal der nog even uitgebreid doorlezen want heb eigenlijk alleen snel gekeken!


    --

    RILEY JACOBUS WELTHAM


    :LEEFTIJD

    22. Riley is geboren op 2 februari 1995.

    GESLACHT/GEHEIM

    Intersex.
    Riley is geboren met zowel mannelijke als vrouwelijke genitaliën. Biologisch gezien is hij man, omdat hij wel het XY chromosoom heeft, een overwegende hoeveelheid testosteron aanmaakt en zaadleiders heeft. Hij heeft teelballen maar die zijn nooit ingedaald. Vrouwelijke voortplantingsorganen zoals eileiders en een baarmoeder heeft hij niet.
    Zijn tweeslachtigheid heeft ervoor gezorgd dat hij een volledig functionerende penis heeft en in plaats van testes heeft hij een ondiepe vagina. Hij is dus wel volledig onvruchtbaar.
    Riley identificeert zichzelf als man en is nog maagd, want hij heeft immens veel schrik verstoten te worden als mensen achter zijn aandoening komen.

    REPUTATIE

    The baby. Riley wordt heel erg in bescherming genomen door zijn ouders en broers. Hij is de jongste van het gezin en heeft iedereen danig om zijn vinger gewonden dat hij zowat overal mee weg kan komen. Wie een vinger uit durft steken naar Riley raakt gegarandeerd zijn hele hand kwijt.


    INNERLIJK
    + Ambitieus
    + Artistiek
    + Behendig
    + Bedrijvig
    + Familiaal
    + Flirterig
    + Grappig
    + IJverig
    + Intelligent
    + Leergierig
    + Leider
    + Nauwkeurig
    + Net
    + Speels
    + Standvastig
    - Achterdochtig
    - Brutaal
    - Dominant
    - Doordacht
    - Eigenzinnig
    - IJdel
    - Jaloers
    - Listig
    - Romanticus
    - Snobistisch
    - Stiekem
    - Verleider
    - Volhardend



    UITERLIJK
    Lengte: 1.88 m
    Lichaamsbouw: Brede schouders, smalle heupen, niet bijzonder gespierd
    Huidskleur: blank, bleke teint
    Ogen: blauw
    Tattoo's/piercings: Eén tattoo; na het verliezen van een weddenschap heeft Riley een heel klein hartje op zijn rechterheup.
    Kledingstijl: casual preppy


    VERLEDEN
    Vader: Rufus Conrad Weltham (59) ~ Real estate agent
    Moeder: Aileen Weltham (née Tover) (56) ~ binnenhuisarchitecte
    Broers: ~ Wallace Ebonezer Weltham (32) ~ plastisch chirurg
    ~ Preston Jeremiah Weltham (29) ~ upper class fitness instructeur
    ~ Frederick Bartholomew Weltham (26) ~ piloot

    Riley is de jongste telg van het Weltham gezin. Eigenlijk vonden zijn ouders drie kinderen wel genoeg, maar het lot besliste er anders over; ondanks contraceptie raakte Aileen toch nog een keertje zwanger. Na drie zonen besloot zij dat het gezin wel een keer toe was aan een nieuw vrouwelijk familielid, maar vader bleef stug volhouden dat hij opnieuw een flinke zoon wilde, bijgestaan door zijn drie enthousiaste jongens.
    Toen bij de geboorte van Riley bleek dat hij niet enkel mannelijke geslachtsdelen had maar ook die van een vrouw was het schuldgevoel bij beide ouders groot. Ergens hadden ze het gevoel dat dit door hun constante gekibbel gekomen was. Vanaf die dag besloten ze Riley's wezen zoveel mogelijk aan Riley zelf over te laten. Tegen advies van de dokters in besloten ze dat het kindje geen operaties zou ondergaan om één geslacht naar voor te brengen. Hij of zij zou op latere leeftijd zelf mogen aangeven waar hij/zij zich best bij voelde.
    Hoewel Riley een rustig en aangenaam kind was werd al snel duidelijk dat hij over een eigen willetje beschikte. Wilde hij iets niet eten, dan deed hij dat ook niet. Hij koos steevast zelf zijn outfits en opruimen dat moesten zijn broers maar voor hem doen. Hoewel Rufus en Aileen niet altijd probeerden toegeven aan hun kleinste spruit bleek dat moeilijker gedaan dan gezegd te zijn. Het kleintje had iedereen moeiteloos om zijn vinger gewonden.
    Riley, pienter als hij is, kreeg reeds op zeer vroege leeftijd in de gaten dat er iets anders was aan hem. Uren en uren heeft hij bij de therapeute gespendeerd, om te leren omgaan met zichzelf. Toch heeft dit besef een zeer diepe indruk bij hem achter gelaten, ondanks hij hierdoor van zijn familie nooit liefde te kort gehad heeft.
    Doorheen de jaren werd ook duidelijk dat Riley zich een echte jongen voelde, in de pubertijd des te meer. Hij kreeg wel degelijk de baard in de keel, borstgroei bleef uit en ook lichaamsbeharing wees er op dat hij meer weg had van een man dan een vrouw. In tegenstelling van zijn vriendjes op die leeftijd toonde Riley geen enkele interesse in meisjes. Of jongens. Na veel onderzoek kwam men echter tot de vaststelling dat dit geen hormonale oorzaak had, zoals wellicht logisch was geweest in zijn situatie. Samen met zijn therapeute kwam Riley langzaam maar zeker achter zijn geaardheid. Kort daarna maakte de jongen een klik in zijn hoofd. Hij mocht dan wel geen seks willen met anderen, maar hij zou ervoor zorgen dat anderen dat wel met hem wilden. Hij werd een meester in het spel van aantrekking en afstoten en profileerde zichzelf als "impossible to get". Probeerde iemand tegen zijn zin toch te dicht te komen, dan staken zijn broers daar wel een stokje voor.
    Inmiddels ging Riley ook naar de hogeschool toe. Hij studeerde marketing en management, toen al heel overtuigd van het idee dat hij een club wilde openen. Met zijn liefde voor verloren jaren was een thema dan ook niet ver te zoeken. Zodra hij zijn opleiding had afgerond zette hij zijn plan, met behulp van zijn genereuze trust fund, dan ook in actie en zo is The Loophole - een woordspeling waar hij zelf trots op is, ongeveer een jaar geleden geboren.

    RELATIES
    wie wil?

    EXTRA
    ~ Eigenaar van retro high class burlesque bar The Loophole.
    ~ Allergieën: geen
    ~ Angsten: verlatingsangst & angst voor intimiteit
    ~ Geaardheid: demiseksueel (Riley voelt geen seksuele aantrekking voor mensen waarmee hij geen emotionele connectie of band mee heeft. Daaruit springt ook voort dat hij dus voor zowel mannen als vrouwen -en alle gendersoorten- gevoelens kan krijgen, net omdat die eerste indruk op basis van uiterlijk voor hem weg valt)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2017 - 21:31 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zet Jayno er straks of morgen in, maar nu ben ik op een receptie (;


    Mhm?

    Oh, Ik twijfel alweer. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sowieso heeft mijn rol haar broer/zus vermoord om de erfenis te krijgen.


    ''With all due respect, which is none...''

    Novembermeisje schreef:
    Sowieso heeft mijn rol haar broer/zus vermoord om de erfenis te krijgen.


    Oeh, me likes!

    AMANDA ZARA PRISCILLA VANDERBILT
    It's a joke that he thinks dat 15.000 dollar makes me broke.




    Naam
    Amanda Zara Priscilla Vanderbilt
    Amanda • De liefde waardig
    Zara • Bloeiend, floeiend
    Priscilla • Oeroud
    Vanderbilt • Familienaam

    Leeftijd
    Amanda ziet er uit als een twintig jarige, en dan zit je best dichtbij voor een gokje. Ze heeft net de leeftijd van 24 bereikt en is dus allang niet meer minderjarig. Haar geboorte was op een koude decemberdag, toevallig op een vrijdag de dertiende. Niet dat Amanda haar geboorte een ongelukkige dag was, haar ouders waren juist blij met haar!

    Afkomst
    Een typische dame uit de VS, ze is geboren in Portland (Oregon).

    Reputatie
    The girl with too much moneys.
    Je hebt Amanda wel vaak op de tv kunnen zien. Ze is de jongedame die meer dan triljoenen heeft geërfd van haar vader. Zonder dat ze er iets voor hoefde te doen staat ze in de top tien van rijkste mensen ter wereld. Haar geld is onbekend, maar het is wel duidelijk dat geld geen probleem is en hoeft nooit te kijken naar de prijzen. Ze heeft wel vaker met de politie te maken gehad, heeft een keer de Mount Everest beklommen, is met verschillende mannen naar bed geweest en heeft ook in verschillende series gespeeld. Er is weinig dat Amanda niet heeft, misschien nog een keer ergens een modellen contract?

    Geheim
    Om dit alles te krijgen heeft ze er een groot ding voor moeten opgeven, namelijk haar onschuld. Amanda had nog een zus, Megan. Zei zou eigenlijk de triljoenen erven, maar dit heeft Amanda weten te voorkomen. Wel door haar zus een overdosis te geven in één van haar medicijnen. Megan had namelijk slaap problemen. De schuld ging naar de toenmalige vriend van Megan, Thom. Die heeft vijfentwintig jaar gekregen, Amanda is altijd uit beeld geweest.

    Innerlijk
    Een groot, verwend nest en misschien licht psychopathisch. Amanda heeft kan alles krijgen wat ze wil, en dat heeft haar gemaakt tot ze nu is. Alleen wat moet je doen als je alles al hebt? Een eigen privé vliegtuig, limousines, verschillende race auto's, een eigen kunst afdeling, verschillende zelf portretten, leeuwen... Amanda heeft het allemaal al. Nu is ze voornamelijk bezig om weer iets nieuws te verzinnen wat ze kan doen. Het maakt niet uit wat, en dit maakt haar ook licht psychopathisch, want je kent de normale dingen die mensen doen. Zoals misschien een zang cariére beginnen of zo, misschien een gezin? Daar denkt Amanda niet aan. Haar ideeën zijn bijvoorbeeld met leeuwen vechten of meedoen aan vreemde experimenten. Het maakt niet uit wat, Amanda die doet het. Ze is intelligent en manipulatief. Wat ze allemaal niet heeft gedaan om een man in bed te krijgen... Dit maakt haar oor flirterig en speels. Ze houdt van spelletjes, maar speelt vals om te voorkomen dat ze verliest. Daar kan ze echt niet tegen, haar verlies. Amanda is sarcastisch en egoïstisch, maar heeft wel empathie. Ze kan heel grappig zijn, goed gemanierd en een beetje normaal... Alleen zo red je het volgens haar niet in de wereld. Je moet een beet je hard kunnen zijn om dit te leven... Dit is ze ook, en sommigen vinden haar ook meedogenloos en ijskoud. Dit kan ze zijn, als je tegen haar bent. Op het eerste gezicht zou Amanda aardig zijn, maar één verkeerd woord en ze doet er alles aan om je te ruïneren. Je weet het al, geld speelt geen rol voor Amanda. Ze kan er ook zo alles aan doen om leugens in honderden roddel bladen zetten voor een miljoen. Ze kan mensen dingen voor haar laten doen, van moorden plegen tot brand stichten. Ze kan artsen haar fake medicijnen voor schrijven of iemand een kunstwerk van haar laten maken. Sowieso is Amanda ook nog een feestbeest, ze wordt simpel uitgenodigd voor de grootse feesten en ook organiseert ze zelf de grootste feesten. Mensen kijken deels ook naar haar op, want altijd op tv lijkt ze het beste meisje ter wereld. Een voorbeeld voor iedereen, maar eigenlijk? Je moest eens weten...

    Uiterlijk

    Geschiedenis

    Extra
    Komt.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 20:05 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Moeten de jongeren perse een baan hebben?
    Want Amanda haar vader is overleden en heeft haar meer dan miljarden gegeven.
    Anders maak ik haar CEO van een of ander bedrijf.


    ''With all due respect, which is none...''

    Novembermeisje schreef:
    Moeten de jongeren perse een baan hebben?
    Want Amanda haar vader is overleden en heeft haar meer dan miljarden gegeven.
    Anders maak ik haar CEO van een of ander bedrijf.


    Ik vind t beide prima