• Er kwam net een e-mail binnen van Pottermore en ik zag het ook al op facebook. Over precies een jaar komt de tweede Fantastic Beasts al uit! Als fan van de eerste film vind ik dat geweldig nieuws.

    Dus wie is er nog meer blij met dit nieuws?


    Physics is awesome

    Valo schreef:
    (...)
    Colin Farrell speelde Grindelwald 'verkleed' als Graves :') Ik bedoelde eigenlijk dat ik Colin Farrell liever in Johnny Depp's plaats had gezien nu. God, hij was zo perfect geweest voor die rol.


    Oooh op die manier. Nee, dan snap ik 'm. :'D Maar ik snap dat ze er een andere acteur voor hebben genomen, ook al kan je met make-up en prothesen heel ver komen, maar Graves moest er natuurlijk wel heel anders uit zien dan Grindelwald.. I love Johnny anyways, I loved Graves as well, hehe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    Oooh op die manier. Nee, dan snap ik 'm. :'D Maar ik snap dat ze er een andere acteur voor hebben genomen, ook al kan je met make-up en prothesen heel ver komen, maar Graves moest er natuurlijk wel heel anders uit zien dan Grindelwald.. I love Johnny anyways, I loved Graves as well, hehe.

    Aahh ja, maar dat ze dan gewoon vanaf het begin al iemand anders hadden gehad voor Graves, zeg maar. En dat ze Colin Farrell meteen hadden gecast als Grindelwald. Oh well, ik ben alsnog excited. ^^


    Caution first, always.

    Ik heb trouwens wel heel veel hoop dat ze de echte Graves nog hebben gevonden en dat hij in een volgend deel badass komt doen, maar het zal wel niet :W


    Caution first, always.

    Valo schreef:
    (...)
    Aahh ja, maar dat ze dan gewoon vanaf het begin al iemand anders hadden gehad voor Graves, zeg maar. En dat ze Colin Farrell meteen hadden gecast als Grindelwald. Oh well, ik ben alsnog excited. ^^


    Heb je natuurlijk gelijk in, hehe. Ik ben een beetje blond vanbinnen en vanbuiten. :'D Ik ben sowieso excited c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben wel benieuwd, maar ik ben ook een beetje moe van Johnny Depp om verschillende redenen. In alle eerlijkheid heb ik daardoor wat moeite met uitkijken naar een film waarin hij vermoedelijk een zeer grote rol zal spelen, aangezien zijn personage blijkbaar tegenwoordig al in de titel voorkomt. Anderzijds was ik wel altijd heel benieuwd naar meer info over Grindelwald, dus het is allemaal wat dubbel.

    Ik vind deze titel overigens ook verrassend direct! Dat is niet per se slecht, maar het is een beetje alsof ze zoiets hadden van ach, joh, iedereen weet toch al over wie we het hebben dit keer, dus waarom zouden we nog moeite doen om een coole bijnaam voor hem te verzinnen? (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ben wel benieuwd, maar ik ben ook een beetje moe van Johnny Depp om verschillende redenen. In alle eerlijkheid heb ik daardoor wat moeite met uitkijken naar een film waarin hij vermoedelijk een zeer grote rol zal spelen, aangezien zijn personage blijkbaar tegenwoordig al in de titel voorkomt. Anderzijds was ik wel altijd heel benieuwd naar meer info over Grindelwald, dus het is allemaal wat dubbel.

    Ik vind deze titel overigens ook verrassend direct! Dat is niet per se slecht, maar het is een beetje alsof ze zoiets hadden van ach, joh, iedereen weet toch al over wie we het hebben dit keer, dus waarom zouden we nog moeite doen om een coole bijnaam voor hem te verzinnen? (nerd)

    HAHA, precies dat :')


    Caution first, always.

    Meh, duurt laaaang. En ik vond de eerste film wel heel erg goed maar ik vond Johnny Depp echt drie keer niks dus ik weet niet of ik deze film een succes ga vinden. Dit is gewoon echt niet zijn rol, in mijn ogen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Snap er nou geen sikkepitje meer van.

    O, wacht Grindelwald was zogenaamd eerst iemand anders en die werd gespeeld door Colin, toch? Maar Grindelwald zelf is Johnny?


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Snap er nou geen sikkepitje meer van.

    O, wacht Grindelwald was zogenaamd eerst iemand anders en die werd gespeeld door Colin, toch? Maar Grindelwald zelf is Johnny?

    Haha ja ^^


    Caution first, always.

    Sommige dingen van een film vergeet ik na een bepaalde tijd. Dus dan heb ik zo een, hoe zat het ook alweer? momentje.


    Physics is awesome

    OperaGhost schreef:
    Duurt laaaang.

    Idd!


    And then we'll see it.

    Ik tel de dagen af!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ik weet niet, ik ben niet zo snel fan van dingen.
    Moet deze film echt gezien hebben en kan dan pas oordelen.


    Aan niets denken is ook denken.