• SUMMER CAMP 'HORSESHOES'
    Some of my best friends never say a word to me.

    12Th of Jule, San Jose
    Horseshoes opent ieder jaar in de zomer zijn deuren weer. Een zomerkamp waar alles in teken staat van paarden, daar staan ze vooral om bekend. een aantal jongeren uit honderden aanmeldingen worden voor twee week toegelaten binnen de muren en beleven met hun paard een prachtige zomer. Het kamp bestaat uit een gebouw met stallen voor de paarden die zijn meegenomen en toevallig ook voor hun eigen paarden. Horseshoes is een gewild kamp voor jongeren van verschillende leeftijden, en ook met verschillende niveaus. Van professionele ruiters tot beginners, je hebt ze allemaal.
    Vooral de buitenritten van Horseshoes zijn gewild. Van in stap door een privé bos tot races over het lange strand. Men betaalt duizenden ervoor om hier te komen, en zo ook dit jaar weer.





    No hour of life is wasted that is spent in the saddle.



    Slaapplekken
    De slaapplekken zijn allemaal op de begaande grond. Het is een gebouw waarin in het midden alle kamers zijn, geen gangen. Alleen maar kamers. Daarom heen, buiten dus, heb je een houten (soort van) veranda met deuren naar de kamers. De slaapkamers zijn allemaal voor twee tot drie personen. Iedere kamer heeft zijn eigen badkamer. Niemand heeft zijn eigen privé ruimte. Het uitzicht is sowieso prachtig. Het strand is erg dicht bij en je kan ver kijken over de weilanden en de manege zelf!

    De stallen
    De stallen zijn speciaal gebouwd voor de paarden. Deze zijn er binnen, maar tegelijkertijd ook buiten. Er zijn natuurlijk wel meer dan 20, Horseshoes is namelijk tegelijkertijd ook een normale manege. Speciale wasruimtes, zadelkamers, kluisjes en grote bakken voor de rijders. Je hebt ook een buitenbak, en kilometers lange weilanden. Je hebt ook de hooikamer. Iedere ochtend, middag en in de avond krijgen de paarden voer met bijvoorbeeld wortels, brood, appels en zelfs bananen. De paarden mogen niet de lang op de weilanden staan, na 18:00 staan ze allemaal binnen. Dit om hoef bevangenheid te voorkomen. Verder heb je nog de kantine, die één verdieping omhoog zit. Vanaf hier kan je heel de manege in de gaten houden, uitzicht op alle bakken en een deel op de ruimte daar achter. Je kan hier van alles halen. Warme maaltijden, maar ook gewoon chocomel. Iedere kamprijder heeft een eigen kluisje, hier kan je spullen voor jezelf en het paard in doen. Zoals je cap, maar ook je telefoon als je geen zakken hebt in je paardrijbroek. Je hebt hiervoor een eigen sleutel, en als je die kwijt bent kan je nog altijd naar de kantine gaan voor de extra.

    Buitenritten
    De buitenritten zijn voornamelijk is het bos, op het strand, bij de heuvels of over de grote grasvlakten. Iedere plek waar je rijdt is beeldschoon en voornamelijk speciaal. Wat is er nou beter dan met je paard over het strand rijden met zonsondergang? Je mag, als je paard het ook wil, proberen in het water te gaan. Sommige paarden zijn bang voor water, maar dit is vaak niet van toepassing.



    A horse never run so fast as when he has other horses to catch up and cutpace.


    A good rider can hear her horse speak to her. A great rider can hear her horse whisper.

    Rollen
    Geclaimd door Novembermeisje





    Regels
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 150 woorden per post. Een stukje waar anderen op kunnen reageren, maar die niet te langdradig hoeft te zijn.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Relaties worden besproken in de RPG, het is onmogelijk dat ze elkaar al kennen.
    Alleen ik, Amber, maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.
    Gebeurtenissen (zoals georganiseerde buitenritten, strandfeestjes, kampvuren en zo) worden gedaan door mij.

    Lijstje
    Naam
    Leeftijd (15-23)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Paard (Naam, ras, stukje verleden? Foto.)
    Geschiedenis
    Familie
    Extra


    [ bericht aangepast op 17 nov 2017 - 17:37 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Oeeeh


    - thank you for existing -

    Is het een RPG of een ORPG? aangezien er 4 plaatsen zijn ? (:
    - ik wil dan wel een meisje, al kan ik haar niet heel snel af krijgen -


    - thank you for existing -

    Mag ik een jongen? ^^
    Nemen ze trouwens eigen paarden mee?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Als het kan wil ik ook een meisje!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gaat dit door? ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik weet het niet, maar door het gebrek aan enthousiastme voor dit idee, heb ik er niet echt zin meer in...


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Ik weet het niet, maar door het gebrek aan enthousiastme voor dit idee, heb ik er niet echt zin meer in...

    Paardenrpg's zijn nooit echt populair (en ze zijn nog wel zo leuk), maar deze is wel heel stil ja helaas.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Paardenrpg's zijn nooit echt populair (en ze zijn nog wel zo leuk), maar deze is wel heel stil ja helaas.


    We zouden eventueel een orpg kunnen maken...? met een eigen twist ofzo, ik vind paarden ook zo leuk :')


    - thank you for existing -

    Nouja zeg .-.


    - thank you for existing -

    O, ik kom hier echt nu pas achter.
    Ik heb zeg maar nooit meer door gehad dat dit RPG nog populair was of zo.
    Sowieso zou ik wel mee willen doen met de ORPG,
    maar deze ga ik sluiten.


    ''With all due respect, which is none...''

    -> Slotje op aanvraag.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.