• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 9:45 ]

    Hi guys! Ik wacht op een reactie van Cryssa, misschien kunnen 'wij' dan naar Riley en Cadi komen?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2017 - 22:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Is goed voor mij.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Salaryman schreef:
    Hi guys! Ik wacht op een reactie van Cryssa, misschien kunnen 'wij' dan naar Riley en Cadi komen?



    Oeps! Ik probeer morgen te schrijven!


    --

    Ik heb iedereen (behalve jullie drie) een berichtje gestuurd met de vraag of ze willen schrijven, dus hopelijk komt daar een reactie op.
    Maar ik zie nu niet echt voor me hoe 'jullie' naar Riley en Cadi toe kunnen komen aangezien die zich achter de schermen bevinden

    Oh sorry sorry sorry!
    Ik zal morgen mijn eerste post gaan schrijven

    Ik heb alleen nog helemaal geen relaties voor Amiya, iemand die hier interesse/ideeen voor heeft?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik zie best mogelijkheden om elkaar te meeten met een beetje fantasie. Desnoods brengt een npc ons naar mekaar toe, of we wachten tot Cadi haar show gaat geven (was ze van plan right of zit ik fout?). Of we meeten op een plek die niet achter de schermen is.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, maar ik wacht nog heel even op een reactie van Jay.
    Maar ik zou het best raar vinden als iedereen zomaar backstage komt, al ligt dat aan Riley/Obeah natuurlijk

    Ja je hebt gelijk. Ik was namelijk vergeten dat die twee backstage waren.
    Als Cadi op moet kan ik Riley wel iemand anders laten meeten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik weet dat het heel laat is, maar ik heb eigenlijk nog maar twee relaties met Jayno, dus moest iemand anders nog zin hebben, mag dat altijd (:


    Mhm?

    Is er iemand waar ik Senna naartoe kan sturen? En iemand die nog een relatie met haar wilt? :')


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik heb Amiya voor Jayno en Senna eventueel? (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    ^ heb je iets in gedachten?

    Eacht ik met Jayno op Chryssa dan? (:


    Mhm?

    @Bartok, hoe ze elkaar ontmoet kunnen hebben weet ik niet precies. Maar ik denk dan Amiya zijn vrolijke karakter goed zou kunnen waarderen, maar wel zou weten dat ze een beetje voorzichtig moet zijn gezien zijn reputatie als pimp. Misschien dat ze elkaar wel af en toe op een feestje hebben gezien, of misschien heeft hij een styliste nodig (al lijkt me dat iets minder waarschijnlijk). Wat denk jij?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Lieve mensen,
    Hierbij moet ik mij helaas afmelden van dit RPG en een tijdelijke stop nemen van Quizlet in het algemeen. Super vervelend, het spijt me, maar ik zit echt te veel op Q. Het is zelfs zo erg dat ik het herstel van mijn hersenschudding enorm in de weg zit en 's nachts, zoals nu, niet kan slapen. Dat moet ik gewoon niet willen, want ik wil gewoon beter worden.
    Omdat het mij niet lukt om minder op Q te zitten moet ik de moeilijke beslissing nemen om even een cold turkey volledige pauze in te lassen en mij op mijn herstel te richten. Ik hoop snel weer beter te worden en terug te kunnen komen.
    Dit RPG mag natuurlijk overgenomen worden