• Guten Tag, Leute!

    Jetzt sind wir fast am Ende des Jahres en mijn Duits reikt niet veel verder dan dat, maar het is dus weer tijd voor jullie eindejaarsberichtjes! Naar het idee van Nonnatus in 2013 krijgt iedereen op het einde van het jaar een reden zijn dankbetuigingen te uiten in een speciaal daarvoor aangemaakt topic. Waar ben jij dankbaar voor? Wie ben jij dankbaar? Wie verdient jouw liefdesverklaringen?

    Omdat ik uit ervaring weet dat er elk jaar mensen zijn die het moeilijk hebben met het feit dat ze niet genoemd worden: ik heb het nu tegen jullie. Ja, tegen jou. Niet denken "ze heeft nu iemand anders in gedachten dan ik", neen, jij. Bedankt voor jullie bijdrage aan deze site, bedankt voor wie jullie zijn als persoon. Jullie zijn het licht in het leven van een heel groot aantal mensen en het feit dat jullie er zijn en zoveel doen voor jullie medemens, voor de intrinsiek goede mensen die jullie zijn: bedankt. Me loves u. (heart2)

    Leef je uit met het betuigen van liefde, vriendschap en dankbaarheid!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    OKE en even serieus, Fren (Wasikowska) is de beste persoon op deze aardbol en iedereen zou een vriendin moeten hebben zoals haar.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Shout out voor Enchantress en Mania.
    Omdat jullie er altijd zijn, als het gezellig is of minder gezellig. Niet veel mensen zijn er voor me geweest zoals jullie en daarvoor ben ik jullie voor eeuwig dankbaar. Jullie zijn echt top en ik hoop dat volgend jaar honderd keer zo goed word als dit jaar. Jullie verdienen het. Een extra speciale mention voor Maia omdat ze geweldig is.


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Deze topics zijn mijn favoriete Q traditie, yay. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil Quizlet bedanken om voor 6 jaar en 51 weken en 4 dagen al in mijn leven te zijn.

    Maar vooral wil ik Malikx bedanken.
    Femke,
    Je hebt mij altijd al gesteund en de 2 klote jaren die geweest zijn was je er altijd voor mij.
    Tijdens mijn therapie mocht ik alles aan je kwijt, je steunt mij, gaf geen vooroordelen en nam mij niks kwalijk.

    Als ik down was vrolijkte jij mij weer op. Het gevoel dat ik jou niet altijd alles heb kunnen geven blijft. Soms zat ik te diep in de put om jou uit jou put te halen en dat vind ik stom.

    Een nieuw jaar dus nieuwe kansen zoals we altijd zeggen.
    Een jaar met heel veel rpgs, app gesprekken en kletsjes hier.

    Dikke kus van mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een hoera voor jou voor de beginpost, liefde!
    Verder ben ik er heel dankbaar voor dat ik het eindelijk naar m'n zin heb op school. (Nooit gedacht dat ik dat ooit nog is hardop zou uitspreken.)
    En hopelijk mag ik volgend jaar nog veel afspreken, naar concerten gaan, gewoon alles, met m'n 3 favoriete Q'ers en de beste vriendinnen die iemand zich kan wensen: Gutierrez, Macken en Breckenridge.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jullie zijn allemaal cuties. (blush)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb er een lijstje van gemaakt ^^
    Dankjewel <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik heb er een lijstje van gemaakt ^^
    Dankjewel <3


    Hé, Irma, wat een goed idee! Dat ga ik ook doen, denk ik. Gebruik ik de lijstjesfunctie ook eens haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Even een MT, ik ga kijken of het me dit jaar wel lukt iets te schrijven ^^

    Ontzettend lieve beginpost trouwens


    obsessive rage

    Square schreef:
    Deze topics zijn mijn favoriete Q traditie, yay. (bloos)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil graag Chyler, Macken en Breckenridge bedanken omdat ze me dit jaar wederom weer hebben gesteund met al mijn problemen. Jullie weten zelf wel hoe belangrijk jullie zijn. Het gaat op dit moment met de dag beter (en heb mij vandaag echt heel goed gevoeld). Dus bedankt voor jullie steun!
    Ik ben ook dankbaar voor het feit dat mensen mij hebben gesteund in het zoeken naar werk en hierdoor nu vrijwillig bij een radiostation werk en nieuwsverslagen kan schrijven. Iets wat ik toch heel graag doe! Meerdere mensen hebben hier een rol in gehad.

    En bedankt, Lieke, voor je lieve berichtje. Je bent een schatje (of een klojo... nee, dat ben je altijd al.)

    Chyler schreef:
    Een hoera voor jou voor de beginpost, liefde!
    Verder ben ik er heel dankbaar voor dat ik het eindelijk naar m'n zin heb op school. (Nooit gedacht dat ik dat ooit nog is hardop zou uitspreken.)
    En hopelijk mag ik volgend jaar nog veel afspreken, naar concerten gaan, gewoon alles, met m'n 3 favoriete Q'ers en de beste vriendinnen die iemand zich kan wensen: Waldau, Macken en Breckenridge.



    Verder nog de mensen die ik nu vergeet maar misschien niet meer heel actief zijn op Q of iets in die trant, jullie ben ik ook heel dankbaar!


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil ChiIdhood bedenken voor eh, bestaan. Overdramatisch uitgedrukt misschien, maar echt, ik ben heel blij dat ik je heb leren kennen, want je bent één van de beste vrienden die ik heb gehad (wat ook niet heel vreemd is want ik weet mijn vriendschappen altijd te eindigen in een drama en vervolgens heel schijnheilig zeggen dat het aan de ander lag, ahum), en ik ben blij dat we onze ruzies eh, overleefd hebben, want ik zou je echt niet willen missen.

    En totheground wil ik ook gewoon even zeggen dat je een schat bent, ik wil meeten, waha. Nee seriously, je bent echt een leuke meid, niet onzeker zijn jij. (Of course, je bent niet perfect, maar dat is niemand)

    Een beetje hetzelfde voor Herfst als tegen Mirthe, thanks voor vrienden zijn (;

    Oh en veel geluk naar Alldine, dat verdien je, vind ik.

    Tralala mijn lijst wordt te lang maar ik wil ook deze mensen nog even thanks zeggen:
    - Duendes voor er voor vrienden zijn en eh mij stiekem laten shippen
    - SamanthaBlaze voor me op Wattpad stalken
    - MissBeloved voor de lieve berichtjes die langskwamen
    - Eh eh Miki/Iris waarvan ik de username ben vergeten oeps
    - Nog een hoop andere mensen waar ik niet op kan komen voordat mijn Wifi eruit knalt


    obsessive rage

    MT -- misschien komt later het sentiment of zo


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    2017 is een jaar geweest met veel ups-and-downs. Vooral heel heel veel downs… Maar Quizlet heeft me er vaak doorheen geholpen. Of het nu een user die reageerde op mijn LJH post, of dat iemand echt een heel paragraaf in mijn PB zette over hoe ik het waard ben, uit mijn hoofd Xiezhi & Paracosmic, of mensen die ik bijna elke dag spreek; Minsuk, Aperture & VaIeska. Leuke encounters, en een “secret meetup” aka afgifte met SPECS, praten / fangirlen over Les Miserables met Hopps, veel liefde voor FFXV tonen met Kiryu, en gewoon alles wat ik ooit op deze site mee heb mogen maken. Again. 2017 was een enorm zwaar jaar voor mij, maar dankzij elk lichtpuntje van Q, en daarmee bedoel ik zijn users, heb ik mezelf erdoor heen gevochten. Nee, mijn strijd is nog lang niet over, maar ik weet tenminste dat ik ergens terecht kan… En dat is Q. Dus dankjewel als je dit leest, zelfs als ik je niet apart genoemd heb. Dankjewel dat je zo geweldig bent. Dankjewel dat ik hier mijzelf kan zijn.

    Een speciaal bedankje voor Laleah en ProngsPotter dat ik een deel mocht zijn van het vertrouwenspersonen initiatief. Ik sta echter op afwezig daar vanwege mijn persoonlijke problemen, en ik weet nog niet helemaal zeker of ik door zal gaan of dat ik dit hoofdstuk sluit voor mezelf, maar jullie gaven me echt een goed gevoel, omdat jullie mij de kans gaven om anderen te helpen.

    Dankjewel allemaal.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2017 - 0:37 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allereerst bedankt aan alle quizletters die ervoor zorgen dat de activiteit op Quizlet lekker gezellig blijft en voor de leuke gesprekken zorgen.
    Dan natuurlijk alle Mods die ervoor zorgen dat Quizlet de gezelligste sfeer behoudt en ons met alle kleine lay-out foutjes helpt!

    Dan de beste kinderen op Quizlet die even een dikke shout-out verdienen❤
    En omdat er altijd een gekke volgorde aan zit bij deze dingen al ontkent iedereen dat weet ik dus niet wie ik bovenaan moet zetten, dus de randomizer wordt er even bij betrokken, wat inhoud dat iedereen bovenaan kan staan :')
    Te beginnen met Ava/Inktzwart, even kijken ik ben heel slecht in deze dingen dus ik weet nog niet precies waar ik ga beginnen maar we zien wel gewoon wat er uiteindelijk uit voort rolt. We hebben zo nu en dan onze meningsverschillen *kuch kuch twee weken geleden fso als t niet minder is* maar dit is geen probleem, want ondanks dat mag ik je echt heel graag. En net als jij zou ik je echt heel graag een keertje willen meeten, en ik wil nog steeds het plan uitvoeren dat er eigenlijk voor zorgde dat we überhaupt op onze app groep startte haha. So hope I'm not alone in that one. Je maakt Quizlet een betere uhm internetwereld I guess❤

    Als tweede was Elisa/Pua, ik vind jou gewoon super duper aardig hihi. Ik weet niet hoe ik het anders kan verwoorden, je bent altijd daar als ik je nodig heb ik krijg een spontane glimlach op mijn gezicht als we aan het appen zijn op onze manier, wat basically inhoud dat er niks getypt wordt maar alleen gesproken waardoor we eigenlijk net zo goed kunnen bellen maar toch doen we dat niet. Samen zijn we de genies der verhalen, maar zodra het op het verhaal schrijven aankomt ben je daar toch echt alleen in door mijn enorme tijdstekort, ik zal binnenkort weer schrijven promise. Ik wou gewoon dat je wist dat ik je geweldig vind en ik wil ook jij heel graag een keertje meeten.💕

    Next up, ik weet niet heel zeker of ik het goed ga schrijven maar LoStGiRlx3 deze is voor joua weet ik vrij zeker dat je het toch niet leest omdat je haast nooit online bent maar dan zeg ik het wel gewoon via app. Maar als ik met iemand diepgaande gesprekken kan voeren en diegene dan vol begrip is dan ben jij het wel. Ik kan bij je mijn hart kwijt en dat betekent meer voor me dan dat je af en toe door hebt volgens mij. Dus bij deze, ik vind het super lief hoe je me altijd helpt en weet dat jij ook bij mij je hart kan storten, al ben je daar zelf soms nog al bang voor, geloof me, zo makkelijk laat ik je niet gaan💕

    Amber/Novembermeisje jij bent eigenlijk samen met (ik weet niet of ik haar naam mag zeggen dus daarom maar de gebruikersnaam) LoStGiRlx3 de enige die geen enkele connecties heeft tot ons "vaste groepje" toch zorgt dit er zeker niet voor dat ik je minder mag want ik vind je echt heel aardig. Je bent altijd lief en heel orgineel in je ideeën, je bent echt een grote inspiratiebron. Ik ben dan ook serieus bang dat je in je grote snelheid jezelf van Q afblaast en dat mag niet gebeuren darling. Nu heb je het de laatste tijd heel druk en hierdoor ben je jammer genoeg minder online, just so you know I miss you❤

    De volgende is Mirthe/totheground nou ik ben trots op wat ik tot nu toe allemaal heb kunnen vertellen dus is kijken hoe orgineel ik nu nog kan zijn, want ik heb zo een beetje het gevoel dat het bijna op is hihi. Je bent een kei lieve en leuke meid en je moet echt niet zo onzeker ze zijn. Ben gewoon lekker jezelf doe waar je goed in bent en fuck de haters. Want als ze jou niet aardig vinden dan weet ik het niet hoor, dan zal dokter Isa is een hartelijk woordje met ze spreken. No just kidding dat helpt waarschijnlijk niet. Hoe dan ook I really like you😊

    Dan hebben we Jo/Childhood we hebben zo uhmm onze ruzies. Want goh wat zijn we daar beide fel in :'). Anyway al hebben we een tijdje terug een behoorlijke ruzie gehad, dat heeft er niet voor gezorgd dat ik je minder mag, we zijn tenslotte wel een team die in een debat alle anderen zouden verslaan (zolang we t maar met elkaar eens zijn haha.) Ik zou je graag een keertje ontmoeten al kan ik daarin echt een schijtluis zijn don't blame me hihi. En ja thnx for everything I guess (H)

    And last but not least Ilse/Duendes nu ken ik je niet heel goed en ken ik je met name via Mirthe en de groep waar ik opeens in werd gegooid wat ik verder wel leuk vond hoor haha. Maar vanuit daar vond ik je een echte lieverd en daarom verdiende jij ook een plekje op dit lijstje❤

    Dan echt als laatste de mensen die Quizlet hebben verlaten maar naar wie ik toch nog een bedankje wil sturen en die ik in mijn hart nog altijd zal herinneren, Christiaan/Liwenu ik weet niet hoe je het deed maar het voelde echt alsof ik je goed kende en ik ben echt heel blij dat ik je ben tegengekomen hier op Quizlet. Ik mis je echt heel erg en ik hoop echt dat alles goed met je gaat. Dan hebben we nog je zusje die zodra jij me had verlaten het draadje oppakte en me vertelde wat er nu was gebeurd, ik heb het over Lowen/Toy. Ik mis jullie beide echt heel erg en ik hoop dat je nog ooit terug komt op Quizlet❤ En als echte laatste Janette/Socorro jij bent van de drie degene die het laatste nog online is geweest en daarom heb ik goede hoop dat jij misschien nog terugkomt en dit dan leest, lieve schat blijf op Quizlet alsjeblieft (H)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."