• Guten Tag, Leute!

    Jetzt sind wir fast am Ende des Jahres en mijn Duits reikt niet veel verder dan dat, maar het is dus weer tijd voor jullie eindejaarsberichtjes! Naar het idee van Nonnatus in 2013 krijgt iedereen op het einde van het jaar een reden zijn dankbetuigingen te uiten in een speciaal daarvoor aangemaakt topic. Waar ben jij dankbaar voor? Wie ben jij dankbaar? Wie verdient jouw liefdesverklaringen?

    Omdat ik uit ervaring weet dat er elk jaar mensen zijn die het moeilijk hebben met het feit dat ze niet genoemd worden: ik heb het nu tegen jullie. Ja, tegen jou. Niet denken "ze heeft nu iemand anders in gedachten dan ik", neen, jij. Bedankt voor jullie bijdrage aan deze site, bedankt voor wie jullie zijn als persoon. Jullie zijn het licht in het leven van een heel groot aantal mensen en het feit dat jullie er zijn en zoveel doen voor jullie medemens, voor de intrinsiek goede mensen die jullie zijn: bedankt. Me loves u. (heart2)

    Leef je uit met het betuigen van liefde, vriendschap en dankbaarheid!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    oei ik moet binnenkort maar eens eventjes hiervoor gaan zitten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    MT


    It's never gonna happen, Guys.

    Ahh heerlijk, dit topic is echt zoo ontzettend leuk! Ik ga denk ik maar in fases berichten posten, wat ik moet een heeele waslijst afwerken :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik stuur alles liever privé, maar ik ga toch even iedereens naam noemen wie ik extra dankbaar ben.
    Delphine/jouwusernameisteingewikkeldvoormnbrein
    Ilse/Duendes (jadievanjouookbijna)
    Sam/SamanthaBlaze
    Ava/Inktzwart
    Precious/Majime
    Fenne/ikonthoudjouwusernamesnooitoeps
    Anne-Fleur/Idkhoejehetschrijfthelp
    Sofie/dieenemetdiekatalsprofielfoto

    Jongens ik praat alleen maar via whapp/snap/insra whatevs, met jullie behalve met Ava, ik kan jullie usernames niet eens spellen of noemen ahhhh

    Ik wil Anne-Mirthe/totheground puur omdat ze me heeft geholpen en me ontzettend mooie herinneringen en tijden heeft geven dit jaar. Dus bedankt Mirthe, ondanks onze ruzie en ons afgebroken contact, ben ik je dankbaar voor de mooie dingen.


    i wanna die with you once or twice.

    Isa/Herfst Isaaa, jij bent een geweldig persoon! Je bent lief, aardig, grappig, hebt de leukste verhalen en bent een geweldige, eerlijke vriendin. Also, Cam moet weer in psychostand. Sorrynotsorry.
    Ava/Inktzwart Ava -- dank je voor er zijn. Want, oké, als je even heel cynisch bent blijven we nooit echt lang in eenzelfde gesprekken hangen (mijn schuld, oeps) maar het is wel fijn om ze te voeren. Lieve schat, wees alsjeblieft niet zo onzeker. Je bent een ontzettend lief en bent er voor mensen, zelfs ten koste van jezelf. Je kunt luisteren -- en dat is in mijn opzicht al een heel groot talent.
    Jo/ChiIdhood Kind, ook jij hoeft je niet zoveel zorgen te maken om anderen. Je bent een leuk persoon die dingen best wel duidelijk in haar hoofd heeft, afgeleid uit ons enkele privégesprek. Je bent wijs, grappig, begripvol en kan waarschijnlijk met me meegaan in sadisme -- dat wil ik ooit uittesten.
    Lisa/Pua Just, we moeten meer praten, echt waar. Want je lijkt me een leuk kind.

    Ilse/Duendes ILSY! JIJ SCHATTIGE VREEMDE REGENBOOGGELITTERIJSBEER-- ik heb geen idee waar ik mee bezig ben, Dwergkabouter. Anyway, kucht, dit is ook nog voor je verjaardag: JE BENT ZO OUD AL JE WORDT GROOT (goed, dat gaat nooit gebeuren, maar dat zeggen mensen als iemand verjaart) EN IK BEN ZO TROTS OP JE voor, weet ik veel, een leuk kind zijn geloof ik. Want, kijk, kinder, je moet niet zo onzeker zijn. Je bent ontzettend lief en aardig en grappig en ik ben ontzettend blij dat ik je ken (en ik hoop dat het omgekeerd eh niet al te erg is, ik ben een vervelend kind) -- also, geen punt achter dit bericht
    Delphine/Motunui Kinder, lieve kinder, Gaia to my Randall, Dauphin, weetikveel, thanks voor er random zijn en RP'en gesprekken die nergens op sloegen en een of andere random vriendschap.
    En Gaia's gave op Ander gebruiken, ik vind dat nog steeds grappig oeps

    Kinders van The Fourth Quizlet Games 🔥

    Voor alle mensen die ik misschien gekwetst heb of gewoon geïrriteerd met mijn laatste topic: Het spijt me verschrikkelijk dat ik me zo liet gaan. Het was ongepast en deels gewoon niet waar, ik heb wat overdreven in een vlaag pure irritatie. Misschien zijn jullie het al vergeten, maar met mij zat het nog. Sorry.

    Alldine Kinder, tegenover jou spijt het me ook, voor, like, alles waar ik je mee heb belast en waarmee ik ze pijn heb gedaan. Ik vergeet die dingen wel, maar zoals je zei -- de mooie herinneringen zijn het waard om te onthouden. Bedankt daarvoor.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 12:05 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Bedankje voor mijn vriendinnen, want ik weet dat ik niet altijd de makkelijkste ben en toch blijven ze er zijn voor mij.
    Bedankje voor Shawn, want hij heeft me echt geholpen dit jaar en ik weet dat hij dat volgend jaar weer gaat doen.
    Bedankje voor Girlicious en mijn andere Q-vriendinnetjes. Jullie zijn er altijd <3

    Bedankje voor de mensen die het voor mij nog een beetje leuk maken om naar school te gaan.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 16:56 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Even een MT. Was dit topic effe kwijt, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thessalhydra       ❤
    Thanks for being such an awesome, smart, and funny person. Je bent altijd leuk om tegen te praten, op welk tijdstip van de dag ook HAHA. I wish you nothing more than happiness in 2018. Let's rock it!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 19:32 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    tnx yall


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben altijd zó slecht met dit soort dingen, mijn angst om mensen te vergeten is iets te groot, dus ik ga even een algemeen bericht maken. ^^

    Quizlet is een geweldige website. Ik weet niet wat ik met mijn leven gedaan had als het niet bestond, want ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik al zeven jaar lang hier rond mag dwalen. Dat betekend dat een veertienjarige Laura die nog vol bezig was met de ontdekkingsreis naar wie ze is, zichzelf heeft kunnen zien opgroeien op een plek waar iedereen mee groeide. En dat is best bijzonder (en natuurlijk een beetje ongemakkelijk omdat je veertienjarige-zelf niet erg gestructureerde berichten achterliet lol).

    Door de jaren heen heb ik veel mensen digitaal mogen ontmoeten en sommigen spreek ik nog tot op de dag van vandaag. Super leuk natuurlijk en zonder Q was dat nooit gebeurd. Ook heb ik mensen "in het echte leven" mogen ontmoeten (en dan moet ik toch even iemand vernoemen, Dalnim/Filiz, ik ben heel blij dat ik je heb leren kennen en ik kan niet wachten tot we weer naar de Efteling kunnen gaan hehe), en iedereen was stuk voor stuk aardig. Dus voor de mensen die niet naar meetings durven te gaan om welke reden dan ook; don't worry, je wordt goed opgevangen en ontvangen! Je leert er hele leuke mensen door kennen.

    Verder wil ik gewoon iedereen bedanken die lid is van Q en hun best doet om het actief te houden (altijd fijn als je het forum refreshed en er blijken nieuwe reacties in topics te zijn - want ja, het kan nog wel eens stil zijn natuurlijk). Quizlet is niet meer zo actief als vroeger, dat weten we allemaal, maar dat maakt het niet minder gezellig of minder creatief! Als we gewoon met z'n allen onthouden om elkaar te blijven supporten door reacties achter te laten, zal het vanzelf wat levendiger worden en blijven.

    En laten we de geweldige fangirls/boys niet vergeten! Want ik weet zeker dat als ik Q niet had, ik mensen in mijn omgeving dood zou irriteren met mijn gehype om dingen. Dus ik ben blij dat we dat hier met elkaar kunnen doen!

    Dus dankjewel Q, voor je bestaan, zonder jou was ik nooit gaan schrijven, laat staan dat ik de wens kreeg om ooit een boek uit te geven. Hopelijk zit ik dan nog op Q om dat moment te kunnen delen haha. ^^

    Stay awesome, creative & even more important; yourself! *O*

    KyloRen schreef:
    Ik ben altijd zó slecht met dit soort dingen, mijn angst om mensen te vergeten is iets te groot, dus ik ga even een algemeen bericht maken. ^^

    Quizlet is een geweldige website. Ik weet niet wat ik met mijn leven gedaan had als het niet bestond, want ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik al zeven jaar lang hier rond mag dwalen. Dat betekend dat een veertienjarige Laura die nog vol bezig was met de ontdekkingsreis naar wie ze is, zichzelf heeft kunnen zien opgroeien op een plek waar iedereen mee groeide. En dat is best bijzonder (en natuurlijk een beetje ongemakkelijk omdat je veertienjarige-zelf niet erg gestructureerde berichten achterliet lol).

    Door de jaren heen heb ik veel mensen digitaal mogen ontmoeten en sommigen spreek ik nog tot op de dag van vandaag. Super leuk natuurlijk en zonder Q was dat nooit gebeurd. Ook heb ik mensen "in het echte leven" mogen ontmoeten (en dan moet ik toch even iemand vernoemen, Dalnim/Filiz, ik ben heel blij dat ik je heb leren kennen en ik kan niet wachten tot we weer naar de Efteling kunnen gaan hehe), en iedereen was stuk voor stuk aardig. Dus voor de mensen die niet naar meetings durven te gaan om welke reden dan ook; don't worry, je wordt goed opgevangen en ontvangen! Je leert er hele leuke mensen door kennen.

    Verder wil ik gewoon iedereen bedanken die lid is van Q en hun best doet om het actief te houden (altijd fijn als je het forum refreshed en er blijken nieuwe reacties in topics te zijn - want ja, het kan nog wel eens stil zijn natuurlijk). Quizlet is niet meer zo actief als vroeger, dat weten we allemaal, maar dat maakt het niet minder gezellig of minder creatief! Als we gewoon met z'n allen onthouden om elkaar te blijven supporten door reacties achter te laten, zal het vanzelf wat levendiger worden en blijven.

    En laten we de geweldige fangirls/boys niet vergeten! Want ik weet zeker dat als ik Q niet had, ik mensen in mijn omgeving dood zou irriteren met mijn gehype om dingen. Dus ik ben blij dat we dat hier met elkaar kunnen doen!

    Dus dankjewel Q, voor je bestaan, zonder jou was ik nooit gaan schrijven, laat staan dat ik de wens kreeg om ooit een boek uit te geven. Hopelijk zit ik dan nog op Q om dat moment te kunnen delen haha. ^^

    Stay awesome, creative & even more important; yourself! *O*



    I loved this!!! Ik ga dit weekend ook maar eens nadenken voordat ik straks internetloos op vakantie zit!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik word zo blij van dit topic, gewoon alleen al om alles te lezen en te zien, zoveel lieve berichten en lieve woorden - ook al zijn ze naar mensen die ik niet eens ken. Het is zo lief en jullie zijn allemaal zo verschrikkelijk lief awh


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Laleah schreef:
    (...)

    I loved this!!! Ik ga dit weekend ook maar eens nadenken voordat ik straks internetloos op vakantie zit!

    (bloos)

    BUMP!
    Bedankt iedereen die een berichte aan mij heeft gestuurd hier, de mijne komen er.....NU aan :Y)
    Ik heb er een tijdje over gedaan, het was namelijk nogal een werk dit jaar dus.....houd je vast! :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Eindejaar berichten

    Leah/Laleah Hey Leeeaaaah, ik wil je allereerst even bedanken voor je leuke kerstkaartje (: Daarnaast wil ik je laten weten dat het altijd erg leuk is om je te meeten, dus hopelijk tot in februari in Utrecht weer, op nog vele Quizlet jaren! Cheers gurl, lets fill Quizlet with some more Puff love.

    AvivaAltaria VIVA LA HUFFLEFLUFF <3 Haiii (krul) Ik wilde je even laten weten dat ik ontzettend veel van je houd en dat jij echt een van de mensen bent op Quizlet die een speciaal plekje hebben in mijn hart. Ik kan altijd overal met je over praten en is ook nog eens enorm gezellig, want we got some Huffle Humor. Dat bleek maar weer tijdens Cards Against Muggles bij Anna op haar verjaardag toen je steeds mijn kaartjes koos, great minds thin alike hehehe <3 Daarnaast wil ik je heel erg bedanken voor je steun en vrolijkheid, onder andere dankzij jou had ik dit jaar een geweldige verjaardag, hopelijk kunnen we volgend jaar de jouwe ook eens goed vieren (blush)

    Vincie/Derks Vincieeeeee <3 Er zijn geen woorden genoeg om te beschrijven hoe blij ik ben dat jij dit jaar mijn leven in bent gelopen, ik had je al wel eens op het forum gezien, maar het quizlet lot had ons nooit echt in contact met elkaar gebracht....tot nu. Ik moet zeggen dat ik verdomde blij ben dat ik jou met al je gekkigheid en creativiteit heb leren kennen. Ravenclaw suits you well <3 We hebben het al twee keer enorm gezellig gehad samen, lets make sure that happens again in 2018, hugggs <3 Ps: many thanks for the shoes they are ravenclawsome :3

    Emma/Krullie Emmaaaa!:3 Mijn favoriete krullenbol <3 Dont mind me playing with them, they're adorbs afterall. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik je in 2017 best heb gemist. Onze leukste herinnering dit jaar samen moet toch wel mijn verjaardag zijn, ik ben nog steeds enorm dankbaar dat jij er bij was. Ik heb toen een geweldige dag gehad #DeSpeurtochtNaarHetBolletjeWol hahaha, volgend jaar nieuwe speurtocht doen? :Y)

    Marrit/Necessity My dearest Sssslytherin, ik heb het gevoel dat ons Perciver koppel een beetje van de aardbodem verdwenen is, maar boy dat betekent niet dat onze vriendschap verdwenen is! (: Ik heb nog nooit zo'n vriendschap met een co writer gehad als jij, er kunnen maanden voorbij gaan en wat er ook gebeurd....na een simpele hoi is alles weer als vanouds.<3 Misschien brengt 2018 ons eindelijk in lijve bij elkaar en wellicht brengt Perciver ons weer digitaal tot een meester team. Wat ik wel weet is dat 2018 in ieder geval een ding gaat zijn: precies zoals vanouds (blush) Lots of love, me <3

    Shania/Harrington Shaniaaaa, als er iemand dit jaar heeft bewezen dat er nog goede mensen rondlopen op deze wereld, dan ben jij het wel. (: Dankjewel voor je-weet-wel-wat :'D We hebben helaas niet zo heel veel contact gehad afgelopen jaar, maar je hart van goud bracht je terug in mijn leven en ik ben van plan je daar voorlopig nog wel even te houden. Op een geweldige oud en nieuw Shania, we gaan er wat van maken met kaassoufflés en al (krul)

    Ems/Tolstoy EMSIE PEMSIE, yes I will still use that name as much as I please :3 Gek genoeg verliezen we elkaar best vaak voor langere periodes uit het oog, maar ook voor jou geld dat dingen niet lang 'akward' blijven en we vervallen snel al vaak in oude gewoontes. Dat vind ik harstikke geweldig en ik wil je dan ook bedanken dat er altijd een plekje in je leven open is voor mij (: Wellicht zie ik je met oud en nieuw, dat zou ik geweldig vinden! Zo niet, dan verwacht ik jou en Kiara on my doorstep in 2018. Ik zet de vlaai alvast klaar!<3 June en Loren hebben ons ooit samengebracht, nu is dat gedeelde sarcasme en de shit van het leven in zijn algemeen. Ik heb nog altijd een voornemen om June en Loren een goed einde te geven, wie weet....misschien ooit (:

    Laura/OperaGhost Hey Laura!(: Allereerst wil ik je bedanken dat je altijd voor me klaar staat, altijd als ik je iets vraag sta je voor me klaar. Covers, hulp met organisatie: ik vraag het en jij bent daar. Dat waardeer ik echt enorm, maar naast die waardering vind ik het ook leuk om met je te praten. Wanneer ik er aan denk probeer ik je dan ook een berichtje te sturen en meestal is dat erg gezellig (: Hopelijk kan ik je nog eens meeten Laura, dat lijkt mij nou echt de moeite waard (blush)

    Anna (Niet meer op Quizlet) Annaaaaa!<3 Waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar voor mij zijn jij en Quizlet onlosmakelijk verbonden met elkaar, je word (door mij in ieder geval) dan ook nog steeds gemist hier. Ik wil je bedanken voor je gezelligheid, je leuke verhalen en het geweldige feestje afgelopen zomer. Meestal heb ik het niet zo op feestjes, maar bij jou heb ik het erg gezellig gehad en ik zou het zo over doen. Hopelijk kunnen we volgend jaar weer eens afspreken, want ik zou je niet willen missen.

    Yolanda/Gibbs Hey Yo! Just wanted to let you know that my heart will Always have a special place for you :3 Ik heb je dit jaar helaas niet gezien, hopelijk brengt 2018 daar verandering in. Ik ben in ieder geval helemaal voor, wanneer zal ik je slaapplek hier klaar maken? Let me know :Y) Ps: bring Toby too hehehe. Dikke knuffel van jou Jo (krul)

    Iris/Tuena Heyyyy Iris!(: Onze vriendschap is een beetje lowkey geweest in 2017, zeker omdat ik je pas begin dit jaar heb leren kennen op een meeting en nou ja, omstandigheden en alles waren voor mij destijds niet optimaal te noemen. Life happend en nou ja: druk druk duk. Je kent het wel.....daarom hoop ik dat we de 31ste weer tijd krijgen om meer te connecten! Dat moet vast goed komen, want wat ik van jou heb gezien dit jaar was niet zeker niet mis. Je hebt een sprankelende persoonlijkheid, in mijn herinneringen van Rotterdam kan ik niet iedereen even helder ophalen, maar jou zou ik altijd nog herkennen (: Dus: op een geweldige inluiding van het nieuwe jaar en op een groeiende vriendschap, cheers! (krul)

    Noami/Navarro Naomsss! Haiiiii. Wauw 2017 en wij, je kunt wel stellen dat het een rocky road was. Eind vorig jaar, rond deze tijd zoals je vast nog wel weet, bloeide...nee explodeerde onze vriendschap uit het niets. Wilde plannen zoals Parijs werden al snel gesmeed en het was vrij snel duidelijk dat we een goede match waren qua vurige persoonlijkheden. Ik heb vriendschappen hier op Quizlet waar ik heel dankbaar voor ben, maar waarmee ik soms wat voorzichtiger om moet gaan. Bij jou is dit zeker niet het geval, jezus heb jij een vuur in je zeg....en dat herken ik wel, zo ben ik namelijk ook. Helaas is vuur en vuur bij elkaar soms wat te heet en dan moet er af en toe plaats zijn voor wat water. Dat moest ik helaas elders zoeken destijds, maar dat betekent niet dat ik de warmte van ons vuur samen ben vergeten. Zoals ik toen al aangaf, zouden we het zeker later nog een keer een kans geven. Die tijd is nu voorzichtig aangebroken en wie weet lopen binnenkort al weer wilde plannen te maken. Harstikke gezellig en wie weet kunnen die plannen nu wel realiteit worden. (:
    Herinner je die foto van ons in Rotterdam? Zie hem voor je wanneer ik dit zeg: Big hug, from me <3

    Sarita/Opgeroldeten Saar! Je mag er misschien niet meer zijn, ik weet eigenlijk wel zeker dat je dit stiekem toch wel leest (: Al is de kans klein dat je dat ooit toe geeft :'D Nou goed, ik wilde je even laten weten dat ik het enorm gezellig vond om je in Utrecht tegen het lijf te lopen! Ik had je al veel te lang niet meer gezien en god was dat even een gezellig momentje (: Ik ben wel enorm nieuwsgierig hoe het met dat interview is afgelopen! Dus mocht je dit stiekem lezen: stuur me een berichtje mijn kleine blonde dwerg (blush) groetjes van je grote bruine reus (;

    Sofie/Elohim SOOF!<3 Ik kijk er nu al naar uit om je Utrecht weer te zien....en best off all: met je verjaardag. Laten we dit jaar even een zonnedans doen elke dag voor een week lang oké? Vorig jaar was namelijk een redelijk ramp te noemen, not so much fun. Over verjaardagen gesproken, zoals ik bij Aviva en Emma al zei: ik was echt enorm dankbaar voor jou aanwezigheid daar. Echt er waren genoeg mensen die niet konden die dag helaas, maar van de mensen die ik had uitgenodigd had ik me geen betere drie kunnen wensen die wél konden. Ik heb delen van Maastricht gezien waar ik normaal niet eens zou bedenken om heen te gaan, we hebben heerlijke vlaai gehad, ik heb dé meest awsome boeken cadeau gekregen (heeyyyyy en jou zelf gemaakte wie is het haha, POTTER sssstyle), maar bovenal: ik heb de aanwezigheid van drie geweldige mensen gehad om een dag die het jaar daarvoor zeker niet makkelijk was. Een dag die wellicht wat leeg en dof had kunnen voelen in verband met het verleden, werd een dag die voor mij gevoel niet zonniger had kunnen zijn. Dankjewel daarvoor, ik hoop dat ik binnenkort hetzelfde voor jou kan betekenen <3 Come back safe Soof, the English might like you, Quizlet loves you <3

    Erieka/Lusamine Eriekaaaa :3 Hai *zwaai*, ik probeer me te bedenken of ik je dit jaar nog eens gezien heb, maar volgens mij hebben wij elkaar voor het laatst gezien op mijn oude school. Tijd om daar verandering in te brengen dus! Misschien moet ik een kitten nest inhuren, dat zou je wellicht aantrekken om naar Limburg te komen haha (: For all seriousness though: het zou supertof zijn om je nog een keer te zien en ik zal je absoluut niet vragen om foto's te maken van me hahhaa. Ik weet dat mensen je dat namelijk wel vaker vragen en dat is niet gek: je maakt geweldig goede foto's en zeker je katten staan er geregeld erg mooi op. Ik vind het altijd heerlijk om Pim topics en foto's voorbij te zien komen. *HINT* (: Jolijn over en uit :3

    Natascha/Ringwraith Goh Natas, wat moet ik nou zeggen over jou? Ik heb het idee dat ik steeds in de herhaling val bij alles en iedereen, maar het feit is gewoon dat Quizlet heel veel geweldige users heeft....en jij bent daar een van. Natascha je bent een bron van creativiteit en inspiratie hier op Quizlet en ik kan wel stellen dat wat betreft het pad wat je bewandeld, je voor mij zeker een voorbeeld bent. Het lijkt me geweldig om je te volgen in de lijn van werk die je doet -no suprises here I guess-, alleen is het voor mij erg lastig om wat ik schrijf ook daadwerkelijk af te maken.....of om überhaupt niet fanfiction te schrijven. Misschien dat het me in 2018 eindelijk lukt, ik heb in ieder geval genoeg ideeën. Hoe dan ook, terugkomend op JOU en je GEWELDIGHEID, ik wilde nog even zeggen dat het geweldig is om te zien wat jij voor Quizlet en de mensen om je heen doet. Je staat altijd klaar voor mensen en open voor leuke en nieuwe ideetjes, zo ook met mijn 'Quizlet geeft weg' topic idee. Ik vroeg je of je mee wilde doen en jij? Jij twijfelde geen moment. Je hart is gevuld met gulheid en vrijgevigheid, dat bleek ook maar weer toen je aangaf het geen probleem te vinden om me 10 dagen bij je te laten logeren. Er zijn niet genoeg mensen zoals jou in de wereld Natas, blijf jezelf en dan kom je er wel, dat weet ik zeker. <3

    Demi/Marlow Demi Demi Demi, mijn geweldig lieve bedpartner (blush) Okay that joke is old, I'm sorry Not really sorry though hehe. Ik heb je dit jaar in de zomer pas leren kennen op Anna haar verjaardag en op de een of andere manier klikte het meteen tussen ons. Als ik er aan terug denk is het bizar, ik moet namelijk meestal even wennen aan mensen en dat gebeurd vrij wel altijd doordat ik ze al ken via Quizlet. Bij jou was het niet het geval, ik vertrouwde je vrijwel gelijk en voelde me enorm op mijn gemak, ik had de indruk dat dit gevoel wederzijds was en dat is best speciaal. Om niet al te klef te worden hier -hahaha sorry :'D- wil ik je gewoon nog even zeggen: YOU ROCK. whoooo. :3 Hopelijk zie ik je in 2018 weer, bij Anna, op een meeting of ergens tussen door. Ik heb in ieder geval geen spijt dat ik jou ontmoet heb dit jaar. Hufflehug (:

    Veerle/Barb Heyyy Veer!<3 Long time no see *talk/read/chat actually, whatever* my friend! Zoals je kunt zien aan deze groeiende lijst van mensen, zijn er nogal wat personen in mijn leven waar ik stuk voor stuk aandacht aan wil besteden. Helaas gaat dat niet altijd even soepel of eerlijk verdeeld. Sorry als ik niet vaak genoeg contact met je opneem of vraag hoe het met je is, want ik geef wel om je Veerle en je bent een geweldig leuk en spontaan persoon. Vergeet dat niet (: Ik hoop dan ook dat alles goed met je gaat momenteel en dat we nog vaker met elkaar zullen praten. Ik zou het super tof vinden om je in 2018 weer eens te zien als dat mogelijk is. Als je tijd en energie hebt zou de Utrecht meeting wellicht een toffe hereniging zijn. (: Don't be a stranger veer <3

    Manon/Patholoog Manon Manon Manon, wauw. Als ik er zo over na denk moet jij haast wel mijn oudste Quizlet vriend zijn, al weet ik het niet zeker. Ik zat namelijk wel al op Quizlet toen wij elkaar ontmoeten bij kunstbende, maar of ik toen ook echt contacten had hier op Quizlet? Not so sure. Ik weet nog goed dat jij met je knuffel en je pyjama op het podium stond en een verhaal opvoerde -het was over de tweede wereld oorlog toch?- als ik het me goed herinner heb je die dag een prijs gewonnen.....en als dat zo was: meer dan terecht. Je bent de enige van die dag waarvan ik me nog iets herinner en dat zegt genoeg. Je woont niet zo ver weg, maar gek genoeg zien we elkaar amper. Tijd voor een mini Maastricht meeting wellicht, er zijn nog meer Maastrichtenaren hier op Quizlet, tijd voor Limburgse vlaai en geklets zonder dat mensen vragen wat we nou weer zeggen *sorry, wat zeg je? Ik versta je niiieeet....zucht :')*

    Inge/Square Hey Inge, ik weet niet waarom, maar vaag genoeg heb ik nog altijd een meeting met jou op mijn bucketlist staan :') *TO DO BEFORE I DIE: MEET INGE*. Waarschijnlijk ligt het aan het feit dat je van die kwijlwekkende goede verhalen schrijft, nu schrijf je de afgelopen paar jaren minder dan voorheen -helaas-, maar wat je schrijft is nog steeds van hoog niveau. Quizlet heeft absoluut een goede schrijver aan jou en zonder twijfel een geweldige beta, daarnaast is je aanwezigheid op het forum ook altijd leuk om te zien -ook dat is volgens mij minder geworden helaas-, je komt altijd spontaan en vrolijk uit de hoek, met de meest hilarische antwoorden. Hopelijk blijf je nog een hele tijd op Quizlet hangen Inge, want ik heb het gevoel dat ik nog wel een tijdje zal moeten wachten voor ik jou ontmoet haha. (krul) Perciverige groetjes van het meisje in het roze (:

    Laloba Bedankt voor je leuke twilight verhalen

    Marleen/Meraki, Laura/OperaGhost, Danique/Slughorn en ik/Antheia bedankt voor jullie vlinderjacht topic, een erg leuk en hart verwarmend initiatief!<3

    Dankje Ads/Xiezhi Voor het latenight initatief, ik kon zelfs helaas niet heel vaak deelnemen, maar het was wel altijd gezellig als ik wel tijd had! :)

    Shania, Nixon en Famke/VaIeska dankjulliewel voor jullie leuke Quizlet Movienight avondjes.

    Rutger, Tristan en de rest van de Crew, voor het verwezenlijken van een quizlet chat, voor het organiseren van leuke acties als het schoentje zetten met sinterklaas, het nakijken van verhalen, het bemiddelen bij ruzies en het overal veilig en gezellig houden van onze site. <3

    Kortom: Bedank iedereen voor jullie bijdrage aan Quizlet, zij het met een reactie, zij het met initiatieven, leuke verhalen of doormiddel Crew job uit te voeren. Zonder jullie was Quizlet geen Quizlet.


    You were born original, don't die as a copy.