• Aantrekkelijke acteurs *O*

    Ik besloot een lijstje te maken waarin ik knappe gezichten van acteurs ga zetten. Dus het lijstje gaat waarschijnlijk nog wel groeien hehe. ^^
    Welke acteur heb jij graag op je achtergrond staan, zodat je elke dag naar zijn gezicht kan staren? :Y)

    Ben vet blij dat Seb er tussen staat maar mis Chris Evans wel een beetje


    --

    Maluma schreef:
    Oeh, I like :Y) Mijn ene achtergrond op mijn mobiel is Jeffrey Dean Morgan, daar kan ik zeker de hele dag naar kijken ^^

    Omg ja die mag ook wel op de lijst eigenlijk :'D

    Kiryu schreef:
    (...)
    OH CRAP, ik zou voor december Graves terugnemen als username en ik ben het echt volledig vergeten en nu heb ik 'm al veranderd :W

    Ohnooo :'D wat jammer! Ik hou van die naam

    Xiezhi schreef:
    ik mis een zekere 'ads'?? ?

    Oeps (cat)

    Frodo schreef:
    Maar waar zijn Johnny Depp en Heath Ledger? :c

    Ja die ben ik dus vergeten :'D
    Kijk, mijn hoofd is slecht in dit soort dingen, ik vergeet altijd veel. Ze zullen binnenkort de lijst joinen. :Y)

    Mania schreef:
    Eh. Ik heb op mijn andere mobiel Chris Hemsworth vast als schermafbeelding staan.

    Die mag er ook wezen!
    Wasikowska schreef:
    Ik mis Jonny lee Miller, tbh. En Nathan Fillion. Plus Seamus Dever. Hehehe.

    MAAR YAY COLIN FIRTH EN HUGH GRANT

    Ik moest ze alle drie googlen, wist bij naam niet wie ze waren haha woops ^^

    Hopps schreef:
    Echt 1000% eens met Colin Firth en Hugh Grant. Stiekeme / niet zo stiekeme crush op die twee mannen, ook al zijn ze 500 jaar te oud voor mij. Maar ja, Johnny Depp mis ik stiekem wel een beetje.

    Ja maar oudere mannen mogen nog steeds aanbeden worden ookal ben je te jong voor ze

    BuchananBarnes schreef:
    Ben vet blij dat Seb er tussen staat maar mis Chris Evans wel een beetje

    Blame my brain for forgetting D:

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Blame my brain for forgetting D:


    Yaaaaaayy


    --

    Tegenwoordig ben ik meer into vrouwen, maar moest ik op het moment een mannelijke acteur kiezen waar ik obsessed mee ben is het Brandon Routh, denk ik.
    Verder hou ik van Thomas Gibson en Daniel Gillies.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh, op mijn achtergrond heb ik een aantal mannen. Maar Brandon Routh is toch wel mijn favoriet op dit moment.
    Daarnaast Nikolaj Coster-Waldau, Cody Christian en Froy Gutierrez.


    Danmarks Dynamite.