• Hey Q-mensjes :)

    Ik heb een story gemaakt over mijn transitie, voor iedereen die het interessant vind om te lezen hoe het nou precies gaat om lichamelijk van het geslacht te veranderen, Hoe bijvoorbeeld een intake gaat tot aan ik eindelijk aan de hormonen mag.

    er staan tot nu toe 2 hoofdstukken in, er zal steeds weer een nieuw hoofdstuk bijkomen wanneer ik weer een gesprek heb gehad bij het VUmc :)

    hier een linkje naar de story :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Die ga ik zeker lezen!

    ScribbleTheFox schreef:
    Die ga ik zeker lezen!


    Yay :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wat super dat je dit deelt! (:


    26 - 02 - '16

    Lusamine schreef:
    Wat super dat je dit deelt! (:


    Thnx c; ik deel het om andere transgender die nog moeten beginnen met de transitie te helpen zodat ze weten wat ze ongeveer kunnen verwachten :)
    Ik vond het zelf namelijk best moeilijk om meer informatie te vinden over hoe het nou precies bij het VU loopt etc


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ahh, ik ga het ook even lezen, want ik weet hoe het is om gewoon niks te kunnen vinden over dat hele proces :') In ieder geval niets wat ik op mezelf kon betrekken.
    Ik moet toevallig morgen weer naar het ziekenhuis. Ik heb dan het tweede gesprek met de endocrinoloog (ik heb nu 3 maanden hormonen) en voor het eerst in 5 maanden een gesprek met mijn psychologe.


    Caution first, always.

    Trouwens, ik vind de naam Dean echt heel erg leuk c:


    Caution first, always.

    Super interessant! Dapper dat je dat hier durft te delen, ik ga zeker een kijkje nemen (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Kiryu schreef:
    Trouwens, ik vind de naam Dean echt heel erg leuk c:


    Thnx c: en succes vandaag bij je gesprek :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Glam schreef:
    Super interessant! Dapper dat je dat hier durft te delen, ik ga zeker een kijkje nemen (:


    Bedankt c:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Tof dat je het deelt. Ik ga mee lezen. c:


    The truth is out there.

    Barb schreef:
    Tof dat je het deelt. Ik ga mee lezen. c:


    Yay thnx :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.