• Hii!

    Er was eens een tijd dat ik een paar keer per jaar een toffe meeting had, maar 2017 was absoluut niet dat jaar. Volgens mij heb ik hooguit één meeting gehad?
    Anyway, volgens mij ben ik niet de enige dus let's meet. (:

    Waar: Utrecht
    Wanneer: zaterdag 3 februari.

    Wie wil er op de lijst? (:

    Zeker
    Ringwraith II Natas II 27 II Hoorn
    Barnum II Sofie II 22 II Den Bosch
    Varekai II Laura II 23 II IJsselstein
    MacGyver II Kim II 23 II Amsterdam
    Jagermeister II Naomi II Ede Wageningen/Arnhem
    Hopper II Mirte II 24 II Best
    HaIe || Britt || 22 || Goor
    Hephaistion II Belle II 20 II
    Leith II Shania II 17 II Lopik
    Aventia II Loïs II 20 II Spijkenisse
    Barb II Veerle II Amersfoort II 20

    Misschien
    Scandal II Erica II 24 II
    HEERSBEESTJE II Julia II 19 II Groningen/Assen
    Alldine II 18 II
    wat || Sophie || 20 ||
    Chuckles II Coosje II 18 II Geldermalsen of Nijmegen
    Navarro II Naomi II 19 II Rotterdam
    Jurriens II Samuel II 17 II
    Tubbietoost II Irma II 25 II Roermond
    Chilton II Frederik II 19

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 14:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cresswell schreef:
    Ik hoop dat er nog ergens een treinkaartjes actie komt want ik heb echt 0,0 geld om de volle mep te betalen. D:


    Spoordeelwinkel. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cresswell schreef:
    Ik hoop dat er nog ergens een treinkaartjes actie komt want ik heb echt 0,0 geld om de volle mep te betalen. D:


    Ik voel je, ik heb in Februari deze meeting, Soofs verjaardag en voor in Maart ben ik ook wel weer ergens voor uitgenodigd :'D
    Dus hoop op treinkaartjes van rond de 15 euro :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Cresswell schreef:
    Ik hoop dat er nog ergens een treinkaartjes actie komt want ik heb echt 0,0 geld om de volle mep te betalen. D:

    Als er iemand vanaf Amsterdam komt zou die met mij samen kunne reizen met samenreiskorting!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Als er iemand vanaf Amsterdam komt zou die met mij samen kunne reizen met samenreiskorting!


    Dat is lief van je! Als het goed is, staat achter ieders naam waar vandaan diegene reist, toch?

    Ik reis vanaf Amsterdam, maar ik heb al 40% korting dus voor mij heeft het geen nut.


    Physics is awesome

    SPECS schreef:
    (...)

    hahahha, I am gonna prepare to keep a straight face :')


    Je weet nu wel dat ik je daar aan houd he c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Actievandedag heeft een actie van 2x NS Enkele reis voor €24. Misschien is dat iets voor een van jullie?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan vrijwel op zeker.
    Als het goed is ben ik die dag vrij ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Jagermeister schreef:
    (...)

    Je weet nu wel dat ik je daar aan houd he c';


    We'll see :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gibbins schreef:
    Actievandedag heeft een actie van 2x NS Enkele reis voor €24. Misschien is dat iets voor een van jullie?



    Nou nee, ik ga retour en dan is dit kaartje voor naar Groningen (als ik vanuit Limburg naar Groningen zou moeten reizen dan is dat altijd over Utrecht, dus dat maakt niet uit) voor €19 toch goedkoper, maar ik hoop eigenlijk op iets nog wat goedkopers. :')
    Ik moet namelijk 3 treinkaartjes kopen (verjaardagen e.d) en als ik dan iets voor 15 á 16 euro kan vinden dan scheelt dat toch weer.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou nee, ik ga retour en dan is dit kaartje voor naar Groningen (als ik vanuit Limburg naar Groningen zou moeten reizen dan is dat altijd over Utrecht, dus dat maakt niet uit) voor €19 toch goedkoper, maar ik hoop eigenlijk op iets nog wat goedkopers. :')
    Ik moet namelijk 3 treinkaartjes kopen (verjaardagen e.d) en als ik dan iets voor 15 á 16 euro kan vinden dan scheelt dat toch weer.


    Ik zoek met je mee Jo!


    Cresswell schreef:
    (...)

    Ik zoek met je mee Jo!


    Haha ja als ik iets vind dan dump ik het hier wel hoor :'D Sowieso is dat treinkaartje naar Groningen tot 31 januari te koop, dus als ik niks goedkopers vind dan koop ik die maar. Alhoewel ik betwijfel dat er niks goedkopers voorbij gaat komen, meestal hebben kruidvat, hema, blokker of de AH wel interessante aanbiedingen :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Haha ja als ik iets vind dan dump ik het hier wel hoor :'D Sowieso is dat treinkaartje naar Groningen tot 31 januari te koop, dus als ik niks goedkopers vind dan koop ik die maar. Alhoewel ik betwijfel dat er niks goedkopers voorbij gaat komen, meestal hebben kruidvat, hema, blokker of de AH wel interessante aanbiedingen :3


    Er was ook een hele leuke actie dat je in het weekend voor €19 met de eerste klas mocht reizen, alleen die kan je maar tot 31 januari gebruiken. :<


    Cresswell schreef:
    (...)

    Er was ook een hele leuke actie dat je in het weekend voor €19 met de eerste klas mocht reizen, alleen die kan je maar tot 31 januari gebruiken. :<


    Hehe, I feel you :')
    Of van die treinkaartjes 'vanaf 14 euro' maar dat je dan wel met iemand moet samen reizen en dus twee treinkaartjes moet kopen, just great (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wilde alleen even laten weten dat Filiz (Dalnim) en ik vandaag precies dit gedaan hebben (dagje utrecht én Greatest Showman in Pathé Cinemec) en die combinatie is zeker een aanrader haha! Also; spoordeelwinkel is wel chill voor kaartjes want dan heb je gelijk een broodje of soep of koffie etc inbegrepen (ligt eraan wat je kiest). ^^

    Ik heb wel echt zin in de meeting trouwens ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO