• Hii!

    Er was eens een tijd dat ik een paar keer per jaar een toffe meeting had, maar 2017 was absoluut niet dat jaar. Volgens mij heb ik hooguit één meeting gehad?
    Anyway, volgens mij ben ik niet de enige dus let's meet. (:

    Waar: Utrecht
    Wanneer: zaterdag 3 februari.

    Wie wil er op de lijst? (:

    Zeker
    Ringwraith II Natas II 27 II Hoorn
    Barnum II Sofie II 22 II Den Bosch
    Varekai II Laura II 23 II IJsselstein
    MacGyver II Kim II 23 II Amsterdam
    Jagermeister II Naomi II Ede Wageningen/Arnhem
    Hopper II Mirte II 24 II Best
    HaIe || Britt || 22 || Goor
    Hephaistion II Belle II 20 II
    Leith II Shania II 17 II Lopik
    Aventia II Loïs II 20 II Spijkenisse
    Barb II Veerle II Amersfoort II 20

    Misschien
    Scandal II Erica II 24 II
    HEERSBEESTJE II Julia II 19 II Groningen/Assen
    Alldine II 18 II
    wat || Sophie || 20 ||
    Chuckles II Coosje II 18 II Geldermalsen of Nijmegen
    Navarro II Naomi II 19 II Rotterdam
    Jurriens II Samuel II 17 II
    Tubbietoost II Irma II 25 II Roermond
    Chilton II Frederik II 19

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 14:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gibbins > Leith.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik denk dat het gaat lukken om zaterdag 3 feb naar de meeting te komen, moet alleen een verslag eerst afmaken rond die tijd, dus ik blijf nog even op misschien :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Barb > Leliana. Voor nu kan ik ook nog steeds maar planning veranderd echt iedere 5 minuten atm, om moe van te worden. :'D


    The truth is out there.

    Tzipporah -> Barnum


    Deep inside, I've never felt alive

    Mohr --> Jurriens


    How far is far

    Ik twijfel nog zeer hard. Ik had enerzijds heel hard gehoopt dat ik 3-4 februari wedstrijd had kunnen varen. Maar het ziet er naar uit dat mijn club niet zal meedoen, dus ik ook niet. Ik ben echt zwaar teleurgesteld want ik had mij zinnen er super hard op gezet. Ik had wel gezegd dat als het niet zou doorgaan, ik dan naar de Utrechtmeeting kom. Maar ik zit echt al de hele week in een zware dip door deze afzegging. En mijn vriend had in tussentijd een weekendje weg toegezegd. Dus dan ben ik 3 februari ofwel alleen thuis ofwel kan ik 7u alleen naar Utrecht reizen. En momentel ben ik zo gedemotiveerd dat ik beide niet zie zitten. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hoi, hier de informatie over The Greatest Showman:
    Hij draait om 18.00u in Pathe Rembrandt (wat het chillste is, want dat is in de stad). Tarieven zijn als volgt:
    - t/m 17 jaar: €9,- (neem je ID mee!)
    - Vanaf 18 jaar: €10,75
    - Studenten: €9,- (neem je studentenpas mee!)
    CJP geldt niet op zaterdag/voor deze film helaas. Er is géén 3D bril nodig (gewoon lekker ouderwets in 't 2D).

    Voor alsnog zijn er 6 stoelen geboekt, maar het is niet een héle grote zaal, wat betekent dat we wel op tijd moeten zijn. Zullen we afspreken dat iedereen tot donderdagmiddag heeft om te beslissen en het geld over te maken naar mij? Dan kan ik vrijdag de plaatsen boeken en heb ik zeker genoeg geld op mijn rekening. Het is misschien vreemd om geld over te maken naar een vreemde, maar laat ik zo even zeggen dat ik onofficieel in 2016 en 2017 tot meetingslet ben benoemd, dus ik ben al vaker bij meetings geweest en ik beloof plechtig dat ik je geld direct op mijn spaarrekening pleur, zodat ik er met mijn tengels vanaf blijf totdat ik de kaartjes ga boeken. Als je liever zelf boekt, geef ik wel door waar we zitten en kun jij je plaatsje ernaast veroveren. ^^
    Ik houd ook wel de pagina in de gaten om te kijken of de stoelen niet te snel gaan, zodat we zeker plaatsjes hebben.

    Gegadigden:
    - Barnum/Sofie (student)
    - Varekai/Laura (student)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 13:17 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    JA IK GA MEE. En hoe zit dat als student zijnde? Moet je dan je studentenpas meenemen of zo?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    JA IK GA MEE. En hoe zit dat als student zijnde? Moet je dan je studentenpas meenemen of zo?

    Oh ja, dat is wel een belangrijke: ja die moet je kunnen laten zien.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh die film wil ik wel heel erg graag zien — ik ga er eventjes over nadenken en laat het vandaag weten!


    •

    Scandal schreef:
    Ik twijfel nog zeer hard. Ik had enerzijds heel hard gehoopt dat ik 3-4 februari wedstrijd had kunnen varen. Maar het ziet er naar uit dat mijn club niet zal meedoen, dus ik ook niet. Ik ben echt zwaar teleurgesteld want ik had mij zinnen er super hard op gezet. Ik had wel gezegd dat als het niet zou doorgaan, ik dan naar de Utrechtmeeting kom. Maar ik zit echt al de hele week in een zware dip door deze afzegging. En mijn vriend had in tussentijd een weekendje weg toegezegd. Dus dan ben ik 3 februari ofwel alleen thuis ofwel kan ik 7u alleen naar Utrecht reizen. En momentel ben ik zo gedemotiveerd dat ik beide niet zie zitten. =(

    Maar wij kunnen je opvrolijken ;D

    Nah snap wel dat het lang alleen reizen is :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga me ook officieel afmelden. Ik vind het niet erg om drie uur in de trein te zitten heen en drie uur terug, maar drie uur en een kwartier, inclusief een bus en een overstap van een belgische naar een nederlandse trein. Er kan zoveel gebeuren wat de reisduur nog langer maakt. Daarnaast ben ik dat weekend bij mijn vriend, en heb ik al weken niet meer de tijd voor hem genomen, dus dan spendeer ik liever wat tijd met hem.
    Sorry. Ik had echt uitgekeken om jullie allemaal eens te meeten en gezellig samen te zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @Barnum

    Ik heb de film al gezien en 18:00 is voor mij te laat.


    Physics is awesome

    Ik laat t nog ff weten of ik kom. Ook van de bios. Ik heb een pathe unlimited pas dus ik kan sowieso kosteloos mee naar de film.


    The truth is out there.

    Ik kom niet, ik ga toch het weekend naar mijn ouders. Ik zit niet zo lekker in mijn vel en heb weer flinke heimwee naar ‘thuis’ en omdat ik het weekend daarna niet kan kies ik er nu voor ok dit weekend wel lekker naar huis te gaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one