• Hii!

    Er was eens een tijd dat ik een paar keer per jaar een toffe meeting had, maar 2017 was absoluut niet dat jaar. Volgens mij heb ik hooguit één meeting gehad?
    Anyway, volgens mij ben ik niet de enige dus let's meet. (:

    Waar: Utrecht
    Wanneer: zaterdag 3 februari.

    Wie wil er op de lijst? (:

    Zeker
    Ringwraith II Natas II 27 II Hoorn
    Barnum II Sofie II 22 II Den Bosch
    Varekai II Laura II 23 II IJsselstein
    MacGyver II Kim II 23 II Amsterdam
    Jagermeister II Naomi II Ede Wageningen/Arnhem
    Hopper II Mirte II 24 II Best
    HaIe || Britt || 22 || Goor
    Hephaistion II Belle II 20 II
    Leith II Shania II 17 II Lopik
    Aventia II Loïs II 20 II Spijkenisse
    Barb II Veerle II Amersfoort II 20

    Misschien
    Scandal II Erica II 24 II
    HEERSBEESTJE II Julia II 19 II Groningen/Assen
    Alldine II 18 II
    wat || Sophie || 20 ||
    Chuckles II Coosje II 18 II Geldermalsen of Nijmegen
    Navarro II Naomi II 19 II Rotterdam
    Jurriens II Samuel II 17 II
    Tubbietoost II Irma II 25 II Roermond
    Chilton II Frederik II 19

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 14:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maar als er niks goedkopers dan 19 euro komt dan ben ik eerder geneigd die van 21 euro te kopen want daar zit een friet met kroket bij twv 3,50 :'D
    Even aankijken nog.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik weet niet of het nog gaat lukken 3 februari :o
    ik ga verhuizen dan dat weekend denk ik ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Idk of ik nog op de lijst kan, maar ik ben nog nooit naar een meeting geweest en het lijkt me wel gezellig. :3
    Zet me maar bij 'misschien' neer, want ik weet niet hoe ik dan met tijd zit, aangezien ik tentamens heb...

    Chilton schreef:
    Idk of ik nog op de lijst kan, maar ik ben nog nooit naar een meeting geweest en het lijkt me wel gezellig. :3
    Zet me maar bij 'misschien' neer, want ik weet niet hoe ik dan met tijd zit, aangezien ik tentamens heb...


    Oehh, meetings zijn altijd wel gezellig hoor ^^.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oei, ik kom misschien toch niet naar de meeting. Ik zie net dat er snelbussen gepland zijn tussen Den Bosch en Utrecht op die dag. Dat zou geen probleem zijn moest ik uit Maastricht komen, maar ik vertrek die dag uit Luik, wat nog eens een ruim half uur op mijn reistijd gooit. De reistijd zou dan uitkomen op 3 uur en 20 minuten als alles goed gaat met bussen en overstappen. Dus ik ga me er nog eens over bedenken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oei, ik kom misschien toch niet naar de meeting. Ik zie net dat er snelbussen gepland zijn tussen Den Bosch en Utrecht op die dag. Dat zou geen probleem zijn moest ik uit Maastricht komen, maar ik vertrek die dag uit Luik, wat nog eens een ruim half uur op mijn reistijd gooit. De reistijd zou dan uitkomen op 3 uur en 20 minuten als alles goed gaat met bussen en overstappen. Dus ik ga me er nog eens over bedenken.


    Crap ik zie het nu inderdaad ook. Me no like. :<


    •

    Noooo guuuyys. : (

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 18:35 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Niet net zoals vorig jaar dat ineens heel veel gingen afzeggen ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zet mij maar op zeker! Ik ga dat weekend niet naar mijn ouders dus d dan is het niet zo ver weg (en niet zo duur) om te komen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kom wel gewoon hoor. Ik kan die snelbussen wel aan.
    (headbang)


    •

    Patholoog schreef:
    Oei, ik kom misschien toch niet naar de meeting. Ik zie net dat er snelbussen gepland zijn tussen Den Bosch en Utrecht op die dag. Dat zou geen probleem zijn moest ik uit Maastricht komen, maar ik vertrek die dag uit Luik, wat nog eens een ruim half uur op mijn reistijd gooit. De reistijd zou dan uitkomen op 3 uur en 20 minuten als alles goed gaat met bussen en overstappen. Dus ik ga me er nog eens over bedenken.


    NEEEEE, meen je dit? Fuck -.-
    Dit heb ik dus elk jaar als ik naar utrecht ga met de meeting. Begin het schijtzat te worden.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    NEEEEE, meen je dit? Fuck -.-
    Dit heb ik dus elk jaar als ik naar utrecht ga met de meeting. Begin het schijtzat te worden.


    Plant de NS dit als wij een meeting hebben, of plannen wij de meetings als de NS onderhoud doet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zoals mijn humeur er nu naar staat, vermoed ik niet dat ik 3,5u heen en 3,5u terug wil reizen op 3 februari. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    guys ik heb er zin in ;D!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    guys ik heb er zin in ;D!


    — Inner peace, it's hard to find. —