• Hii!

    Er was eens een tijd dat ik een paar keer per jaar een toffe meeting had, maar 2017 was absoluut niet dat jaar. Volgens mij heb ik hooguit één meeting gehad?
    Anyway, volgens mij ben ik niet de enige dus let's meet. (:

    Waar: Utrecht
    Wanneer: zaterdag 3 februari.

    Wie wil er op de lijst? (:

    Zeker
    Ringwraith II Natas II 27 II Hoorn
    Barnum II Sofie II 22 II Den Bosch
    Varekai II Laura II 23 II IJsselstein
    MacGyver II Kim II 23 II Amsterdam
    Jagermeister II Naomi II Ede Wageningen/Arnhem
    Hopper II Mirte II 24 II Best
    HaIe || Britt || 22 || Goor
    Hephaistion II Belle II 20 II
    Leith II Shania II 17 II Lopik
    Aventia II Loïs II 20 II Spijkenisse
    Barb II Veerle II Amersfoort II 20

    Misschien
    Scandal II Erica II 24 II
    HEERSBEESTJE II Julia II 19 II Groningen/Assen
    Alldine II 18 II
    wat || Sophie || 20 ||
    Chuckles II Coosje II 18 II Geldermalsen of Nijmegen
    Navarro II Naomi II 19 II Rotterdam
    Jurriens II Samuel II 17 II
    Tubbietoost II Irma II 25 II Roermond
    Chilton II Frederik II 19

    [ bericht aangepast op 2 feb 2018 - 14:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aventia schreef:
    (...)
    Goede vragen dat wil ik ook wel weten :').


    Voor de mensen die morgen gaan naar de meeting: Is 1 van jullie een musical fan? Ik heb een cadeaubon gekregen van mijn (vandaag nog) stageplek, maar ik hou niet zo van musicals. Ik wil hem graag aan iemand doneren ^^

    Oeh me me (bat)

    En voor de vragen: ja er is een appgroep c: Ill denk dat je dan even je nummer naar Natascha moet sturen, dan kan zij je erin zetten.
    We verzamelen rond half 1 bij de Piano op Utrecht Centraal; Die staat bij Hoog Catherijne zijde.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^^ Thanks u guys look at you all being regelneefjes. U guys are excited. (wbw)


    The truth is out there.

    Absolutist schreef:
    We meeten tussen 12:30 en 13:00 bij de piano op Utrecht Centraal. Alhoewel er al mensen aanwezig zijn vanaf 12:15, dus te vroeg komen is geen enkel probleem. Daarna gaan we bij de Hema even iets lunchen (voor degenen die dat willen). 's Avonds willen we ergens gaan eten met z'n allen — dan splitst de groep zich op omdat er een aantal naar de film gaan en een aantal nog blijven hangen om te kletsen.
    Mocht je in de whatsappgroep willen, moet je contact opnemen met Natascha (topicstartster).


    Lol ik hoop stiekem voor jullie dat de hp meet groep dan al richting de ah is (vorige keer gingen we om 12:30 richting de ah) anders staan jullie tussen een groep van zo'n 40? (Qua wat er nu op zeker staat) wizards en witches :')


    At the end we're all cursed

    @ Veerle • We are excited. :Y)
    @ Roundhouse • Dat klinkt op een of andere manier heel spannend, HAHA.


    Roundhouse schreef:
    (...)

    Lol ik hoop stiekem voor jullie dat de hp meet groep dan al richting de ah is (vorige keer gingen we om 12:30 richting de ah) anders staan jullie tussen een groep van zo'n 40? (Qua wat er nu op zeker staat) wizards en witches :')


    Ik weet dat we de eerste keer dat we hun tegen kwamen met ongeveer even veel waren, maar hey we hadden toen wel een big ass huge group enzo :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik weet dat we de eerste keer dat we hun tegen kwamen met ongeveer even veel waren, maar hey we hadden toen wel een big ass huge group enzo :'D


    Oh hallo Jolijn. Zie ik jou ook weer eens. (:


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    (...)

    Oh hallo Jolijn. Zie ik jou ook weer eens. (:


    Eeeeh well, gotta dissapoint you :c
    Heb een ongelukje gehad afgelopen dinsdag, dus nu kan ik niet komen :I


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik weet dat we de eerste keer dat we hun tegen kwamen met ongeveer even veel waren, maar hey we hadden toen wel een big ass huge group enzo :'D


    Ja het verschilt per hp meet heel sterk hoeveel er zijn. Afgelopen keer waren het er maar 30. Die keer ervoor was er 100 man. Maar voor alsnog gok ik nu op 40/50. Gaat gezellig druk worden bij de piano dus haha.

    Voordeel is wel dat als we er nog staan ik jullie allemaal even kan knuffelen haha.


    At the end we're all cursed

    Gaan ze daarna ook allemaal naar de HEMA? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Gaan ze daarna ook allemaal naar de HEMA? :'D


    Nope, vanaf de piano door naar de AH en dan door naar Hogwarts (oftewel de domtuinen) haha.


    At the end we're all cursed

    SPECS schreef:
    (...)

    Eeeeh well, gotta dissapoint you :c
    Heb een ongelukje gehad afgelopen dinsdag, dus nu kan ik niet komen :I


    Aw meh. Beterschap.


    The truth is out there.

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Lol ik hoop stiekem voor jullie dat de hp meet groep dan al richting de ah is (vorige keer gingen we om 12:30 richting de ah) anders staan jullie tussen een groep van zo'n 40? (Qua wat er nu op zeker staat) wizards en witches :')


    Dat is toch juist gezellig? Of zie ik dat verkeerd? Wil morgen wel mijn I solemnly swear I'm up to no good trui aan trekken dus dan is het ook wel leuk om de HP meet groep tegen te komen.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat is toch juist gezellig? Of zie ik dat verkeerd? Wil morgen wel mijn I solemnly swear I'm up to no good trui aan trekken dus dan is het ook wel leuk om de HP meet groep tegen te komen.


    Mogelijk alleen heel druk en verwarrend, want twee (grote) meeting groepen die op het zelfde punt hebben afgesproken, maar zeker gezellig c;


    At the end we're all cursed

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Mogelijk alleen heel druk en verwarrend, want twee (grote) meeting groepen die op het zelfde punt hebben afgesproken, maar zeker gezellig c;


    Ik zou het vooral verwarrend vinden, en ik heb ook echt best wel veel haat aan hele grote groepen mensen, hahaha! Halp.


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    (...)

    Ik zou het vooral verwarrend vinden, en ik heb ook echt best wel veel haat aan hele grote groepen mensen, hahaha! Halp.


    Ren maar naar mij Veer.