• Oké, dit gaat als volgt:
    Je zet een aparte gewoonte van jezelf neer en reageert met ‘ja’ of ‘nee’ op de gewoonte van degene boven je, dus of jij dit ook doet of niet.

    Bijvoorbeeld:

    ‘Ben ik de enige die gesprekken met zichzelf voert in de douche?’

    ‘Ja.
    Ben ik de enige die altijd tanden poetst in de auto?’

    ‘Nee.
    Ben ik de enige die...’
    enzovoorts enzovoorts.

    Ik begin :Y)


    Ben ik de enige die op Whatsapp Quizlet’s bb-codes wel eens perongeluk gebruikt omdat ik dat gewend ben? :’)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2017 - 18:51 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Denk het niet, maar ik ga geen koekjes bakken. Vind het trouwens wel knap, want ik zou niet weten hoe je koekjes zou kunnen maken zonder boter en eieren.

    Wie heeft af en toe ook het gevoel dat je gewoon pech hebt?


    Physics is awesome

    Nee hoor, heb ik ook wel is al is dat vandaag niet het geval haha.

    Ben ik de enige die af en toe denkt dat hij iets niet verdient?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MacGyver schreef:
    Denk het niet, maar ik ga geen koekjes bakken. Vind het trouwens wel knap, want ik zou niet weten hoe je koekjes zou kunnen maken zonder boter en eieren.


    Simpel: sojamelk. Maar ik heb ook wel eens koekjes gemaakt met banaan en peer hoor, is niet heel lastig (:

    Hmmm, ligt eraan. Soms denk ik dat ik niet verdien dat er tegen me geschreeuwd word, telt dat ook?:')

    Ben ik de enigste die.....so done is met leren #Hertentamen for life ;-;


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Simpel: sojamelk. Maar ik heb ook wel eens koekjes gemaakt met banaan en peer hoor, is niet heel lastig (:

    Hmmm, ligt eraan. Soms denk ik dat ik niet verdien dat er tegen me geschreeuwd word, telt dat ook?:')

    Ben ik de enigste die.....so done is met leren #Hertentamen for life ;-;

    Nee. (nog een half jaar. Dan mag ik eindelijk Duits laten vallen!)

    Ben ik de enige die van de bewegende oogstickers heel leuk vind? Je weet wel. Degene die je bewegen als je het omdraait.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    nee haha
    Ben ik de enige die nu een kersttrui draagt?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    ja, denk het, ik had er gister een aan

    Ben ik de enige die een hekel heeft aan frans


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Het is mijn tweede moedertaal tho, dus idk ik haat het in elk geval al niet.

    Ben ik de enige die het gevoel heeft dat 2017 echt enorm voorbijgevlogen is?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Nee, dat gevoel heb ik ook. Vanaf september/oktober lijkt het vooral heel snel te gaan.

    Ben ik de enige die benieuwd is wat voor vragen ik deze kerst krijg van familie krijg over mijn leven?


    Physics is awesome

    Ja.

    Ben ik de enige die weg is van militaire actiethrillers?


    oi, suzy

    idk, weet niet eens wat het inhoudt

    ben ik de enige die honger heeft?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Neeeee, absolut niet, ik eet nu weer yoghurt met suiker en K3 hagelslag (blush)

    Ben ik de enige Hello Kitty schattig vindt ???


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Nee!

    Ben ik de enige die niet kan leven zonder koffie?

    Ja, ik drink nooit koffie.

    Ben ik de enige die wil gourmetten?


    Physics is awesome

    Van ons tweeën wel :W

    Ben ik de enige die het fijn vindt om bloesjes te dragen die tot de bovenste knoop dicht zitten?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nee, haha.

    Ben ik de enige die bijna nooit series kijkt?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis