• Ik wilde wat kleding bestellen online voor vrienden en familie omdat het binnenkort weer kerst is. Nu heb ik dus de site forever 21 gevonden waar ik voor niet al te veel goed toch goede dingen kon vinden. Ik heb een beetje lopen googelen maar alle internet recensies van Nederlanders zijn allemaal erg "oud". Zijn er mensen die alles wat eerder dingen hebben besteld bij forever 21? En zo ja, is alles toen goed verlopen?

    Alvast bedankt, ik ben altijd een beetje paranoïde als het om online shoppen gaat.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Forever 21 is gewoon een officiële winkel dus denk dat dat wel goed gaat :')


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    Forever 21 is gewoon een officiële winkel dus denk dat dat wel goed gaat :')


    Sure, maar omdat het een Amerikaanse winkelketen is vroeg ik me af of verzendingen naar Nederland ook fatsoenlijk geregeld zijn. Ze hebben in Nederland (Amsterdam) ook een vestiging dus dat is op zich goed.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik heb het afgelopen jaar nogal wat pakketjes ontvangen van Forever 21 en alles is altijd erg goed verlopen eigenlijk. Er wordt netjes gecommuniceerd wanneer er iets niet meer is, ondanks dat je het besteld hebt en je krijgt je geld netjes terug. Ook de pakketjes komen gewoon netjes aan, alhoewel was het de laatste keer dat ik bestelde wat uitgelopen, maar daar boden ze een compensatie voor aan, dus dat vond ik wel netjes. (: Het laatste pakketje is wel alweer drie maanden geleden, maar ik betwijfel of er in die korte tijd veel veranderd zal zijn haha.


    — I was lightning before the thunder —

    Forever 21 is gewoon een goede website, er zijn ook best wat winkels van in Nederland. Ik heb er laatst nog wat besteld, maar ik vind alleen wel dat het altijd lang duurt voordat je pakketje aan komt (maarja, dat heb je bij H&M ook dus).


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Firewood schreef:
    Ik heb het afgelopen jaar nogal wat pakketjes ontvangen van Forever 21 en alles is altijd erg goed verlopen eigenlijk. Er wordt netjes gecommuniceerd wanneer er iets niet meer is, ondanks dat je het besteld hebt en je krijgt je geld netjes terug. Ook de pakketjes komen gewoon netjes aan, alhoewel was het de laatste keer dat ik bestelde wat uitgelopen, maar daar boden ze een compensatie voor aan, dus dat vond ik wel netjes. (: Het laatste pakketje is wel alweer drie maanden geleden, maar ik betwijfel of er in die korte tijd veel veranderd zal zijn haha.


    Dissonant schreef:
    Forever 21 is gewoon een goede website, er zijn ook best wat winkels van in Nederland. Ik heb er laatst nog wat besteld, maar ik vind alleen wel dat het altijd lang duurt voordat je pakketje aan komt (maarja, dat heb je bij H&M ook dus).


    Oke hartstikke bedankt (: Ik heb zojuist mijn bestelling bevestigd dus ik ben benieuwd


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik bestel bijna al mijn kleren bij forever21 hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hihi ik kom even gluren want ik wil hier misschien ook wel wat bestellen, hoe zit het met het terugsturen? Gezien ik redelijk smal ben en de maattabellen ook extreem twijfelachtig zijn in mijn geval ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik ben 1.57 en slank en ik bestel altijd S en die zit altijd goed. Terugsturen kan via een kialastore, hoef je niks voor te betalen en je krijgt netjes je geld terug bknnen paar dagen. Dit veiliger dna bij H&m


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hmm, dan twijfel ik of ik S pas. Ik ben redelijk slank, altijd een S bij de H&M maar ik ben wel 1.69 lang. Denk je dat dat gewoon past dan of, sorry voor de vragen trouwens maar ik ben ook nog haast nooit zo'n winkel binnen gelopen.
    Ik twijfel dan ook een beetje aan de kwaliteit gezien het me een beetje aan een H&M 2.0 doet denken en ik H&M kwaliteit niet geweldig vind...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Je kan ze ook in s en m bestellen en dan terugsturen welke niet goed zijn. Dat kan gelukkig heel makkelijk haha. Ik heb nog maar 1 keer een trui gehad waarvan ik dacht 'oke dit is een fabrieksfout', die pluisde ontzettend. Maar over het algemeen is het goeie kwaliteit. Ik heb er nu veel shirts, tops, en truien van, en een paar schoenen die het prima doen. Oh en een jas zelfs. Die doet het ook al 3 jaar haha. Broeken en rokken weet ik niet.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hmmm oke bedankt! Denk dat ik het toch op een S hou want ik kan me niet voorstellen dat ik een M nodig zou hebben (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ahh ik had nooit op die site moeten kijken, no way dat mijn portemonnee dit goed gaat vinden haha. Waarom ben ik zo slecht in kiezen :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik vroeg me altijd af of de site shipt vanuit het buitenland. Want zo ja zit je met invoerrechten. Als het niet zo is ga ik daar denk ik ook bestellen.


    The truth is out there.

    JONGENS FOREVER 21 ZIT GEWOON IN AMSTERDAM HOOR :') Hij zit helemaal niet alleen in het buitenland hahaaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    JONGENS FOREVER 21 ZIT GEWOON IN AMSTERDAM HOOR :') Hij zit helemaal niet alleen in het buitenland hahaaha


    Ja dat weet ik maar soms shippen ze dan alsnog uit het buitenland en dan moet je veel invoerrechten betalen.


    The truth is out there.