• In downtown New York zwermt het onder de ogen van de normale mensen door van de criminele circuits, partners en onderlinge, duistere deals. Het dagelijkse leven voor de criminelen bestaat uit het verdienen van geld en het opbouwen van onderlinge connecties. . . Of misschien wel het afbreken van sommige connecties waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.
    Deze duistere kant van de stad gaat niet onder iedereen zijn neus door, een groepje undercover agenten bevindt zich door dit enorme circuit wat elke dag lijkt te groeien in een van de meest grote, geheime operaties. Zes agenten gaan undercover in dit circuit en zullen de komende maanden rondsnuffelen in bepaalde clubs, restaurants en zo proberen in de kern te komen en die zo langzaam aan uit te schakelen. Hiermee hopen ze op een stad zonder criminaliteit maar of ze deze operatie zullen voltooien tot de laatste crimineel is opgepakt is nog maar de vraag, de gevaren die ze kunnen oplopen zijn namelijk eindeloos.

    – In het duistere gedeelte van New York is er een stripclub die bekend staat om de verzamelplaats, hier leggen ze veel connecties en gebeuren er ook wel eens wat deals ookal zien de eigenaars dit niet gebeuren
    - Er zijn meerdere plekken waar ze meeten en het is dan ook niet gek als er bepaalde criminelen op chique gala events, feestjes en evenementen belanden
    - De undercover agenten zijn al maanden al niet jaren bezig met dit project en er is dan ook overal wel over nagedacht
    - De undercover agenten kunnen zich als alles voor doen, bedenk iets leuks! Zolang ze maar dichter in de buurt komen van hun slachtoffers, denk aan jongens die graag in het circuit willen belanden en hulp vragen of vrouwen die zich in hun armen doen laten vallen.


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (vanaf 24 het liefst);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties;
    Extra:


    ROLLEN

    Criminelen
    –– Santino Tonio Bianchi – 1.3 – maffia en drugs – h1gh
    –– Kieran Gideon Roth – 1.5 – eigenaar stripclub en organiseert illegale pokertoernooien – Greenlight
    –– Cristiano Romano Marino-Lombardi – 1.3 – chantage, maffia en hitman – Maluma
    –– Monica Noelle "Mo" Prescott – 1.2 – afpersing en drugs – Hopps
    –– Blaze Andrade – 1.3 – afpersing – Azlain
    Adrina Camila Marino-Lombardi – 1.3 – maffia en actief in miljoenenbedrijf – WrittenWords
    VOL!!!

    Undercover
    ––Jason Ryder – Undercover: [/i]Ezra Miller[/i](?) – 1.4 – Jowen
    ––Kellan Pierce – Undercover Grayson(Gray) – 1.5 – Paracosmic
    ––Beau Stealson – Undercover: Rai – 1.5 – Meisner
    ––Cassius Gaeth – Undercover; Max – 1.5 – Marlow
    ––Novia Santiago – 1.3 – Undercover; ? – Thessalhydra
    ––April Moore – 1.5 – Undercover: Natalia King – H1gh
    ––Christina Deborah Price-Lawson – Undercover: Prince(?) – 1.3 – Zynthra
    ––

    VROUWEN NODIG


    REGELS:
    –– 300 woorden, een keer wat minder is niet erg maar probeer de 300 woorden aan te tikken!
    –– Maak geen ruzie buiten het verhaal om, nergens voor nodig!
    –– Als je je inschrijft weet dan zeker dat je actief blijft om mee te doen
    –– Hou het realistisch, niemand is perfect en niemand is overal even goed in
    –– Sluit niemand buiten!!!!!
    –– OOC in het praattopic
    –– Twee personages per persoon behalve als het anders wordt vermeldt
    –– 16+ toegestaan


    WAAR HET VERHAAL BEGINT:
    Het is een donderdagavond, het is stil op de straten behalve bij een specifieke club. De stripclub heeft een specifieke avond ondernomen om een groot feest te geven, er worden activiteiten doornomen die door de vingers worden gezien, de drank vloeit hevig en de strippers hebben hun beste beentje voor gezet om extra veel geld te verdienen uit deze rijke mannen en voor de undercover misschien er zelfs iets meer uit te halen dan alleen maar geld. Het is niet alleen een perfecte avond voor de undercovers maar ook voor de criminelen die zo hun connecties kunnen uitbreiden en misschien nieuwe zakenpartners eruit kunnen vissen. Het belangrijkste is echter voor beide om er het beste van te maken.




    Everything is illuminated by the light of our past.


    BLAZE ANDRADE

    some days, I can conquer the world.
    others days, it takes me three hours to convince myself to shower

    Aan Dash's fronsende gezicht te zien, merkt hij inderdaad op dat er iets anders is. Maar gezien hij er verder geen woord over rept, zal het niet zo zijn dat hij ziet wát het is. Ik rol met mijn ogen. De blinde lul.
          ”Buenas noches, Blaze. Als je een drankje met me wilt doen, kun je dat ook gewoon vragen hé. Als het goed is, word ik tussen nu en een uur afgelost. Ah, je weet hoe ik ben, ik zou op zo’n avond alles behalve naar huis willen gaan. Wie weet wat er Kieran nog te wachten staat.”
          Ik klak quasi-afkeurend met mijn tong. "Drinken tijdens werk, hmm?" lach ik, hoewel ik lastig kan judgen gezien ik vrijwel altijd drink tijdens werk. "En als ik een drankje met je wil doen, dan zou ik je dat gewoon op de man af vragen, dat zou je inmiddels wel moeten weten. Maar gezien je niet eens ziet wat er anders aan mij is," ik pruil even, "ga ik het niet vragen. Wel een beetje teleurstellend hoor. En ik nog wel denken dat je zo'n oplettende bewaker bent."
          Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Adrina en Tony binnen komen, en hoe zij bij de bar aangekomen praktisch op zijn schoot gaat zitten. Ik slaak een diepe zucht en sla de rest van mijn drankje in één keer achter over. "Kan jij mij uitleggen wat hij in haar ziet?" Ben ik een jaloerse ex? Nee, niet echt, maar ik vind wel dat Tony beter verdient dan Adrina. Veel en veel beter. "Mannen zijn maar een stel sukkels."






    24 • afperser • met beau/dash



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cristiano Romano Marino-Lombardi
    Hitman - Maffia - Chantage ~ 27 Jaar ~ @ the club



    Ik wikkel een handdoek om mijn lichaam en veeg een paar keer over de spiegel tot mijn spiegelbeeld goed zichtbaar is. Schoon deze keer. Mijn 'opdracht' van vandaag was een vechter, dat moet ik toegeven. Maar dat is niks voor mij, mijn kleding is er alleen wat minder blij mee. Maar als je weet hoe je bloed uit je kleding krijgt is er niks aan de hand, toch? Ik loop door naar de keuken en schenk een glas whiskey in. Er was een feest in de club vanavond en ik ben niet iemand die dat snel mist, behalve als het nodig is natuurlijk. Ik blijf professioneel. Een zachte lach rolt over mijn lippen en met het glas in mijn hand loop ik naar mijn kamer. Hier schiet ik in een simpele, donkere outfit en ik doe mijn haar. Ik deed er nooit heel moeilijk over en het zat meestal ook wel mee, waardoor ik snel de deur uit kan. Mijn portemonnee en telefoon stop ik in mijn zakken, het glas sla ik achterover en met de sleutels in mijn handen loop ik de deur uit.
    Mijn penthouse is niet ver van de club en zo'n 10 minuten later parkeer ik mijn auto dan ook. Gelukkig was de eigenaar een van mijn beste vrienden hier, waardoor ik zo kon doorlopen. Besides, ze wisten dondersgoed wie ik ben. Ik heb nou eenmaal een reputatie en zelfs als ik dat niet had... Ik was hier toch bijna elke avond voor een paar drankjes. Eenmaal binnen loop ik meteen door naar de bar en neem plaats, ik zie zo wel wie waar is. Eerst drank. Toch merk ik meteen mijn zusje Adrina op met Tonio. Ook zie ik onder andere Mo achter de bar staan en knik even. 'Whiskey.' mompel ik en pak dan mijn mobiel erbij, om mijn klant te laten weten dat het gedaan is. Zodra ik een glas krijg neem ik een slok en draai me dan meteen om richting mijn zusje. 'Sorella..*' spreek ik, een lichte grijns op mijn lippen. Ik druk een zachte kus op haar rechterwang, iets wat we altijd deden bij een begroeting. Het was ook een code tussen ons geworden, die alleen wij begrepen. Ik knik kort naar Tonio, maar kijk dan toch weer naar mijn zusje. 'Bene, quello era disordinato..**' zeg ik dan en neem nog een slok. Ze wist wel waarover het ging, zij wist altijd wat ik op een dag deed net zoals ik het van haar wist.

    * = Zusje
    ** = Well, that was messy

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 23:59 ]


    El Diablo.

    Santino Tonio Banchi
    In the bar / Walking around having a good time



    Van zaken was er eigenlijk weinig gekomen toen de twee weer in de auto waren gestapt, om eerlijk te zijn kon Tony moeilijk zijn ogen afhouden van de schone brunette die in een onthullend topje naast hem zat.
          ‘Non vedo l’ora che stantotte,’ sprak Adrina in het Italiaans en haar hand op zijn bovenbeen legde. Tony schonk haar een zwakke glimlach en knikte, hij wist dondersgoed waar ze zin in had en dat was niet het feest. In tegenstelling tot Adrina had Santino geen moeite met het feit dat hij zich in een stripclub zou bevonden. Hij hield van vrouwelijk aandacht en had het idee dat zijn status erg hielp om die aandacht ook daadwerkelijk te krijgen.
          Toen Santino aan Adrina had gevraagd of ze bij hem wilde slapen had hij er eigenlijk best zin in gehad, ze zouden samen de volgende ochtend aan zaken gaan en het voelde alsof het allemaal heel soepel zou lopen, Adrina leek hem niet zo moeilijk. Het deed hem op de een of andere manier denken aan Blaze die toen ook voor het eerst bij hem bleef slapen al was dat anders en ging dat met ruzie en gezeik. Hij wou Adrina niet wantrouwen, volgens mij stonden ze er allebei hetzelfde in. Hij hoopte echter niet dat het vanaf hier bergafwaarts ging want naast het feit dat Adrina erg leuk was had hij haar ook echt nodig.
          De twee bleven nog even kort in de auto, 'andiamo,’ zei ze voor ze een klein kusje op zijn lippen drukte. Even kort staarde hij haar na voor hij zelf ook uit de auto stapte en zijn blazer iets dichttrok tegen de kou.
          Toen ze binnen kwamen passeerde ze de standaard beveiliger Dash waar hij al meerdere malen kennis mee had gemaakt en zo kwamen ze er allebei al snel achter dat ze een wederzijdse afkeer tegen elkaar hadden. Naast hem stond Blaze die ik een vlugge knipoog schonk als begroeting voor ik doorliep naar de bar met mijn arm om Adriana haar middel.
          De twee kregen aardig wat blikken toegeworpen en toen ze eindelijk aan de bar zaten zag Tony dat Mo aan de bar zat met Gray. Hij had geen idee dat de twee elkaar kende toen hij zag dat ze aan het kletsen waren, hij maakte kort oogcontact en besloot niet te lang te wachten voor hij zich bij hen ging voegen.
          ‘Tesoro, cosa vuoi bere?’ Vroeg Adrina en Santino keek even afwezig op voor hij het wegwuifde en voor hen allebei bestelde. ‘Een whiskey en een wijntje,’ zei hij voor hij even vragend naar Adrina keek maar geen tegenspraak verwachtte aangezien hij echt wel wist wat ze lekker vond.
          Voor Tony het door had voelde hij haar been plagend langs die van hem en schonk hij haar een uitdagende blik voor hij lachend zijn hoofd schudde. ‘Je bent me er eentje, Adrina,’ fluisterde hij in het Italiaans voor hij Cristiano in het oog kreeg die zijn zusje liefelijk begroette met een kus op haar wang.
          Tony knikte vriendelijk terug en bestudeerde de jongen waarna hij wat van zijn woorden meekreeg en weer even naar Adrina keek. ‘Je vindt het niet erg als ik even wat vrienden begroet, toch?’ Zei hij met een zwakke glimlach voor hij zijn overhemd iets strak trok en met zijn hand zachtjes in haar dijbeen kneep. Uit respect voor Cristiano liet hij de vieze praatjes wel voor later, dat zou Adriana ook wel begrijpen.
    ‘Als je iets nodig hebt geef je maar een gil.’ Hij keek even naar Cris, 'alles goed met jou, Marino?'

    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 10:40 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kieran Gideon Roth

    'Alcohol
    you later'


    Club eigenaar | 26 jaar | In de club | Met Ezra

    Normaal gepsproken spendeerde Kieran zijn hele avond vaak in de achterruimte van het gebouw. De ruimte waar hij zijn pokertoernooitjes hield, het as niet zozeer dat Kieran hier zelf aan mee deed. Hij hoefde niet mee te doen om er goed wat geld uit te trekken, het was meer dat in deze ruimte enkel de mensen kwamen met wie hij wel wou praten. Als eigenaar van een vrij extravagante tent, gingen mensen er vaak vanuit dat Kieran zelf ook dol was op alle aandacht die er bij zou kunnen komen, maar bij hem was dit totaal niet zo. Hij vond het geen enkel probleem om met bekenden te praten, maar hij voelde vaak gewoon niet de grote behoefte om nieuwe mensen te ontmoeten. Of om de tien minuten iemand te hebben die hem vertelde hoe geweldig hij iets wel niet had georganiseerd, dat ze dat vonden was helemaal prima, maar hij voelde zich er niks beter door als tientallen mensen hem dit kwamen vertellen. Als hij gewoon bleef zitten in de aachterruimte, hoefde hij deze soort nuteloze gespreken niet om de tien seconden te voeren. Helaas werd Kieran door zijn personeel geadviseerd om op een avond als vanavond toch even zijn hoofd te laten zien.
    Vanavond was niet een 'normale' avond, deze avond had Kieran een waar feestje georganiseerd en was de club ook voller dan hij normaal was. Meer mensen, meer deals, meer geld, toen Kieran de grote zaal binnen wandelde was hij blij verast door de opkomst. Dit was wat hij graag zag, mensen in grote hoeveelheiden, dit allemaal hun geld over de balk smeten als of ze het later nog eens terug kregen.
    Terwijl Kieran zijn ogen over de mensen in de ruimte gleden, opzoek naar iemand met wie hij wel een praatje wou maken, liep de jongeman zelf naar de bar toe. Erg veel zou hij nooit drinken op een avond als deze, hoewel hij genoeg mensen in dienst had die een oogje in het zeil hielden voor hem zou Kieran zelf nooit de controle kunnen verliezen. Wanneer hij aanwezig was in zijn eigen tent, moest hij ook zelf alle touwtjes in handen kunnen houden en iedereen wist dat je ze niet meer zo strak gespannen kon houden wanneer je al meerdere drankjes ophad. Daarom zou Kieran het waarschijnlijk ook slechts houden op de whiskey die hij net had besteld.
    Pas toen Kieran zich zelf goed en wel aan de bar had geplaatst liet hij zijn ogen voor een tweede keer langs de mensen glijden, meerdere bekende gezichten vielen hem op, maar uiteindelijk vonden Kieran toch de ogen van één persoon, Ezra. Kieran keek de jongen recht aan terwijl hij zijn mondhoeken in een kleine glimlach omhoog liet krullen. De moeite om op te staan en naar Ezra toe te lopen deed Kieran niet, de jongen zou wel door hebben dat als hij met Kieran wou praten hij toch zelf het initiatief moest tonen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2017 - 16:44 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    EZRA MILLER

    Real name Jason 'Ezra' Ryder || Undercover agent || At the stripclubbar with Kieran




    Ever keek ik op mijn mobiel terwijl mijn tong even bedenkelijk tegen de binnenkant van mijn lippen aantikte, spelend met de peuk die ertussen geklemd zat. Het was laat op de avond, en in de straten was er meer leven te horen dan er op een gewone weekdag te horen zou zijn. Evenementen zoals die van Kieran waren nogal een big deal, je had er natuurlijk de te jonge stripsteuses, alcohol, muziek, maar ook de grootste dealers zouden aanwezig zijn evenals de grote namen hier. Namen die ik niet zo gauw zou gaan vergeten in mijn leven. Ik haalde mijn aansteker uit en lichtte de peuk eindelijk aan zodat ik een diepe huis kon nemen terwijl ik me verder een weg baande naar de stripclub. Ik zou liegen moest ik zeggen dat ik hier amper kwam, de stripclub was haast een vaste hangplek geworden voor me waar ik me aan de bar vestigde en mijn blik over de danseressen liet glijden, vooraleer ik mijn zoek toch naar informatie kon starten. Naast kleine brokjes info over deze mensen, kreeg ik vaak ook namen, plaatsen te horen die misschien voor hen van niet veel belang zijn, maar voor mij als undercover agent toch een groot puzzelstuk om een stap dichter te zijn bij het 'uitroeien' van de criminaliteit. Hoewel ik moet toegeven dat na zo'n goed halfjaar de achterbuurt vibe zich wel begint vast te hechten en ik dat niet zo erg vond als dat ik eerst had gedacht.
    Terwijl mijn gedachten gang zo verder ging hadden mijn benen me al naar de stripclub geleid waar ik in tegenstelling tot anderen wel even in lijn mocht gaan wachten, vooraleer ik binnen kon. Het was genoeg tijd om mijn peuk op te roken en een praatje te kunnen slaan met een blondine die achter me had gestaan en die ik met alle liefde mee naar binnen nam om haar vervolgens eens we binnen waren ergens achter te laten.
    Eens binnen liet ik mijn blik eens goed door de zaal gaan, zoals gewoonlijk eerst naar se stripsters, want naja ik moest mijn rol nog steeds behouden hé. Vervolgens zocht mijn blik verder naar eventuele bekende gezichten, eentje vond ik al snel, Beau aka Dash die met een dame stond te praten die ik herkende als Blaze. wat verder gleed mijn blik op Tonio , Christiano en Adrina. De laatste is een dame waar ik het meer dan goed mee kon vinden, hoewel we de laatste tijd wat minder omgingen dan gewoonlijk. Ik zag mezelf als een soort van bodyguard voor de itiliaanse schone waar later op de avond toch wel wat meer word gedaan dan gewoon praten. Echter nu ze stilaan meer met Tonio omging sterfde onze fwb meer af helaas. Nu dat betekende niet dat er nooit meer wat van zou komen, once she needs me of ik haar dan zouden we elkaar wel weer vinden. Daarbij zag ik het als iets positiefs, kon ze me de volgende keer lekker veel gaan vertellen. Nog wat verder aan de bar, zag ik Kellan ook wel gekend hier als Grayson met een barvrouw waar ik nooit echt de naam van op had gevangen, maar ze was een collega van Christina en eens ik mijn blik nog verder liet rollen klemden mijn kijkers zich haast automatisch vast in die van the one and only Kieran. Uitbater van deze club en net zoals haast iedereen hier een mooi zicht. Al had hij toch iets speciaals met zich mee. Mijn mondhoek krulde omhoog in een ondeugende grijns, waarna ik naar de bar toe ging en twee whiskeys bestelde om toch niet met lege handen me een weg te wurmen naar deze mysterieuze man. " Wel, wel dat is nou eens lang geleden." zei ik geamuseerd tegen de jongeman die ik nu toch al aardig goed kende, vooraleer ik hem het drankje aanbood. "Je houd wel van sterk toch?" vroeg ik doelend op het drankje al wist deze zin toch ook een vleugje uitdaging met zich mee te dragen. Ik wist niet wat het was, maar de keren dat Kieran werkelijk te vinden was in zijn stipclub wist de man me toch te intrigeren. Alsof er onder de mooie verpakking toch een heuse verrassing lag, eentje waar ik meer dan nieuwsgierig naar was. "Het is toch niet niets zo'n feest, volgens mij is half de downtown naar hier afgezakt." grijnsde ik vervolgens waarna ik een slok van het stark alcoholische drankje nam, mijn blik niet van de jongen afhoudend.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 21:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KELLAN PIERCE

    Damn ——— it is far easier to love light
    so show me darkness instead.

    29 • Undercover (Narcotics) — Grayson Maynard • Outfit • @ Stripclub / Bar — with Mo

          'Half twaalf.'
          Kellans blik glijdt naar de fles waarmee Mo zojuist zijn glas opnieuw heeft aangevuld — hij spreekt zichzelf enkele seconden streng toe rondom het gegeven dat dat voldoende alcohol was voor vanavond. Alhoewel, hij kan de alcohol wel degelijk gebruiken nu hij oog in oog staat met de persoon die hij al verschillende jaren tracht te vinden om haar veilig te stellen. Kellan had al enkele maanden weet van het gegeven dat Mo zichzelf in de onderwereld van New York heeft ondergedompeld, maar hij had haar nooit ofte nimmer in een stripclub verwacht — gelukkig staat ze achter de bar en niet op het podium.
          'Van het huis. Dat vindt Tonio vast goed.'
          Kellan voelt plotseling een vlaag woede door zijn lichaam glijden. Mo is betrokken bij Tonio op een manier waarover hij geeneens wil nadenken. Waarom kan hij haar niet simpelweg weg sleuren uit deze verschrikkelijke plaats?
          'Het kan me niet schelen wat Tonio goed vindt of niet.' Kellans stem is dusdanig zacht dat alleen Mo hem kan horen, maar alsnog is de vijandigheid er in te horen voor haar. Zuchtend haalt Kellan een hand over zijn gezicht voordat hij een grote slok van het drinken neemt. Zwijgend kijkt hij op naar Mo — wiens gezicht hij nog o zo goed kan herkennen na al die jaren. 'Ik wil je spreken, straks.' Kellan draait zichzelf half van Mo af om opnieuw naar het podium te kijken. Vanuit zijn ooghoeken ziet hij dat Tonio is gearriveerd met een of andere bimbo aan zijn arm. Alle opwinding voor zijn werk was vanavond compleet verdwenen door de aanwezigheid van Mo. Hoe kan hij zich op deze manier nu concentreren?


    •

    Kieran Gideon Roth

    'Alcohol
    you later'


    Club eigenaar | 26 jaar | In de club | Met Ezra

    Als Kieran wel in het openbare gedeelte van de stripclub kwam sprak hij eigenlijk standaard met dezelfde mensen. Wat betekende dat hij of met zijn eigen personeel sprak of met zijn vrienden. Veel verder buiten deze zone kwam hij niet, iets wat bij Kieran niet voortkwam uit verlegenheid, maar uit comfort. Kieran hield niet zo zeer van moeite doen, hij sprak alleen met mensen buiten zijn zone wanneer het nodig was voor zijn zaken. Dan hield hij één of ander commercieel praatje om mensen te overtuigen dat het het allemaal waard was om te investeren in zijn stripclub. Dat alles perfect geregeld was en volledig save was. Kieran had echt wel een paar rijke blanke mannen die investeerden in zijn club, die kwamen hier zo graag dat ze er graag een extra zakcentje aan uitgaven. Gelukkig voor Kieran hadden deze mannen nog niet goed genoeg onderzoek gedaan naar hoe de zaken hier in werkelijkheid voor stonden, maar ja dat ging ze nou eenmaal niks aan.
    Wanneer Kieran zijn ogen niet die van Ezra had gevonden, was hij vanavond waarschijnlijk ook terug gekeerd naar zijn normale gewoonte waarbij hij aan de lippen van zijn vrienden hing. Echter waren zijn vrienden momenteel net iets minder interessant dan de jongen die inmiddels al Kieran zijn kant op kwam, Ezra had duidelijk doorgehad wat Kieran van hem verlangde.
    Erg goed kende Kieran Ezra ook weer niet, ze hadden elkaar al een paar keer gesproken, maar niet veel meer dan dat. Echter wist Kieran eigenlijk meteen al dat zijn interesse in de jongen verder ging dan een simpele platonische interesse. Het was iets anders, iets wat Kieran niet wist te omschrijven, maar waarvan hij wel duidelijk te begrijpen in welk hokje men het zou plaatsen. Het deed er voor Kieran ook niet echt toe, het was toch niet als of Kieran toe zou geven aan de lichte kriebels die hij in zijn buik voelde wanneer Ezra zijn kant op voelde. Wat was het punt van hier aan toegeven als je er toch niet over kon spreken? Het was niet als of Kieran straks naar iemand toe ging en ging vertellen hoe geweldig Ezra hij wel niet vond. Praten over gevoelens was nou eenmaal niet echt iets voor Kieran en al helemaal niet wanneer dit ging over gevoelens voor een jongen.
    " Wel, wel dat is nou eens lang geleden." hoorde Kieran Ezra zeggen toen de jongen eindelijk naast Kieran stond. Het leek wel eeuwen geduurd te hebben voordat de jongen eindelijk voor Kieran was komen te staan, liep Ezra echt zo traag? 'Te lang geleden.' zei Kieran terwijl hij zijn ogen kort over Ezra zijn lichaam liet glijden.
    "Je houd wel van sterk toch?" vroeg Ezra vervolgens, waarna hij Kieran een glas voorhield. 'Ik hou van sterk,' zei Kieran langzaam terwijl hij het glas van Ezra overnam. Eigenlijk vond Kieran het een beetje overbodig van Ezra om een drankje voor hem te kopen, sinds dat overbodig geld uitgeven was, maar Kieran zou Ezra maar niet uit zijn poging van smooth talk halen. Kort hief Kieran zijn glas naar Ezra, waarna hij een kleine slok nam van de drank in zijn beker. Hierna zette hij het glas weer terug op de bar, zodat hij zijn aandacht weer volledig op de jongen voor hem kon richten. . "Het is toch niet niets zo'n feest, volgens mij is half de downtown naar hier afgezakt." zei Ezra, woorden waarmee hij een glimlach op Kieran zijn lippen deed verschijnen. 'Dat is nou precies de bedoeling.' zei Kieran waarna hij een zachte lach over zijn lippen liet rollen. 'Maar, ja, ik denk dat iedereen er ook wel op hun eigen manier een beetje van profiteert.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MONICA NOELLE "MO" PRESCOTT
    "Couldn't wait to get going."


    25 • maffia & drugs • club / bar • Kellan / Grayson

    'Het kan me niet schelen wat Tonio goed vindt of niet.' Ik kijk hem toch een klein beetje verbaasd aan, maar maak er geen opmerking over. Het is al moeilijk genoeg mijn gezicht in de plooi te houden en me niet meteen in zijn armen te gooien. Ik heb hem echt gemist, maar ik vraag me oprecht af hoe hij me heeft gevonden. Als hij al naar me op zoek was, natuurlijk. Maar ik vlei mezelf graag met dat soort gedachten. Dat ik zo belangrijk ben voor iemand dat diegene stad en land afreist om bij me te zijn. 'Ik wil je spreken, straks.' Met die woorden draait hij zich een beetje van me af en ik was maar weer een glas af.
          'Oké,' zeg ik een klein beetje te zacht op die opmerking, waardoor ik me afvraag of hij het überhaupt verstaan heeft. Om eerlijk te zijn weet ik bij god niet wat ik moet doen of zeggen, maar ik weet dat ik me heel erg in moet houden. Er wordt normaal gesproken al heel erg op me gelet — al lijkt Tony nu meer bezig te zijn met Adrina dan met mij — en ik heb wel gezien dat Kellan ook in de gaten wordt gehouden. Als ik echt met hem zou willen praten, zou ik mijn lichaam meer moeten laten zien, zoals ik vaker doe. Ik vind het namelijk echt niet erg om meer fooi te ontvangen, zelfs niet als ik daarmee wat huid laat zien. Zo nu en dan sta ik ook bij de strippaal, dus op zich heb ik er ook wel ervaring mee. Aan de andere kant van de bar staat Chris drankjes in te schenken en kort neem ik haar in me op, maar ik wend me al snel weer af en richt me op de glazen voor me. Helaas zijn ze na enige tijd allemaal schoon en is er verder nog niks te doen, behalve ook een whiskey voor Cristiano. Ik zet het drankje voor hem neer en glimlach lieflijk naar de man, waarna ik me weer afwend en mijn hand door mijn haren laat glijden. Ik wil hier weg, Kellans aanwezigheid verstikt me bijna en het zorgt ervoor dat ik amper wat kan doen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 9:08 ]

    EZRA MILLER

    Real name Jason 'Ezra' Ryder || Undercover agent || At the stripclubbar with Kieran





    De jongeman voor wie ik nu stond, was niet enkel de uitbater van deze stripclub, maar hierbij ook meteen de lijm die de hele spinneweb aan connecties samenhield. Het zou me ook niet verbazen dat Kieran iedereen van downtown New York zou kennen. 'Te lang geleden.' zei Kieran ,terwijl ik zijn blik even over me heen voelde branden, een kleine beweging, die voor de meeste niet eens zou opvallen maar voor mij... Eens ik mijn interesse op iemand had , liet ik mijn aandacht ook niet gauw wegglijden. Daarbij leek er een soort van elektrisch vonkje tussen ons te ontstaan, iets waardoor je plots rillingen krijgt maar op de leuke manier. Kieran nam het glas aan die ik speciaal voor hem had besteld, niet dat het zo bijzonder was gezien alles hier gratis was voor hem. 'Ik hou van sterk,' zei Kieran waarna hij zijn glas even ophief en ik hetzelfde deed mijn mijn glas voordat ik het laatste slokje binnen goot. De whiskey brandde goed door maar ik kon best wel goed tegen alcohol.
    De glimlach die Kierans lippen sierde was eentje dat ik niet zo vaak zag verschijnen, maar het stond hem goed. 'Dat is nou precies de bedoeling.' vertelde hij met een zacht lachje. 'Maar, ja, ik denk dat iedereen er ook wel op hun eigen manier een beetje van profiteert.' ik knikte als in dat ik precies wist wat hij bedoelde. " Eens het kan, waarom niet hé?" zei ik met een lachje waarna ik even op mijn lip beet. " Eens de avond pas echt begint is er vast van alle soorten deals te vinden, erg leuk enzo, maar ik prefereer toch liever een goede peuk of een goed drankje." vervolgde ik nonchalant, het was nu ook weer geen geheim dat drugs te vinden zou zijn hier. " Najah, niet dat het mij veel boeit, maar verder nog? Heb je een wat spannend leven, Kieran?" mijn lippen krulden terug om in mijn welbefaamde grijns, het niet kunnen laten om nadruk te leggen op het woord spannend, ik leunde iets tegen de bar aan, de jongen niet uit mijn zicht verliezend.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2017 - 0:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    BEAU STEALSON

    Dash Shires • undercover beveiliger • 25

    ”Drinken tijdens werk, hmm? En als ik een drankje met je wil doen, dan zou ik je dat gewoon op de man af vragen, dat zou je inmiddels wel moeten weten. Maar gezien je niet eens ziet wat er anders aan mij is, ga ik het niet vragen. Wel een beetje teleurstellend hoor. En ik nog wel denken dat je zo’n oplettende bewaker bent.”
          Er verscheen een zwakke grijns op Beau zijn gezicht, terwijl zijn ogen de gezichten in de menigte scanden. Hij was er inderdaad achter dat Blaze meer het directe type was, geen wonder dat de mannen hier als een blok voor haar vielen. Daarbij, is haar verschijning dan ook niet echt iets wat men snel zou weigeren. Zelfs de wat meer kieskeurige types zouden haar niet snel voorbij laten lopen en zeker niet hier. Zodra een vrouw hier een stap over de drempel zet, heeft zij meer ogen op zich gericht dan zij kan tellen. Wat verwacht men hier dan ook als vrouw zijnde, omringd door mannen met behoeftes.
          ”Touché.” Beau wierp haar een blik vanuit zijn ooghoeken om vervolgens zijn hoofd iets in haar richting te draaien. Voor luttele seconden kneep hij zijn ogen samen en het duurde niet lang voor hij tevreden zijn gezicht weer wegdraaide.
          ”De lengte van iemands haar is nu niet bepaald een kenmerk waarop ik baseer of diegene herrie gaat schoppen of niet.” De zin die hij in zijn hoofd al had uitgesproken, kwam er niet uit, gezien zijn aandacht zich op een man had gericht die zich zojuist aan de bar had gevestigd. Beau had de afgelopen week geen contact gehad met zijn projectleider en was er niet van op de hoogte dat Kellan vandaag zijn entrée zou maken.
          ”Maar, ik moet zeggen dat het je goed staat.” Beau sprak de woorden uit nadat hij besefte dat hij dat nog niet had gedaan. Het gebeurd niet iedere dag dat er een nieuwe collega aan het team word toegevoegd en hoewel hij er van op de hoogte was dat Kellan zich in het team bevond, wist hij niet wanneer hij ook daadwerkelijk op zou komen dagen. Beau hield het contact met de mensen boven hem miniem, gezien hij zo min mogelijk risico’s wilde lopen. Vandaar dat hij verslag deed van zijn bevindingen wanneer dit noodzakelijk was of wanneer de andere partij contact met hem op nam. Verder had hij op het gebied van geheugen een groot opslagcapaciteit en wist hij de meeste dingen uit zijn visuele herinneringen terug te vinden.
          ”Kan jij mij uitleggen wat hij in haar ziet?”
          Een van Beau zijn wenkbrauwen ging omhoog, terwijl hij haar vragend aan keek om vervolgens haar blik te volgen naar Tony en Adrina. Nonchalant wist hij zijn schouders op te halen. Beau had totaal geen behoefte om er ook maar een seconde over na te denken wat Tony in Adrina zou zien. Hij had überhaupt geen zin om over Tony na te denken. Het waren al geen beste maten en sinds Blaze Beau tussen neus en lippen door had verteld dat Tony haar weleens heeft geslagen, kan Tony hem daadwerkelijk geschoten worden. Letterlijk en figuurlijk.
          ”Mannen zijn maar een stel sukkels.”
          Deze opmerking leverde toch wel een lachje op. Het was duidelijk dat ze hiermee bedoelde dat ze Tony een sukkel vond, waar Beau zijn twijfels over had. Echter, maakte ze er meteen een over generalisatie van wat nergens voor nodig was. Niet dat Beau zich hier druk om kon maken, hij vond het wel grappig.
          ”Ik snap ook nog steeds niet wat je nou uitspookt met zulke sukkels. Of waarom je op dit moment een gesprek voert met een sukkel.” Beau zuchtte overdreven en schudde zijn hoofd om haar vervolgens een zetje tegen haar schouder te geven.
          ”Ik snap niet dat je – je ogen nog steeds gericht hebt op die sukkel.”

    [ bericht aangepast op 21 dec 2017 - 23:41 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cristiano Romano Marino-Lombardi
    Hitman - Maffia - Chantage ~ 27 Jaar ~ @ the club




    Tony knikte vriendelijk terug en ik neem nog een slok van mijn whiskey. Ik had geen taak morgen wat betekende dat ik een eventuele kater kon uitslapen en dus veel kon drinken vanavond. Niet dat ik snel een kater had, maar voor het geval dat. 'Stai bene?' vroeg Adrina lichtelijk bezorgd na mijn laatste woorden en ik glimlach naar haar, waarna ik kort over haar wang streel met mijn duim. 'Sto sempre bene, dolcezza..*' zeg ik en laat haar langzaam weer los. 'Inoltre, penso che tu possa chiedere meglio a Barzini. O cosa ne è rimasto...**' vervolg ik met een lichte grijns en schud mijn hoofd. Ik had geen genade gehad met Barzini vandaag. Het was een vies mannetje en ik ben een man met principes, al zal je dat niet denken. Ik neem geen taken aan die over kinderen, zwangere vrouwen of zwaar gehandicapte gevallen gaan. En Barzini.. Barzini was een man die nogal een zwak had voor kinderen, om het zo maar te zeggen. In de gevangenis zou hij het zwaar te verduren hebben gekregen, maar niet zwaar genoeg. Daar was ik voor en gelukkig voor mijn klant, die overigens de vader was van een van de kinderen waar Barzini zijn handen op had gelegd, had ik ook een gruwelijke hekel aan die types. Iets minder gelukkig voor Barzini natuurlijk, maar dat was verder niet mijn probleem.
    ‘Je vindt het niet erg als ik even wat vrienden begroet, toch?’ Zei Tony met een zwakke glimlach tegen Adrina en ik kijk kort naar de twee naast me, voor ik mijn blik weer door de club laat gaan.
    Kort kijk ik naar de strippers en in een paar slokken heb ik mijn glas leeg, waarna ik hem weer naar de bar schuif. Net op tijd voor ik Tony weer hoor. 'alles goed met jou, Marino?' kort vernauw ik mijn ogen bij het laatste woord, maar laat het gaan. Ik had geen zin in gezeik op de vroege avond. Ik haat die naam en het is dat je niet heel makkelijk je achternaam kan veranderen. Zelfs als het om een dubbele gaat, maar ach. Ik knik lichtjes en kijk naar hem. 'Anders zou ik hier niet zitten.' zeg ik nonchalant en geef hem een korte grijns. 'En met jou, Banchi?' Ik draai me kort om naar de bar om nog een whiskey te bestellen en kijk dan weer naar hen.
    'Tato' begon Adrina ondertussen plagend tegen Tony. 'Sinds wanneer moet je aan mij vragen wat je wel of niet mag doen? Rilassati****, ik ben Blaze niet' Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd, voor ik mijn nieuwe glas whiskey weer pak. De rivaliteit tussen zijn zusje en partner in crime, ik wist er alles van. Maar ik ga er niet tussen komen ook, ik kijk wel uit. Besides, het is gratis entertainment voor mij no? De twee kunnen zichzelf prima redden.


    * = I'm always okay, sweetheart
    ** = Trouwens, ik denk dat je die vraag beter aan Barzini kan vragen. Of wat er nog van over is

    [ bericht aangepast op 22 dec 2017 - 0:29 ]


    El Diablo.

    KELLAN PIERCE

    Damn ——— it is far easier to love light
    so show me darkness instead.

    29 • Undercover (Narcotics) — Grayson Maynard • Outfit • @ Stripclub / Bar — with Mo

          'Oké.'
          Kellan wil diep van binnen ineen krimpen vanwege het gegeven dat Mo hem zojuist dusdanig zacht heeft aangesproken dat hij het vrijwel niet heeft kunnen horen — die eigenschap had ze in de eerste weken na hun kennismaking ook gehad. Nadat Mo Kellan had verteld over haar verschrikkelijke vader had Kellan veel meer begrip op kunnen brengen voor de gehele situatie en de reden waarom Mo op sommige momenten tegen de achtergrond kan verdwijnen zonder daar enige zichtbare reden voor te hebben.
          Alhoewel Kellan niets liever zou willen dan nu met Mo praten, weet hij dondersgoed dat hij in de gaten wordt gehouden door alle ongure persoonlijkheden die op het moment rond wandelen in de club. Grommend slaat hij de rest van zijn drankje in één enkele teug achterover en laat het glas dan met een harde klap neerkomen. Waarom is hij vanavond hier naartoe gekomen? Zuchtend laat hij zijn blik rond glijden door de ruimte, hopend dat hij iemand ziet waar hij een praatje mee aan kan knopen — desnoods van zijn undercoverteam. Hij zou het niet lang vol kunnen houden als hij weet dat Mo hier is, maar hij geen praatje met haar aan kan knopen.


    •

    Kieran Gideon Roth

    'Alcohol
    you later'


    Strip club eigenaar | 26 jaar | In de club | Met Ezra

    Vanaf het moment dat Ezra een voet in Kieran zijn club had gezet had Kieran interesse in de jongen gehad. Ezra was prachtig, Kieran kon wel uren naar hem blijven kijken. Keer op keer merkte hij dan ook hoe zijn ogen toch weer over Ezra zijn lichaam begonnen te dwalen, zo nieuwsgierig naar de jongen. Ook nu leek Ezra veel interessanter te zijn dan al het andere wat gaande was in Kieran zijn club. Je zou denken dat Kieran in ieder geval nog een half oog had voor andere dingen, met alles wat er aan de hand was in de club, maar nee. Enkel Ezra trok nu zijn aandacht.
    " Eens het kan, waarom niet hé?" hoorde Kieran Ezra zeggen waarna Kieran zijn ogen weer omhoog schoten. Kieran keek toe hoe Ezra zijn tanden in zijn onderlip prikten, Kieran hoopte maar dat de jongen zijn lip niet al te veel ging zitten afkluiven. Ezra zijn lippen zouden later nog wel beter van pas kunnen komen.
    " Eens de avond pas echt begint is er vast van alle soorten deals te vinden, erg leuk enzo, maar ik prefereer toch liever een goede peuk of een goed drankje." zei Ezra vervolgens. Kieran knikte klein bij het horen van Ezra zijn woorden, maar Kieran was niet van plan om verder in te gaan op de deals die hier zouden worden gemaakt. Dat waren niet de soort dingen die Kieran uitsprak, hij wist dat ze er gebeurde, maar je sprak er gewoon niet over. Met het grootste deel van de deals had Kieran dan ook helemaal niet zoveel te den, maar hij kneep er een oogje voor dicht, dat was gewoon hoe het hier ging. Het ging er al jaren zo en Kieran echt niet zomaar gaan zitten veranderen.
    'Ja, je maakt me hier ook wel blij met een drankje.' vertelde Kieran Ezra terwijl hij zijn vingers bedenkend over de rand van zijn glas liet glijden. " Najah, niet dat het mij veel boeit, maar verder nog? Heb je een wat spannend leven, Kieran?" vroeg Ezra Kieran vervolgens, Kieran zijn lippen kwamen kort weer omhoog. 'Ach,' begon hij langzaam, waarna hij zijn ogen weer die van Ezra liet ontmoeten. 'Ik denk dat als je mijn leven vergelijkt met veel anderen in deze buurt het niet bepaald spannend valt te noemen.' zei Kieran, Kieran had vrienden die bijna dagelijks met hun geweren in de rondte zwaaiden, dat terwijl Kieran een groot deel van zijn tijd achter een bureautje spendeerde een beetje telefoontjes te plegen. 'En jou leven, Ezra?' vroeg hij de jongeman. 'Nog spannende avontuurtjes gehad?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    BLAZE ANDRADE

    some days, I can conquer the world.
    others days, it takes me three hours to convince myself to shower

    ”De lengte van iemands haar is nu niet bepaald een kenmerk waarop ik baseer of diegene herrie gaat schoppen of niet.” Aha, het is hem dus wel opgevallen. Wel vijf minuten later pas, maar okay. Hij is dan oplettender dan de meeste mannen. Sowieso dat het Tony nooit was opgevallen.
          Ik volg Dash' blik, en zie dat hij naar Gray kijkt. Iemand met wie ik ooit een one nightstand heb gehad. Dat was opzich meer dan prima, maar de ochtend erna was hij wel strondvervelend. Dus nee, dat wordt geen tweede neukbeurt met hem.
          ”Maar, ik moet zeggen dat het je goed staat.”
          Mijn ogen glijden terug naar Dash en ik werp hem een knipoog toe. "Dat ben ik het geheel met je eens. Ik was dat lange haar meer dan zat." Niet veel later vraag ik hem naar wat Tony ooit in Adrina ziet, waarna ik concluderend meldt dat mannen maar sukkels zijn. Dash moet er zachtjes om lachen, wat een nauwelijks hoorbaar geluid is in de teringherrie van de club.
          ”Ik snap ook nog steeds niet wat je nou uitspookt met zulke sukkels. Of waarom je op dit moment een gesprek voert met een sukkel.” Een dramatische zucht komt over zijn lippen en een duw tegen mijn schouders volgt. ”Ik snap niet dat je – je ogen nog steeds gericht hebt op die sukkel.”
          Ik rol met mijn ogen en geef hem een hardere zet terug. "Tsja, moet toch iets doen om mijn tijd door te komen, hé? En sommige sukkels leveren wel goed vermaak, zoals jij bijvoorbeeld. Wat je trouwens ook mag denken, ik heb mijn ogen niet meer op hem gericht. Ik vind gewoon dat hij beter verdiend dan die slet." Ik kijk Dash met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Of ben jij zo'n iemand die zijn ex'en het allerergste toewenst." Vervolgens wiebel ik plagerig met mijn wenkbrauwen. "Of ben je soms een beetje jaloers, Dashie?" Ik druk een vederlichte kus op zijn kaak. "Geen zorgen hoor, ik zou jou zo over hem kiezen. Jij hebt een betere kont."






    24 • afperser • met beau/dash



    To the stars who listen — and the dreams that are answered