• In downtown New York zwermt het onder de ogen van de normale mensen door van de criminele circuits, partners en onderlinge, duistere deals. Het dagelijkse leven voor de criminelen bestaat uit het verdienen van geld en het opbouwen van onderlinge connecties. . . Of misschien wel het afbreken van sommige connecties waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.
    Deze duistere kant van de stad gaat niet onder iedereen zijn neus door, een groepje undercover agenten bevindt zich door dit enorme circuit wat elke dag lijkt te groeien in een van de meest grote, geheime operaties. Zes agenten gaan undercover in dit circuit en zullen de komende maanden rondsnuffelen in bepaalde clubs, restaurants en zo proberen in de kern te komen en die zo langzaam aan uit te schakelen. Hiermee hopen ze op een stad zonder criminaliteit maar of ze deze operatie zullen voltooien tot de laatste crimineel is opgepakt is nog maar de vraag, de gevaren die ze kunnen oplopen zijn namelijk eindeloos.

    – In het duistere gedeelte van New York is er een stripclub die bekend staat om de verzamelplaats, hier leggen ze veel connecties en gebeuren er ook wel eens wat deals ookal zien de eigenaars dit niet gebeuren
    - Er zijn meerdere plekken waar ze meeten en het is dan ook niet gek als er bepaalde criminelen op chique gala events, feestjes en evenementen belanden
    - De undercover agenten zijn al maanden al niet jaren bezig met dit project en er is dan ook overal wel over nagedacht
    - De undercover agenten kunnen zich als alles voor doen, bedenk iets leuks! Zolang ze maar dichter in de buurt komen van hun slachtoffers, denk aan jongens die graag in het circuit willen belanden en hulp vragen of vrouwen die zich in hun armen doen laten vallen.


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (vanaf 24 het liefst);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties;
    Extra:


    ROLLEN

    Criminelen
    –– Santino Tonio Bianchi – 1.3 – maffia en drugs – h1gh
    –– Kieran Gideon Roth – 1.5 – eigenaar stripclub en organiseert illegale pokertoernooien – Greenlight
    –– Cristiano Romano Marino-Lombardi – 1.3 – chantage, maffia en hitman – Maluma
    –– Monica Noelle "Mo" Prescott – 1.2 – afpersing en drugs – Hopps
    –– Blaze Andrade – 1.3 – afpersing – Azlain
    Adrina Camila Marino-Lombardi – 1.3 – maffia en actief in miljoenenbedrijf – WrittenWords
    VOL!!!

    Undercover
    ––Jason Ryder – Undercover: [/i]Ezra Miller[/i](?) – 1.4 – Jowen
    ––Kellan Pierce – Undercover Grayson(Gray) – 1.5 – Paracosmic
    ––Beau Stealson – Undercover: Rai – 1.5 – Meisner
    ––Cassius Gaeth – Undercover; Max – 1.5 – Marlow
    ––Novia Santiago – 1.3 – Undercover; ? – Thessalhydra
    ––April Moore – 1.5 – Undercover: Natalia King – H1gh
    ––Christina Deborah Price-Lawson – Undercover: Prince(?) – 1.3 – Zynthra
    ––

    VROUWEN NODIG


    REGELS:
    –– 300 woorden, een keer wat minder is niet erg maar probeer de 300 woorden aan te tikken!
    –– Maak geen ruzie buiten het verhaal om, nergens voor nodig!
    –– Als je je inschrijft weet dan zeker dat je actief blijft om mee te doen
    –– Hou het realistisch, niemand is perfect en niemand is overal even goed in
    –– Sluit niemand buiten!!!!!
    –– OOC in het praattopic
    –– Twee personages per persoon behalve als het anders wordt vermeldt
    –– 16+ toegestaan


    WAAR HET VERHAAL BEGINT:
    Het is een donderdagavond, het is stil op de straten behalve bij een specifieke club. De stripclub heeft een specifieke avond ondernomen om een groot feest te geven, er worden activiteiten doornomen die door de vingers worden gezien, de drank vloeit hevig en de strippers hebben hun beste beentje voor gezet om extra veel geld te verdienen uit deze rijke mannen en voor de undercover misschien er zelfs iets meer uit te halen dan alleen maar geld. Het is niet alleen een perfecte avond voor de undercovers maar ook voor de criminelen die zo hun connecties kunnen uitbreiden en misschien nieuwe zakenpartners eruit kunnen vissen. Het belangrijkste is echter voor beide om er het beste van te maken.




    Everything is illuminated by the light of our past.

    MAYA • MARISOL • SAVILLA

    26 • Drug dealer • Kellan/Grayson • @ the stripclub

    Maya was nooit een feestganger geweest, maar door het vak waarin zij werkte, werd ze eigenlijk wel gedwongen om zich te vertonen bij verschillende sociale gelegenheden. Daarom trok ze een simpele, compleet zwarte outfit aan en besloot ze om toch maar de deur uit te gaan. Op die manier kon ze ook haar werknemers goed in de gaten houden om te kijken of alles wel op rolletjes liep. Ze stapte de club binnen en vroeg zich acuut af waarom ze precies besloten had om toch weg te gaan. Ze had op dat moment ook rustig op de bank kunnen zitten en naar een slappe romcom kunnen kijken, dat zou haar nog meer kennis opleveren dan de gemiddelde bezoeker van Kieran's club. Iedereen om haar heen negerend wandelde ze meteen richting de bar. Op 1 januari 2017 had ze besloten om volledig te stoppen met alcohol drinken. Dat had ze precies twee maanden volgehouden totdat ze haar geliefde Gin Tonic weer achterover sloeg alsof het niets was. Daarom had ze haar hele goede voornemens rondom drank afgezworen en besloot ze gewoon te genieten van wat haar blij maakte: Gin Tonic.
          Eenmaal aan de bar bestelde ze snel haar favoriete drankje en met het glas aan haar mond, draaide ze haar rug naar de bar toe en keek ze door de stripcub heen. Ze had een hekel aan strippers. Niet zozeer aan de strippers zelf, maar de mannen eromheen. Ze werd er altijd een tikkeltje misselijk van als ze zag hoe mannen naar vrouwen konden kijken. Maya liet haar blik de hele ruimte doorgaan en haar blik hing op een hoopje ellende en chagrijn links van haar. Ze fronste haar wenkbrauwen bij het zien hoe humeurig iemand voor zich uit kon kijken, alsof zijn halloweensnoep uit zijn handen getrokken was. Maya twijfelde of ze op hem af zou stappen. Ergens had ze daar totaal geen zin in, maar ze wilde weten waarom hij er zo vreselijk ellendig uit zag. Daarom nam ze een flinke slok van haar drankje en zette een stap naar links, zodat ze slechts enkele meters van hem verwijderd was.
          'Als dat chagrijn van jou een soort afweringssysteem is tegenover alles wat ademt,' begon Maya met een droge ondertoon. 'Dan vraag ik me af waarom je überhaupt naar een stripclub gaat, aangezien hier alles ademt en-' Ze liet haar blik vallen op een halfnaakt meisje dat op een vreemde manier in een paal hing. 'en misschien nog wel meer dan dat.'

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 12:26 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    KELLAN PIERCE

    Damn ——— it is far easier to love light
    so show me darkness instead.

    29 • Undercover (Narcotics) — Grayson Maynard • Outfit • @ Stripclub / Bar — with Mo

    Kellan laat zijn blik zorgvuldig door de ruimte glijden om alle aanwezige personen in zich op te nemen. Verschillende personen uit het undercoverteam doen hem denken aan de momenten waarop ze samen op kantoor zitten om hun acties en handelingen te bespreken — maar hij laat op het moment zijn kijkers zo snel mogelijk over hen heen glijden of in ieder geval niet langer dan over de aanwezige criminelen. Het blijft vreemd om zijn collega's te zien en net te moeten doen alsof hij ze nooit ofte nimmer tegen is gekomen omdat anders hun covers verraden kunnen worden. Zoals Beau — wiens undercovernaam hier Dash is — die op het moment bij een bekende jongedame staat, Blaze. Samen met de jongedame in kwestie heeft Kellan een enkele nacht doorgebracht. Achteraf gezien had Kellan daar spijt van — hij bood haar in de ochtend koffie aan en al wat hij kreeg was een simpele oogrol. Als Kellan van te voren had geweten dat Blaze zo'n arrogant persoon was, had hij haar nooit ofte nimmer mee naar zijn appartement genomen. Jammer, ze mocht dan wel een knap koppie hebben maar zo'n persoonlijkheid was een afknapper. Daarnaast was een one night stand niet echt iets voor Kellan — je was qua seks niet op elkaar afgestemd en dat maakte het minder fijn en leuk.
          'Als dat chagrijn van jou een soort afweringssysteem is tegenover alles wat ademt, dan vraag ik me af waarom je überhaupt naar een stripclub gaat —
    aangezien hier alles ademt en. .. en misschien nog wel meer dan dat.'
          Verbaasd glijden Kellans kijkers opzij naar de jongedame die hem zojuist heeft aangesproken — een gezicht wat vele malen fijner was om naar te kijken als dat van Blaze of de vrouwen op het podium, Maya. Direct weet er een lichte glimlach rondom Kellans mondhoeken te verschijnen, waarbij hij zijn glas opheft als wijze van begroeting.Daarna buigt hij zich opzij om zijn lippen vederlicht op Maya's wang te duwen. Maya was in het begin heel erg terughoudend bij Kellan, maar hij was volhardend zodat ze zich steeds meer open durfde te stellen tegenover hem.
          'Ach. Als we daar de ray of sunshine zelve niet hebben.' Kellan grijnst breed naar beneden. Maya leek op het eerste gezicht een poppetje, maar is vele malen sterker dan ze voordeed. 'Toevallig is chagrijnig zijn een manier van overleven, darling. Daarbij noemen de engels op het podium het niet 'chagrijnig' maar 'mysterieus'.' Kellan lacht even zachtjes, voordat hij de glimlach weer van zijn gezicht laat verdwijnen. Niemand staat uitbundig te lachen op een plek als deze, ten minste nog niet zo vroeg op de avond. 'Doe je zaken vanavond?' Kellan vraagt het op zachte toon waarbij hij iets opzij buigt. Hij vindt het maar niets dat Maya in de drugsindustrie zit en dat heeft hij haar vaak genoeg laten weten.


    •


    EZRA MILLER

    Real name Jason 'Ezra' Ryder || Undercover agent || At the stripclubbar with Kieran




    Ondanks mijn subtiele hint over de deals die vanavond verricht zouden worden, leek Kieran geen woord te lossen. Niet dat ik ook veel had verwacht, naast de stripclub wisten we ook niet veel meer over de jongen en dat was een schande, althans voor mij toch want ik wilde maar al te graag meer over deze man te weten komen. "Ja, je maakt me hier ook wel blij met een drankje.' Zei Kieran i plaats en ik liet mijn blik even vallen op de kleine beweging dat zijn vingers over het glas deden. De lichaamstaal van Kieran was over het algemeen rustig, wat afstandelijk wel, al leek hij wat losser te worden. Mijn blik gleed na mijn volgende woorden weer even kort naar zijn lippen die weer bewogen. 'Ach,' begon hij waardoor ik hem weer in de ogen aankeek. 'Ik denk dat als je mijn leven vergelijkt met veel anderen in deze buurt het niet bepaald spannend valt te noemen.' haf Kieran toe waardoor mijn mondhoek omhoog krulde. "Hmm" zei ik bedenkelijk mijn blik nog steeds op hem houdend. Je zou toch haast moeten denken dat de uitbater van een stripclub toch vaak abnormale, opwindende dingen zou moeten meemaken. 'En jou leven, Ezra?' begon hij , terwijl ik het lege glas in mijn handen even op de toog legde. 'Nog spannende avontuurtjes gehad?' in een fractie van een seconde vernauwde ik mijn blik toch even. Ik wist niet wat het was, maar ik was toch haast zeker dat zijn woorden, ookal was het een soort terugkaatsing van mijn exacte woorden, toch iets uitdagend, zelfs flirtend met zich mee hadden. Aahn, de jongen was spannender dan hij zichzelf voorhield. =en hoewel ik het ook niet met zekerheid kon zeggen, voelde ik de spanning toch wel tussen ons hangen. Wat moest ik doen om die vonk over te doen slaan?
    Kort tikte mijn tong mijn onderlip, welke naar whiskey en bloed smaakte gezien ik mijn lip daarnet wat had opengebeten. " De laatste tijd niet, maar eens je me echt kent. Dan weet je dat ik altijd wel op zoek ben naar avontuur." zei ik met een lachje waarna ik mijn ogen die diep in die van de jongen gehaakt waren, van hem afscheurden als een soort van clifhanger momentje, waarna ik nog een whiskey bestelde. " Dus misschien moeten we eens samen wat spannends gaan doen." vervolgde ik met een grinnik gepaard met een ietswat uitdagende grijns.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MAYA • MARISOL • SAVILLA

    26 • Drug dealer • Kellan/Grayson • @ the stripclub


    Grayson reageerde bijna meteen op Maya's woorden met een kleine glimlach. Ze bleef verbaasd stil staan toen hij licht zijn lippen op haar wangen drukte. Maya was misschien wat losser geworden sinds de eerste keer dat ze Grayson zag, maar ze was nog steeds niet heel erg van de aanrakingen. Toch probeerde ze dat niet te laten merken. Eigenlijk vond ze alles prima, zolang hij haar maar niet zou knuffelen want ze had een hekel aan knuffelen.
          'Ach. Als we daar de ray of sunshine zelve niet hebben.' zei Grayson vervolgens lachend. Maya antwoordde slechts met rollende ogen en een kleine zucht. 'Toevallig is chagrijnig zijn een manier van overleven, darling. Daarbij noemen de engels op het podium het niet 'chagrijnig' maar 'mysterieus'.' zei Grayson vervolgens. Maya liet kort haar blik vallen op een meisje op het podium en ze deed hard haar best om haar bevooroordeling over de strippers voor zich te houden. 'En sinds wanneer houd jij je bezig met wat zij van jou vinden?' vroeg Maya serieus, maar de grijns op haar gezicht liet algauw blijken dat ze niet bepaald serieus over was. Terwijl Grayson zocht naar wijze woorden, een goede comeback of hij fantaseerde over hoe het zou zijn om daadwerkelijk tussen de gespreide benen van de strippers te liggen, bekeek Maya haar gesprekspartner van top tot teen. Hij had een fijn, liefelijk gezicht - soms zo lief dat zelfs Maya ervan kon smelten. Ze schrok lichtjes op toen Grayson weer begon te praten.
          Doe je zaken vanavond?' vroeg hij. Maya keek hem kort aan en toen ze begon te praten, keek ze de ruimte weer in. 'Ik niet,' antwoordde ze kort. 'Maar mijn werknemers wel.' Soms vond ze dat Grayson te bevooroordeeld was tegenover haar zaken. Ze was erin gerold op jonge leeftijd en nu had ze eigenlijk weinig keuze meer. 'Wil je wat kopen soms?' grapte ze grijnzend terwijl ze hem met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. 'Ik weet niet hoe jouw seksleven is op het moment, maar ik heb wel wat spulletjes die daar misschien aan kunnen bijdragen.'

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 10:32 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    BEAU STEALSON

    Dash Shires • undercover beveiliger • 25

    “Dat ben ik geheel met je eens. Ik was dat lange haar meer dan zat.” Beau schonk haar een glimlach voordat hij zijn ogen weer door de ruimte liet glijden. Toegegeven, vond hij haar lange haren ook niet verkeerd. Hij had sowieso niet het idee dat iets haar verkeerd zou kunnen staan – oké, misschien de afgrijselijke jurk van zijn oma, maar daar zou het bij blijven.
          Het gespreksonderwerp veranderde al snel naar de jongeman bij de bar, ook wel de ex van Blaze. Hoewel Beau hem eerder zag als de persoon met losse handjes wanneer het ging om relaties; niet dat hij hier enkele bewijzen voor heeft naast het feit dat het bij Blaze is gebeurd. Even, ging het door zijn hoofd of hij hetzelfde zou doen bij Adrina die aan zijn zijde stond. Misschien zodra ze iets langer in een relatie verwikkeld zaten, als het al een relatie te noemen was.
          ”Tsja, moet toch iets doen om mijn tijd door te komen, hé? En sommige sukkels leveren wel goed vermaak, zoals jij bijvoorbeeld. Wat je trouwens ook mag denken, ik heb mijn ogen niet meer op hem gericht. Ik vind gewoon dat hij beter verdiend dan die slet. Of ben jij zo’n iemand die zijn ex’en het allerergste toewenst. Of ben je soms een beetje jaloers, Dashie?”
          Zijn gedachten gleden daarbij naar de jongedame met wie hij zo’n anderhalf jaar geleden het bed deelde wat een van de redenen was dat hij betrokken wilde zijn bij dit project. Die avond leek het hem een goed idee, maar achteraf gezien was het iets waar hij zelf lang over heeft zitten peinzen. Als er iets was wat hij Liv niet zou willen toewensen, was het een vriend die ontrouw was. Daarbij, ging het tegen veel van zijn principes in. Beau streef naar gerechtigheid en als gevolg, heeft hij zichzelf gedwongen om alles achter te laten. Een manier om uit het leven van Liv te verdwijnen en zichzelf te straffen voor wat hij haar die avond had aangedaan.
          ”Ik denk dat je zelf wel in staat bent om uit te maken of ik zo’n persoon ben of niet. En ik jaloers op Tony?” Beau likte nadenkend over zijn onderlip, terwijl hij in de richting van de twee desbetreffende personen keek.
          ”Absoluut, ik zou Adrina graag aan mijn zijden willen hebben.” Vervolgde hij serieus en keek haar vanuit zijn ooghoek aan. Adrina was een aardige vrouw met wie Beau wel wat uren heeft doorgebracht. Zo heeft hij zijn Italiaans wat bijgespijkerd, maar hij deed het voornamelijk om met haar in contact te komen. Niet alleen vanwege zijn baan; Adrina zag er namelijk niet verkeerd uit. Echter, was het niet het type waar hij op zou kunnen vallen. Daarbij, wist Beau wel beter dan zich in te laten met de vrouwen hier; wie weet wat hun tweede agenda zou bevatten?
          ”Geen zorgen hoor, ik zou jou zo over hem kiezen. Jij hebt een betere kont.”
          Bij deze opmerking verscheen er een zwakke grijns op zijn gezicht. “Dat had je me niet meer hoeven vertellen toch? Je hebt vaker mijn achterwerk bewonderd dan de hoeveelheid gesprekken die we hebben gehad.”
          Het was Beau opgevallen dat ook Ezra zijn entrée had gemaakt en op het moment met de eigenaar in gesprek was. Een van de personen in deze wereld waar Beau het meeste contact mee had; namelijk, Kieran. Een toffe kerel was het wel, alleen stonden zijn activiteiten Beau wat minder aan. Toch hadden ze redelijk veel contact en konden ze goed met elkaar overweg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kieran Gideon Roth

    'Alcohol
    you later'


    Strip club eigenaar | 26 jaar | In de club | Met Ezra
    Eigenlijk wist Kieran niet precies hoe hij zich moest gedragen rond Ezra, hij wou wel met de jongen flirten, want hij had duidelijk intresse. Echter wou hij het ook niet te duidelijk maken, niet te duidleijk voor Ezra, maar ook niet te duidelijk voor de mensen om hen heen. Hoewel waarwschijnlijk niemand echt luisterde naar wat ze zeiden, was Kieran toch bang dat iemand zijn woorden zou oppikken en net een beetje de verkeerde gedachten kreeg. Dus Kieran had geen idee hoe hij een jongen versierden zonder dat het echt duidelijk was dat hij de jongen versierden. Echter leek Ezra het daar en tegen wel te weten, tenminste dat was het idee wat hij Kieran gaf. " De laatste tijd niet, maar eens je me echt kent. Dan weet je dat ik altijd wel op zoek ben naar avontuur." zei de jongen, " Dus misschien moeten we eens samen wat spannends gaan doen." Kieran zijn wenkbrauwen schoten kort omhoog toen hij deze woorden hoorden. Als dit niet flirten was dan wist hij het ook niet meer? 'Hmm,' mompelde Kieran zachtjes terwijl hij zijn glas weer naar zijn lippen toe bracht. 'Misschien zouden we dat inderdaad eens moeten doen.' zei Kieran langzaam. 'Had je iets in gedachten?'
    Een korte zucht rolde over Kieran zijn lippen terwijl hij zijn benen over elkaar sloeg, het was voor Kieran niet als of hij nog nooit met iemand had geflirt, maar iemand waar hij serieus interesse in had gehad dat was iets nieuws. Het was als of hij plotseling er ineens ongemakkelijk van werd, wat hij totaal niet gewend was van zich zelf. Echter was Kieran vastberaden zijn twijfels niet aan Ezra te laten zien, dat zou hem niet veel charmanter kunnen maken.
    'Wil je anders een rustigere plek opzoeken?' vroeg Kieran de jongen terwijl hij zich zelf al van zijn stoel af liet glijden, omdat hij wel verwachtte dat Ezra ja zou zeggen. Kieran liet de jongen graag mee van zijn stripclub zien, hoewel het misschien niet heel glamorous klonk, dacht Kieran wel dat hij Ezra hier misschien mee onder de indruk kon brengen. De club was groot en uitgebreid, Kieran had het altijd best indrukwekkend gevonden. Natuurlijk was het grootste deel niet iets wat hij zelf had gecreëerd, maar nog altijd, het was nu wel van hem en dat was best iets om trots op te zijn.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    BLAZE ANDRADE

    some days, I can conquer the world.
    others days, it takes me three hours to convince myself to shower

    ”Ik denk dat je zelf wel in staat bent om uit te maken of ik zo’n persoon ben of niet." Wat een vaag en cryptisch antwoord weer. Typisch. "En ik jaloers op Tony? Absoluut, ik zou Adrina graag aan mijn zijden willen hebben.” Dat was níét hoe ik het bedoelde.
          Ik rol met mijn ogen. You got to be kidding me. "Waarom ga niet achter haar aan dan, hmm?" komt er iets te bits en geïrriteerd over mijn lippen. Goddank heb ik nooit iets bij hem geprobeerd, als dat zijn type is. "Be careful, if you catch her you might catch something else too." Het moge wel duidelijk zijn wat ik daarmee bedoel. Ergens wil ik dat ik die opmerking over zijn kont nu achterwege had gelaten.
          “Dat had je me niet meer hoeven vertellen toch? Je hebt vaker mijn achterwerk bewonderd dan de hoeveelheid gesprekken die we hebben gehad.”
          "Nu overdrijf je. Ik heb gezegd dat je kont beter is dan die van Tony, niet dat je een goede kont hebt. Groot verschil." Hoewel hij eigenlijk wel echt een goede kont heeft.
          Er loopt een schaars gekleed meisje langs met een dienblad, waar verschillende glazen opstaan, op haar hand gebalanceerd. Soepeltjes pak ik een glas van het blad af, waarna ik richting Tony knik. "Zet het maar op Banchi's rekening. Vindt hij vast geen probleem." Het meisje lijkt even te aarzelen, maar knikt uiteindelijk toch waarna ze verder loopt. Ik zucht en neem een grote slok van het drankje, wat één of andere vage cocktail blijkt te zijn.
          "Dus, nog plannen voor de rest van de avond?"






    24 • afperser • met beau/dash



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Santino Tonio Banchi
    In the bar / With Mo



    ‘Tato, sinds wanneer moet je aan mij vragen wat je wel of niet mag doen? Rilassiati, ik ben Blaze niet.’ Mijn ogen scanden het gezicht van het meisje voor mij, het was een uitdagende opmerking waarbij ik mezelf dwong er geen scenario van te maken. Relax? Was ik niet ontspannen genoeg? Echter vermande ik mezelf en schonk haar een zwakke glimlach en vouwde mijn armen over elkaar heen. ‘Dat is ook de eerste keer dat iemand mij dat vertelt,’ zei ik voor ik me had gericht op haar broer.
          Cristiano was een niet jongen die ik niet persé voor lief nam maar wel altijd een scherp oog op gericht hield maar dit echter voor mijn eigen veiligheid.
    ‘Anders zou ik hier niet zitten,’ antwoordde hij nonchalant nadat hij zijn ogen iets had vernauwd, als ik iets verkeerds had gezegd zou ik er vast snel genoeg achter komen.
          ‘En met jou Banchi?’ Vroeg hij waarbij ik kort mijn schouders ophaalde en blikte op Adrina. ‘Best oké, alles gaat zijn gangetje als je het mij vraagt.’ Het ging aardig goed en vandaag was zeker een goede dag geweest voor Adrina en mij. Dit betekende echter niet dat ze nu van alles maar naar mee uit kon spurten en al zeker niet over Blake.
          Ik pakte mijn geld bij elkaar van wat ik terug kreeg van de drankjes en klapte Cristiano vriendschappelijk op de schouders voor ik Adrina een kus op haar wang drukte, ‘ik kan niet wachten om jou zo direct weer terug te zien, schoonheid.’ Met een knipoog naar de twee dwarrelde ik nu door de stripclub en gooide mijn whsikey naar achter voor ik weer aan de andere kant van de bar belandde bij Mo.
          Ik had het gesprek tussen Kellan en het meisje half gevolgd en schoof nonchalant aan op een barstoel.
    ‘Monica Prescott,’ zei ik voor ik mijn glas wat naar haar toe schoof als hint dat ik een refill geen straf zou vinden. ‘Heeft iemand je al verteld dat je er prachtig uitziet vandaag?’
          Naast alle schaars geklede vrouwen vielen vele ogen nog steeds op Mo, het was misschien iets wat ze gewoon altijd had aangetrokken – niet dat, dat erg was maar ik had geen idee hoe ze dat zelf beleefde.
          Ik boog iets naar voren en draaide mijn horloge iets rond voor ik over mijn schouders keek naar Kellan, ‘kende jullie elkaar al?’ Hij hoopte maar niet dat Kellan achter zijn rug om zaken liep te doen en hoopte al zeker niet met Monica.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    KELLAN PIERCE

    Damn ——— it is far easier to love light
    so show me darkness instead.

    29 • Undercover (Narcotics) — Grayson Maynard • Outfit • @ Stripclub / Bar — with Mo

          'En sinds wanneer houd jij je bezig met wat zij van jou vinden?'
          Kellan weet grijnzend zijn beide schouders op te halen in een nonchalante beweging die zijn antwoord enigszins in het midden houdt. Vanuit zijn ooghoeken ziet hij een jongedame heen en weer kronkelen op het podium waardoor menig mannen het hoofd op voelen slaan. Natuurlijk is Kellan niet onaangedaan door de vrouwelijke dansers — oftewel, strippers — hij is en blijft namelijk een man van vlees en bloed. Gelukkig heft hij voldoende aan zijn training op de politie academie om zichzelf in te houden en het entertainment links te laten liggen. Daarnaast valt Kellan eerder op jongedames die hun lichaam niet op die wijze de wereld in gooien voor iedereen — het heeft iets zieligs, alsof ze niet kunnen leven zonder de goedkeurende blikken van onbekende mannen rondom hen.
          'Ik niet, maar mijn werknemers wel. Wil je wat kopen, soms? Ik weet niet hoe jouw seksleven is op het moment, maar ik heb wel wat spulletjes die daar misschien aan kunnen bijdragen.'
          Kellan voelt een zachte lach over zijn lippen rollen. De jongedame naast hem weet hem altijd op te vrolijken, al is het door de simpele implicatie dat hij 'spulletjes' nodig heeft om te kunnen presteren in bed. Hoofdschuddend steekt hij zijn beide handen in de zakken van zijn pantalon — verlangend naar een simpele jeans om aan te trekken op het moment dat hij thuis is.
          'Ik doe zelf niet aan 'spulletjes', Savilla. Dat behoor je te weten in deze wereld.' Kellan geeft de jongedame naast zich een lichte knipoog — het was een ongeschreven regel hier dat alle drugsdealers hun publiek goed kennen en daar op in kunnen spelen. 'En geloof me, maar met mijn seksleven is niets mis.' Behalve dan dat het momenteel op een laag pitje staat, denkt Kellan bij zichzelf. 'Ik heb nooit geweten dat je zo geïnteresseerd bent in mijn seksleven, overigens. Dat is interessante informatie. Kom je zelf iets tekort, Mays?' Kellan grijnst breed en stoot zijn heup zachtjes tegen die van Maya aan, voordat hij zijn blik over de ruimte laat glijden. 'Ligt het aan mij, of hangt er een vreemd sfeertje in de lucht vanavond?'


    •


    EZRA MILLER

    Real name Jason 'Ezra' Ryder || Undercover agent || At the stripclubbar with Kieran




    Mijn subtiele woorden lieten zijn wenkbrauw kort omhoog gaan, echter was het amper op te merken gezien de man als gauw zijn gezicht weer op neutraal had staan. 'Hmm,' zei de jongen bedenkelijk terwijl hij het glas tegen zijn lippen zette. Mijn blik hield ik enkele seconden langer op zijn lippen voordat deze weer naar zijn ogen schoten. 'Misschien zouden we dat inderdaad eens moeten doen.' zei Kieran langzaam waardoor ik hem lichtelijk verrast aankeek. 'Had je iets in gedachten?' vroeg hij me vervolgens waarna ik onschuldig mijn schouders eens ophaalde. " Wel, wat is het dat iedereen doet tegenwoordig? " begon ik echter voordat ik dingen kon opnoemen wat ik wel 'avontuurlijk' vond sprak Kieran weer. 'Wil je anders een rustigere plek opzoeken?' de woorden van Kieran waren rustig waardoor ik dan ok gewoon goedkeurend knikte, mijn glas leegdronk en de man meevolgde door de club heen.Hierdoor viel mijn blik nog eens op Dash, vooraleer ik me weer op onze stripclubeigenaar richtte. "Weet je wat ik aan het denken was." begon ik dan ook me dichter naar Kieran toebuigend zodat enkel hij mijn woorden kon horen. " Ik vind dit best wel kinky." fluisterde hij vervolgens in Kierans oor als ze een deur leken te benaderen dat me nog nooit eerder was opgevallen. Ik was dan misschien wel een getrainde politie agent, ik was ook nog menselijk en durfde mijn mond toch wel meer te openen na twee glazen sterke whiskey. Niet alleen door de alcohol durfde ik een stuk opener te zijn, maar ik wist gewoon dat Kieran me kleine hints aan het geven was dat hij mijn geflirt niet zo erg vond. Daarbij moest hij me hiervoor afwijzen kon ik het nog steeds op dronken geplaag steken, maar een klein stemmetje in mijn hoofd vertelde me dat ik die smoes niet nodig zou hebben. Een speelse grijns sierde mijn lippen als ik Kieran weer aankeek, benieuwd naar zijn reactie.



    (aah sorry brak stukkie)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MONICA NOELLE "MO" PRESCOTT
    "Couldn't wait to get going."


    25 • maffia & drugs • club / bar • Santino

    Het gesprek, voor zover het een echt gesprek was, tussen mij en Kellan valt stil en ik wend me van hem af als Maya op hem af loopt. Ik weet oprecht niet wat ik ervan moet vinden dat hij hier is. Het is vreemd. We hebben elkaar jaren geleden leren kennen en hij was de eerste in de wereld bij wie ik me veilig, vertrouwd en geliefd voelde. Dat had ik daarvoor nog nooit gehad. En ik viel als een blok voor hem en niet veel later kregen we een serieuze relatie, de eerste in mijn leven. Die paar jaar waren de enige jaren waarin ik me gelukkig voelde.
          Een bekende stem haalt me uit mijn gedachten en ik zie Santino, Tony, zitten. Ik schenk zijn glas meteen bij en werp hem een glimlach toe.
          'Je weet toch dat ik Mo genoemd wil worden,' zeg ik hem en ik schud mijn hoofd door zijn complimentje over mijn outfit. 'Slechts een stuk of tien andere mannen,' antwoord ik plagend en ik grinnik weer. 'Maar toch bedankt, hoor.' Ik was en droog nog een glas af voor ik Tony's stem weer hoor en ik volg zijn blik kort naar Kellan, die nog altijd met Maya praat.
          'Kenden jullie elkaar al?'
          Ik schud mijn hoofd even, ik mag het niet vertellen. Fuck, hij is een politieagent en ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat hij niet is overgelopen naar de criminele kant. Dat denk ik, dat hoop ik. 'Nee, hij wilde alleen wat drinken,' zeg ik met een glimlach en ik buig voorover richting Tony. 'Hoe gaat het met jou, dear?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 18:17 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MAYA • MARISOL • SAVILLA

    26 • Drug dealer • Kellan/Grayson • @ the stripclub


    Grayson reageerde niet echt op de vraag van Maya. Hij haalde slechts grijnzend zijn schouders op en liet daarmee zijn antwoord in het midden. Dat irriteerde Maya. Ze hield er niet van om dingen niet te weten, maar ze wist zich in te houden door niet door te vragen over het onderwerp. Wellicht had Grayson een ongezonde obsessie met strippers en zat hij daarvoor in therapie - dat zou een ongemakkelijk onderwerp worden als Maya erop aandrong dat hij vertelde waarom hij zich bezighield met de vrouwen op het podium.
          Maya wachtte toen maar geduldig af tot hij antwoordde op haar vraag. Ondertussen dronk ze haar glas leeg en zette ze het lege glas achter haar op de bar neer, twijfelend of ze er nog een zou bestellen. 'Ik doe zelf niet aan 'spulletjes', Savilla. Dat behoor je te weten in deze wereld.' antwoordde Grayson speels toen Maya aan hem vroeg of hij wat extra ondersteuning nodig had bij zijn seksleven. 'En geloof me, maar met mijn seksleven is niets mis.' Toen Grayson dat zei, bekeek Maya hem van top tot teen. Ze kon zich voorstellen dat een man als hij de vrouwen aan zijn voeten had liggen, maar hij leek er doorgaans weinig mee te doen - alsof zijn hart zó gebroken was dat hij niet eens kon denken aan seks zonder over te geven.
          'Ik heb nooit geweten dat je zo geïnteresseerd bent in mijn seksleven, overigens. Dat is interessante informatie. Kom je zelf iets tekort, Mays?' grijnsde Grayson naar Maya. Ze kon het dan ook niet laten om haar ogen flink te rollen. Ze was niet open over haar seksleven, omdat haar seksleven niet al te spannend was. Ze hield er niet van om het bed in te duiken met de eerste de beste, omdat ze een hekel had aan praktisch alles met een hartslag. Maya was nou eenmaal niet het zonnestraaltje van de dag. Maya raakte ietwat uit balans toen Grayson zacht zijn heup tegen die van haar tikte en keek hem verontwaardigd aan. 'Als je ook maar een keer in je hoofd haalt dat ik hiermee iets probeer te zeggen,' begon ze dreigend, maar algauw sierde een duivelse glimlach zich rond haar lippen. 'Dan huur ik de beste huurmoordenaar in om je persoonlijk om te leggen.' Ze maakte haar woorden af met een zoete knipoog, boog zich toen over de bar om nog een drankje te bestellen en keek vanuit haar ooghoeken naar Grayson. 'Ik heb genoeg contacten, so don't worry'
          'En er hangt inderdaad een rare sfeer,' concludeerde Maya toen ze haar drankje had gekregen. Ze nam een klein nipje en keek de ruimte rond. 'Alsof er een bom op ontploffen staat, maar niemand weet waar die bom zich bevindt.'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    KELLAN PIERCE

    Damn ——— it is far easier to love light
    so show me darkness instead.

    29 • Undercover (Narcotics) — Grayson Maynard • Outfit • @ Stripclub / Bar — with Mo

          Nadat Kellan een opmerking maakt over zijn seksleven, weet hij vanuit zijn ooghoeken op te merken dat Maya's kijkers in hun kassen heen en weer rollen — de jongedame zou nog eens blind worden door deze vervelende gewoonte. Voor nu heeft Kellan er geen problemen mee, aangezien hij dondersgoed weet heeft van het gegeven dat Maya zichzelf niet snel in zou laten met mannen en haar eigen seksleven dus ook niet bepaald op een torenhoog niveau staat. Kellan heeft daar respect voor — een jongedame die zich niet met jan en alleman inlaat in haar slaapkamer heeft een zekere vorm van zelfrespect.
          'Als je ook maar een keer in je hoofd haalt dat ik hiermee iets probeer te zeggen, dan huur ik de beste huurmoordenaar in om je persoonlijk om te laten leggen. Ik heb genoeg contacten, so don't worry. En er hangt inderdaad een rare sfeer. Alsof er een bom op ontploffen staat, maar niemand weet waar die bom zich bevindt.'
          Kellan plaatst zijn lege glas op de bar waardoor hij dwars staat jegens Maya, op deze manier kan hij haar gezicht goed waarnemen. Alhoewel Kellans eerste missie is om iedereen veilig te houden en de personen uit de onderwereld te spioneren — is hij Maya gaan waarderen. En dat is een gegeven wat gevaarlijk zou kunnen worden als de netten zich ineen zouden gaan sluiten. Hij zou — volgens zijn eed — Maya aan moeten geven op dat moment, waardoor ze de gevangenis in zou gaan. Maar zou hij daartoe in staat zijn?
          'Die huurmoordenaar zou er nooit ofte nimmer komen, Mays. Daarvoor zou je me veel te veel gaan missen.' Kellan grijnst, waarna hij zijn blik door de ruimte laat glijden. 'Misschien ben jij die bom trouwens wel, ik voel de spanning gewoon van je af stralen. Waarom kan jij nooit ontspannen?' Hierbij wordt Kellans grijns groter, omdat hij weet hoelang het heeft geduurd voordat Maya hem enigszins vertrouwde en met hem om wilde gaan. 'Misschien is het een idee om je eens te laten masseren — ook goed voor je seksleven,' zegt Kellan droogjes, waarbij hij zijn schouders nonchalant ophaalt. 'Niet dat ik me aanbied. Ik houd liever alle tien van mijn vingers.'


    •

    Kieran Gideon Roth

    'Alcohol
    you later'


    Strip club eigenaar | 26 jaar | In de club | Met Ezra

    " Wel, wat is het dat iedereen doet tegenwoordig? " Antwoordde Ezra Kieran zijn vraag over wat voor avontuurtjes de jongen zelf in gedachten had. Kieran kon het niet laten om zijn lippen kort op te laten krullen in een halve glimlach. Ezra zijn woorden lieten hem klinken als of hij een oude man was die zich afvroeg wat de jeugd van tegenwoordig nou eigenlijk deed. Ergens dacht Kieran dat Ezra zijn woorden ander had bedoeld, maar hij zijn woordkeuze leek nu niet helemaal goed uit te komen. Een antwoord op de vraag die Ezra Kieran terug had gesteld had Kieran de jongen echter niet gegund, in plaats daarvan vroeg hij de jongen of hij mee wou gaan een rustigere plek op zoeken.
    Hoewel de stripclub zelf leek te bruisen van het leven, met overal mensen die zich vermaakten, waren er naast het deel waar iedereen kon komen genoeg plekjes die rustig waren. Zo waren de kleedkamers waar de strippers zich klaar maakten, maar dit was een plek waar Kieran niet veel van zijn tijd spendeerde. Kieran wist niet hoe het in andere clubs ging, maar het interesseerde Kieran gewoon niet heel veel wat zijn dames deden. Misschien dat het anders zou zijn als iemand zich in werkelijkheid aangetrokken voelde tot de dames, maar Kieran zijn aantrekking naar hen toe was bijna niet aanwezig en hij voelde er dan ook niet veel toe er vele doorheen te lopen. Hij had zijn mensen wel die ervoor zorgde dat zijn meisjes op het podium kwamen.
    Daarnaast had je nog de rustige ruimte waar Kieran zijn pokertoernooitjes hield, een plek waar zich ook nu mensen bevonden. Normaal gesproken spendeerde Kieran daar het grootste deel van zijn tijd en even had Kieran er ook over nagedacht om Ezra hier heen te brengen. Het leek hem een vrij neutrale plek, maar Kieran leek zich op het laatste moment te bedenken. Hoe goed kende hij Ezra nou uiteindelijk? En in hoeverre zou Ezra te vertrouwen zijn? Kieran besluit uiteindelijk Ezra naar de plek te brengen waar Kieran ook veel tijd spendeerde, zijn 'kantoor'.
    "Weet je wat ik aan het denken was." hoorde Kieran Ezra plotseling zeggen terwijl ze nog door de club heen liepen. Ezra draaide zich half om naar Kieran om te horen wat de jongen te zeggen had, maar toen waren Ezra zijn lippen plots wel heel dicht bij Kieran zijn oor. " Ik vind dit best wel kinky." Kieran voelde de haren op zijn armen nu rechtovereind staan, terwijl de deur open duwde die hen naar een vrij donkere gang bracht. Eenmaal de deur achter Ezra dichtviel draaide Kieran zich om naar Ezra. 'En waarom vind je dat dan?' vroeg hij Ezra, ze stonden veel te dicht tegen elkaar voor een casual gesprek. Kieran hoefde maar een kleine stap naar voren te doen en zijn lichaam zou die van Ezra raken. 'Wat is hier kinky aan Ezra?' vroeg hij de jongen terwijl hij dat laatste kleine stukje overbrugde.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 20:51 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    EZRA MILLER

    Real name Jason 'Ezra' Ryder || Undercover agent || At the stripclubbar with Kieran




    We liepen door een wat rustigere ruimte van de club waarna we blijkbaar de kleedkamers binnen gingen van de strippers. Althans dat vermoedde ik toch aan de sexy lingerie die overal rondgestrooid was, tenzij dit één of andere vreemde hobby was van Kieran al betwijfelde ik dat.
    De danseressen waren momenteel druk bezig om het volk te amuseren en een extra centje te verdienen waardoor we hier alleen waren. Ik keek dan ook even de ruimte rond en kon het ook niet laten om even een bh op de pakken die daar toch maar lag, echter veel kon je het kleine stukje stof niet noemen. "Kom je hier vaker?" vroeg ik de jongen dan ook geamuseerd aan Kieran, gezien dit niet meteen de meest gewone plek was om rustig te kletsen.
    Ik kon het dan ook niet laten om mijn subtile geflird met de jongeman verder te zetten gezien het me al tot hier -in de kleedkamer van de strippers- heeft gebracht. Ik volgde Kieran verder tot in een donker halletje waar de deur achter ons werd dichtgeklapt. Ik stond lekker dicht tegen Kieran aan toen ik dan ook in zijn oor fluisterde dat ik dit best wel kinky vond, waardoor nu hij zich omgedraaid had me nog dichter bij elkaar stonden. 'En waarom vind je dat dan?' de woorden van de jongen deden me geamuseerd grijnzen 'Wat is hier kinky aan Ezra?' Kieren zette een stap dichterbij waardoor er nog maar enkele centimeters tussen ons verwijdert waren. Ik hield mijn hoofd wat schuin en liet mijn grone kijkers even over zijn gezicht glijden, kort naar zijn volle lippen en daarna weer in zijn donekre ogen. "Nou, jij, ik alleen in een stripperskleedruimte." begon ik grijnzend. "Dit doet me trouwens denken aan iets 'avontuurlijk' " vervolgde ik waarna ik mijn lippen iets dichterbij bracht. "Fucking, harde sex." gromde ik zacht waarna ik , mijn lippen krulden omhoog en ik trok me plagend terug naar achteren.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH