• Deze suggestie komt voort uit dit topic en is ook opgenoemd in dit topic, maar omdat Jarne en Erica daar aangaven dat het beter is als er (ook) afzonderlijke suggestietopics worden gemaakt, bij dezen een topic voor deze suggestie.

    Quizlet stroomt over van de creaties van users die al jaren niet meer op Quizlet komen. Hierdoor raken niet alleen de creaties van users die wél actief zijn op de achtergrond, maar maakt de hele website een verouderde indruk. Dus mijn suggestie is om de accounts van users die al een jaar niet online zijn geweest, automatisch op inactief te zetten. (Dus niet verwijderen!) Hun creaties zijn dan niet langer zichtbaar op de site, waardoor er ruimte komt voor de creaties van users die nu wél actief zijn. Als een inactieve user toch besluit terug te keren, dan wordt het account weer op actief gezet (dat gebeurt al automatisch). Enige nadeel is dat een user dan opnieuw zijn creaties moet activeren.

    Een nadeel is wel dat als je zin hebt in TH of Twilight stories (of een andere afgelopen rage), je veel minder stories zal kunnen vinden. Maar de creaties van huidige actieve users staan wel veel meer in de spotlight en zullen waarschijnlijk meer aandacht krijgen, waardoor het voor mensen leuker is om te blijven.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 17:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helemaal mee eens. Ik ben die oude creaties helemaal zat. Vooral omdat ze meestal heel slecht zijn geschreven en alleen naar voren komen op de homepage omdat het zogenaamd '16+' is.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    Helemaal mee eens. Ik ben die oude creaties helemaal zat. Vooral omdat ze meestal heel slecht zijn geschreven en alleen naar voren komen op de homepage omdat het zogenaamd '16+' is.

    ja true, maar idk.
    dat kan toch nooit, er zijn genoeg creaties die wel leuk en goed zijn van inactieve users. Iemand kan er ook voor gekozen te hebben om te stoppen met Q, maar bewust niet inactief gaat zodat anderen zijn of haar creaties nog kan lezen/bekijken.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vraag mij af: ik zou het mooi vinden als afgeronde verhalen van users die op inactief worden gezet door de crew, wel leesbaar blijven. Dit lijkt me wel vrij lastig?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het een goede middenweg als afgeronde creaties wel zichtbaar blijven inderdaad, maar dat is misschien moeilijk te realiseren.

    Oké, ik besef me nu dat dit letterlijk is wat Jolijn ook zei.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 18:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    Helemaal mee eens. Ik ben die oude creaties helemaal zat. Vooral omdat ze meestal heel slecht zijn geschreven en alleen naar voren komen op de homepage omdat het zogenaamd '16+' is.

    Jij durft te zeggen waar ik me al tijden aan kapot erger (cat)


    oi, suzy

    SPECS schreef:
    Ik vraag mij af: ik zou het mooi vinden als afgeronde verhalen van users die op inactief worden gezet door de crew, wel leesbaar blijven. Dit lijkt me wel vrij lastig?

    Lijkt me inderdaad erg lastig. Maar zou tof zijn als het kon.


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    Ik vraag mij af: ik zou het mooi vinden als afgeronde verhalen van users die op inactief worden gezet door de crew, wel leesbaar blijven. Dit lijkt me wel vrij lastig?

    Dat lijkt lastig, maar het zou wel een oplossing zijn voor wat er geopperd is. =)

    Ik zou dit zelf een leuke suggestie vinden. Want dan los je ook mee het probleem op dat er oude creaties op de voorpagina staan, dat wanneer je een willekeurige quiz/story klikt je meer kans hebt op een recentere, dat je meer kans hebt op recentere dingen in de laatst gelezen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Conan schreef:
    Ik vind het een goede middenweg als afgeronde creaties wel zichtbaar blijven inderdaad, maar dat is misschien moeilijk te realiseren.

    Oké, ik besef me nu dat dit letterlijk is wat Jolijn ook zei.


    Hehe, youre welcome (krul)

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat lijkt lastig, maar het zou wel een oplossing zijn voor wat er geopperd is. =)

    Ik zou dit zelf een leuke suggestie vinden. Want dan los je ook mee het probleem op dat er oude creaties op de voorpagina staan, dat wanneer je een willekeurige quiz/story klikt je meer kans hebt op een recentere, dat je meer kans hebt op recentere dingen in de laatst gelezen. ^^


    Yep, dat zeker....dus als het mogelijk is dan zou het wel tof zijn. Zo voorkom je toch dat het grootste gedeelte van de kwalitatief goede verhalen (van inactieve users) gespaard blijven en dat alle rommel onzichtbaar wordt.


    You were born original, don't die as a copy.

    Persoonlijk lijkt mij dit best een goede oplossing. Hopelijk kom je dan makkelijker op recente stories terecht.
    En ik vind het veel leuker een reactie te schrijven aan mensen die nu nog schrijven, dan op een verhaal van vier jaar geleden van iemand die er niet meer is ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    SPECS schreef:
    (...)

    Yep, dat zeker....dus als het mogelijk is dan zou het wel tof zijn. Zo voorkom je toch dat het grootste gedeelte van de kwalitatief goede verhalen (van inactieve users) gespaard blijven en dat alle rommel onzichtbaar wordt.


    Hm, er is behoorlijk veel afgeronde rommel helaas.
    Misschien dat ik zometeen een nieuwe suggestie open met een oplossing.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    (...)

    Hm, er is behoorlijk veel afgeronde rommel helaas.
    Misschien dat ik zometeen een nieuwe suggestie open met een oplossing.

    Ben benieuwd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Conan schreef:
    (...)

    Hm, er is behoorlijk veel afgeronde rommel helaas.
    Misschien dat ik zometeen een nieuwe suggestie open met een oplossing.


    Ja dat is zeker waar, maar ik weet ook dat er genoeg afgeronde verhalen zijn van inactieve users die ontzettend goed zijn. Betekent niet dat er geen onafgeronde verhalen rondzwerven die ook goed zijn, maar ja....je snapt het punt?:'D Ik denk dat dit een mooie middenweg is.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja dat is zeker waar, maar ik weet ook dat er genoeg afgeronde verhalen zijn van inactieve users die ontzettend goed zijn. Betekent niet dat er geen onafgeronde verhalen rondzwerven die ook goed zijn, maar ja....je snapt het punt?:'D Ik denk dat dit een mooie middenweg is.


    Jazeker, ik begrijp het, hoor haha
    Er zijn inderdaad heel veel verhalen die wel heel goed zijn. Helaas ook minder goede verhalen, maar topic is onderweg.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    (...)

    Hm, er is behoorlijk veel afgeronde rommel helaas.
    Misschien dat ik zometeen een nieuwe suggestie open met een oplossing.


    Het is niet omdat jij iets rommel vindt, dat anderen dat ook vinden. Het is nogal subjectief dus ik denk niet dat we goede van slechte kunnen onderscheiden in dit geval.

    Misschien dat als creaties later dan een bepaald jaar geactiveerd zijn, ze bijvoorbeeld niet meer in willekeurige quiz/etc worden opgenomen en in het algemeen naar de achtergrond verschuiven?
    Ik weet niet of het lukt om iets in te stellen dat met de creatiedatum werkt van een werk (of wanneer het is afgerond), maar het kan wel een optie zijn.^^

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 18:32 ]


    The soul needs autumn.

    Ooh, ik vind dit echt wel een interessante suggestie. Ik ben benieuwd wat ervan komt. (:


    Tijd voor koffie.