• Ik vind het echt héérlijk met een kop thee en de kerstboom als enige verlichting. Lekker rustig in huis, zacht achtergrond muziekje op. Geweldig. Hebben jullie dat ook?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Daarvoor is er eerst inspiratie en motivatie nodig en nuja, die komen niet zo vaak langs.


    Heaven is a place that we all have

    Ja! *O* Lekker knus.

    Omg ja! Love it! Geen reden om naar buiten te hoeven, geen excuses hoeven te verzinnen waarom je niet met vrienden gaat hangen maar liever binnen wil zitten en wil schijven omdat gewoon te koud is buiten :') I fucking love the winter! Ik schrijf dan ook een stuk meer haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil wel, maar blok D:


    Mhm?

    Bartok schreef:
    Ik wil wel, maar blok D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    dad schreef:
    Daarvoor is er eerst inspiratie en motivatie nodig en nuja, die komen niet zo vaak langs.


    Dit ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jaaa precies dit, deze dagen zijn echt de chillste tijd voor schrijven.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Same!


    And then we'll see it.

    Ja, I love it! Ik heb vandaag drie hoofdstukken geschreven en ik vind het zo chill. Nu alleen nog lezers haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    * rustig huis
    I wish I wish.. Nichtje is momenteel hier, dus ik zit om de zoveel tijd me dood te ergeren aan de enthousiaste kreten als ze aan het spelen zijn. Zucht.
    Maar vanaf het moment dat ze weg zijn is het heerlijk genieten inderdaad! :'D Vandaag heeft het hier weer even gesneeuwd, dat geeft toch wel een heerlijke sfeer! :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb al ruim een jaar een writer's block, dus ik zou het niet weten. (no_chears)


    She's imperfect but she tries

    Met de kerst wel, maar met het Oud en Nieuw (raar genoeg) vind ik het toch wel fijn om het met mensen te vieren die mij dierbaar zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Al jaren schrijf ik niet meer en tbh vind ik bijna alles wel beter dan geforceerd tijd doorbrengen familie :')


    26 - 02 - '16

    Bartok schreef:
    Ik wil wel, maar blok D:


    #fokdeblok en ik zit nog niet eens op de unief haha maar ja zware haat aan de vlaamse overheid die examens zo rot inplant

    anyway ik ga lekker uit met vriendinnen maar moest ik geen plannen hebben (kuchgeenblok), zeker dat ik zou schrijven! (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Neara schreef:
    Jaaa precies dit, deze dagen zijn echt de chillste tijd voor schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.