• Hallo Q!

    Zoals je weet, heeft Q ook een subforum genaamd 'Offtopic' waar toch wel de meeste parels verborgen zitten. Zo ook het Awesome Topic. Dit is een topic dat al van jaren terug dateert en nu is het een gezellige plek geworden om eens lekker te kletsen en gewoon over alles praten waar je hart naar verlangt. (Borken doen we ook.) Echter is het de laatste tijd stilletjes aan wat aan het uitsterven en daarom vraag ik of jullie eens willen komen en kletsen met ons! Het lijkt misschien wat intimiderend omdat er veel leden en veel topics zijn, maar iedereen in het AT is ontzettend lief en staat altijd open voor nieuwe leden.

    Dus als iemand zich verveelt, klik dan hier en hopelijk zien we jullie daar!


    Heaven is a place that we all have

    Het nadeel is dat het niet bij actieve topics staat dus ik vergeet altijd dat het bestaat


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Het nadeel is dat het niet bij actieve topics staat dus ik vergeet altijd dat het bestaat


    Als je er 1x in reageert, staat het wel in je historie. (wbw)


    Heaven is a place that we all have

    Laten we niet vergeten vermelden dat we nog steeds meer topics hebben dan het LJH. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Varekai schreef:
    Het nadeel is dat het niet bij actieve topics staat dus ik vergeet altijd dat het bestaat

    Same here.


    Don't walk. Run, you sheep, run.