• Hallo Q!

    Onlangs was ik het internet aan het afstruinen en op de een of andere manier kwam ik uit op Neopets, dé site die mijn jeugd compleet maakte. Ik vroeg me af of mensen deze site nog kenden en wie het nog steeds actief speelt. Ik wil weer helemaal opnieuw beginnen aan een account, maar je boy is best slecht in geld fixen, oeps.

    Wie kent dit nog en wie speelt dit nog?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 18:31 ]


    Heaven is a place that we all have

    Neopets... was echt GEWELDIG! Voor Quizlet speelde ik dat ook nog. Holy moly goede oude tijden. Nu ik deze topic zie, wil ik het weer spelen. :'D Het is zo verslavend en leuk. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh wow, dat is wel weer even geleden voor mij. Maar vroeger speelde ik het veel.
    Ik keek wel langs weer voor een dag van de adventkalender. Maar ik heb er verder niet echt iets meer op gedaan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    NEOPETS! Ik was altijd verslaafd aan de spelletjes en dan vooral die met dat je ijsbolletjes moest ontwijken en ik raakte daar nog best goed in ook :'D

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 19:51 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Zoooo lang gedaan haha :'D Legendary :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Oké, maar wie wilt er met mij komen spelen I'm not joking ik maak zo dadelijk een account aan


    Heaven is a place that we all have

    Ik heet in ieder geval _zupah_ :') Pls don't judge, mijn account bijna 11 jaar oud. c:


    Caution first, always.

    Oh, ik twijfel best over mijn species rip.


    Heaven is a place that we all have

    Mijn username is 90sartdad als iemand me wilt toevoegen, woooooooew. Ik ben welgeteld 2 minuten oud en nu ga ik geld kopen en de forgotten shore dingen bij elkaar rapen


    Heaven is a place that we all have

    Update: Ik heb de Forgotten Shore map bij elkaar geraapt en heb ervoor 8000 euro gekregen boep.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb dat sleutel spel bij neopets oook helemaal kapot gespeeld XD

    Neopets was volgensmij een belangrijk onderdeel uit de jeugd van heel veel mensen,


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    OMG JAA En dan in feeënland maar aan dat rad van fortuin blijven draaien tot je sterretjes zag! Man I loved that game...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Neopets was vroeger mijn leven, hahaha. Ik probeerde net mijn account op te zoeken, maar tevergeefs...


    Always follow your dreams or else you'll live in a nightmare

    Ik probeerde mee nostalgisch te doen maar heb bij elk van mijn 284 accounts problemen (cat)

    Mijn oudste account staat op een oud emailadres waar ik niet meer aan kan.
    Bij de accounts waar ik het wachtwoord van kan resetten, wordt mijn verjaardag gevraagd. Aangezien ik niet mijn echte leeftijd had gegeven (om op het forum te mogen) weet ik geen van die verjaardagen (cat)

    Heeft iemand nog leuke usernames voor een nieuw account?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik zou er geen weten eigenlijk. De mijne ben ik ooit 's tegengekomen en hij was nog vrij dus ja. Ik suck echt enorm in namen verzinnen rip.

    UPDATE: Ik heb nu 13000 euro in de bank, 5200 in stocks en 10000 in Food Club. En ik heb de gouden trofee voor Cheat!.


    Heaven is a place that we all have

    dad schreef:
    Ik zou er geen weten eigenlijk. De mijne ben ik ooit 's tegengekomen en hij was nog vrij dus ja. Ik suck echt enorm in namen verzinnen rip.

    UPDATE: Ik heb nu 13000 euro in de bank, 5200 in stocks en 10000 in Food Club. En ik heb de gouden trofee voor Cheat!.

    Blijkbaar was Saarsel vrij, dus ik heb die gepakt, en ik ben direct naar het profiel van mijn oude account gegaan, de nostalgie!


    Mijn username is een kopje, geen plaat