• Levensverhaal-alert.

    Ik ben afgelopen september naar Engeland verhuist voor vier maanden, om hier te gaan studeren. Ik dacht: ik ben niet grondig asociaal en ik kan wel makkelijk klikken met mensen, dus ik vind vast wel wat mensen die ik aardig vind. Maar doordat ik telkens geen geld had (wat volledig mijn eigen schuld is) en doordat ik in het begin ziek was, heb ik een heleboel aansluiting met mijn medestudenten gemist. Ook woon ik niet in een studentencomplex, maar in een normaal huis met een paar huisgenoten. Superaardige mensen en alles, maar gewoon niet mijn soort personen en mijn leeftijd. Daardoor ben ik best wel in een dip geraakt en heb ik nog minder contact gemaakt met mensen. Gelukkig dat mijn vriend door had dat het niet goed met me ging, want daardoor heeft hij geregeld dat ik met kerst in Nederland ben geweest. Daarna had ik al met mijn ouders afgesproken dat we samen een paar dagen in Birmingham zouden doorbrengen en dat was ook heel gezellig...
    Maar nu zit ik weer in mijn eentje op mijn kamer, ik heb géén zin om met de mensen die ik een beetje ken nieuwjaar te gaan vieren, want ik heb het idee dat ze zich alleen maar gaan bezatten en alle clubs afgaan en daar wil ik mijn geld niet aan verkwansen. En mijn huisgenoten zijn allemaal weg.
    Ik had dit scenario al in mijn hoofd en toen hebben mijn vriend en ouders aangeboden om te skypen tijdens de jaarwisseling, zodat ik me niet zo alleen zou voelen, maar het lot had iets anders in gedachten: het internet van deze locatie is sinds gisteren kapot en wordt pas dinsdag gemaakt, want hey, het is weekend, oud en nieuw en dan werkt men blijkbaar niet in de UK. Dus dat skypen is nu ook al uit de lucht geschoten, want skypen is gewoon veel te zwaar voor mijn 4G, waar ik tot en met de 25e nog mee moet doen.
    Ook al heb ik écht een superleuke tijd gehad de afgelopen paar dagen en ik heb echt niet het slechtste jaar achter de rug, maar ik had gewoon gehoopt dat ik dit jaar met een soortvan huiselijk gevoel had kunnen afsluiten. Dit... maakt het alleen maar extra kut.

    Dus. Iemand die ook niet zo'n fantastisch jaareinde gaat hebben en samen met mij wil huilen in een hoekje? :W

    (Ik ga mijn avondeten bereiden dus ik reageer even niet, excusez)


    Deep inside, I've never felt alive



    Wat kut, Sofie ): Ik hoop dat er vanavond meer leven is op Quizlet (ik ben er sowieso, heuj) en dat we er hier nog wat gezelligs van maken, zodat je je minder alleen voelt! ♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ai, wat kut. Laten we het erop houden dat ik ook niet zoveel zin heb in vanavond. (: Proost!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ah Soof, wat kut. :c Is er geen mogelijkheid dat je met 4G en Skype op je telefoon contact kan leggen (dit laatste klinkt alsof je in de rimboe zit maar oke)?

    Je mag me sowieso appen. Liefs en happy new year!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Awhhh super kut :( Ik ga ook niet veel bijzonders doen en wsl nog wel deels on zijn op Q, dus als je nog tegen mensen wil praten ben je bij mij ook welkom.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De wereld haat mij, whatsapp ligt er nu ook eens uit.

    Varekai schreef:



    Wat kut, Sofie ): Ik hoop dat er vanavond meer leven is op Quizlet (ik ben er sowieso, heuj) en dat we er hier nog wat gezelligs van maken, zodat je je minder alleen voelt! ♥

    Yay! Lief van je! 😗

    Aire schreef:
    Ai, wat kut. Laten we het erop houden dat ik ook niet zoveel zin heb in vanavond. (: Proost!

    Aino D: Succes (?) dan vanavond!

    Plunkett schreef:
    Ah Soof, wat kut. :c Is er geen mogelijkheid dat je met 4G en Skype op je telefoon contact kan leggen (dit laatste klinkt alsof je in de rimboe zit maar oke)?

    Je mag me sowieso appen. Liefs en happy new year!

    Dat snap ik niet helemaal? Ik kan wel op het internet via 4G, maar skypen kost gewoon teveel mb's.
    Thanks! Lief van je 😗 Jij ook een magisch 2018 gewenst!

    Neara schreef:
    Awhhh super kut :( Ik ga ook niet veel bijzonders doen en wsl nog wel deels on zijn op Q, dus als je nog tegen mensen wil praten ben je bij mij ook welkom.

    Thanks voor het aanbod, vind ik heel lief van je! ❤


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah wat vreselijk naar zeg! Lijkt me zo naar! Ze kunt wel altijd nog via whatsapp videobellen?

    Ik denk in ieder geval aan je (:


    And then we'll see it.

    Naawh, Soof, dat is echt naar :c

    Ik ben voor vanavond niet echt iets van plan dus je mag me gerust appen als je wilt c:




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Onze oudste hond is vanmiddag overleden, dus nee. Geen feestje voor ons.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Koffie schreef:
    Ah wat vreselijk naar zeg! Lijkt me zo naar! Ze kunt wel altijd nog via whatsapp videobellen?

    Ik denk in ieder geval aan je (:

    Ik ben bang dat dat ook te zwaar is voor mijn 4G mbs...
    Dankjewel!


    Deep inside, I've never felt alive

    Azlain schreef:
    Naawh, Soof, dat is echt naar :c

    Ik ben voor vanavond niet echt iets van plan dus je mag me gerust appen als je wilt c:




    Thanks, meid! Lief van je 😙


    Deep inside, I've never felt alive

    Seasons schreef:
    Onze oudste hond is vanmiddag overleden, dus nee. Geen feestje voor ons.

    Oei, gecondoleerd en sterkte ermee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Maar Sofie, vandaag is de laatste dag van de maand, right? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Maar Sofie, vandaag is de laatste dag van de maand, right? c:

    Mijn telefoonmaand loopt van de 26e tot en met 25e, helaas


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Oei, gecondoleerd en sterkte ermee!

    Dank je wel en een knuffel voor jou! x


    Kun je jouw familie niet ouderwets bellen, misschien?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Mijn telefoonmaand loopt van de 26e tot en met 25e, helaas


    Dat is vreemd. :c

    Maar ouderwets bellen, inderdaad! Dat kan wel!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.