• Ja... Ik kijk nu The Hobbit omdat dat zegmaar de enige dvd is die ik op m'n kamer bezit, en mijn router ermee gestopt is dus Netflix het niet doet :')

    Goed, dit is dus de laatste in 'a series of unfortunate events' van de laatste dagen, waar ik misschien nog even een extra klaagtopic over maak als ik WiFi heb en het op m'n laptop kan uittypen.

    Dus, hoe Netflix/WiFi afhankelijk zijn jullie?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Gisteren wilden mijn huisgenoot en ik een film gaan kijken na het eten en wij hebben natuurlijk beide geen dvd's in huis, maar mijn huisgenoot liftte mee op het netflix account van zijn vriend dus daar konden we best wel een leuke film uitzoeken. Blijkt er echt niks goeds op netflix te staan qua films (die we beide nog niet gezien hadden)... Uiteindelijk maar gesettled voor een rewatch van Docter Strange, het was erg gezellig c:

    Geen wifi= Sappige Nederlandse drama tv shows kijken op normaal tv.

    Niet. :W
    Kijk voornamelijk dvd of gewoon via online sites, al heb je voor die laatste wel wifi nodig. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Toen ik net verhuisd was had ik meer dan een maand geen internet.
    Ik kon er vrij goed mee om gaan, maar nam wel elke keer even de laptop mee naar mn ouders om wat series te downloaden.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Niet zo erg, eigenlijk. Ik heb veel DVD's en een hele boekenkast aan ongelezen boeken. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Geen internet = 160 verhalen afschrijven in één keer, drie keer dubbele spellingscheck, hele verhalen uitgewerkt in Paint etc


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Geen internet = 160 verhalen afschrijven in één keer, drie keer dubbele spellingscheck, hele verhalen uitgewerkt in Paint etc


    oke maar hoe werk je verhalen uit in Paint, teach me


    Heaven is a place that we all have

    Dat keek ik gisteravond met mijn vriend 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.