• Even voor de duidelijk. Ik ben Nederlands, studeer in België. Profiteer van beide landen: België qua cultuur, Nederland qua centen. Ha dus.
    Momenteel is het de blokperiode ja ja, het is nog officieel vakantie, maar welke Belgische student viert nu twee weken vakantie en daarna een week blok en ik zit thuis te studeren. Ik wil graag in Leuven gaan studeren, want ik mis mijn kot, en ik mis zelf koken, en de rust en blah. Máár daar moet ik al mijn boodschappen zelf betalen. Nu, ik kan die boodschappen zeker wel veroorloven, maar leuke tripjes in die éne week tussen de twee semesters dat ik vrij heb, kan ik dan niet veroorloven. Een Utrecht-meeting kost bv al rond de 30,-. Dus nu zit ik met een dilemma. Thuis blijven en van mijn ouders hun boodschappen genieten (wel wat de pot schaft), óf geld uitgeven aan boodschappen en in het paradijselijke Leuven gaan zitten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nou ja, als je met een chagrijnige kop thuis gaat zitten teren op het geld van je ouders... =P Als je gewoon gezellig thuis kan blijven zou ik dat doen, maar als je daar heel down van wordt (wat ik bijvoorbeeld heb als ik teveel thuis zit, dan ben ik na een tijdje gewoon niet te genieten) dan zou ik lekker naar Leuven gaan. Ook omdat dat eerlijker is ten opzichte van je ouders.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 11:44 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Blijf jij maar lekker thuis, ik wil je meenemen naar Utrecht :'D


    You were born original, don't die as a copy.