• Hallo allemaal!

    Ik ben Lotte en ik ben nu blijkbaar zo'n zeven jaar lid. Het is gok ik zo'n drie jaar geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest. Ik moet eerlijk zeggen, erg veel is er niet veranderd. Nog steeds fanfiction in de story top, hoewel ik het wel leuk vind dat er nu een algemene top is voor alle creaties. Correct me if I'm wrong, though.

    Voor zij die geïnteresseerd zijn: Ik ben ondertussen 22 jaar oud, ik zit in mijn vierde jaar van mijn studie European Law School (ja, uitloop...), ik zit bij een studentenvereniging, ik heb een relatie gehad die weer is uitgegaan en ik ben sinds een halfjaar aan het strijden tegen depressie. Een beetje mijn leven van de afgelopen drie jaar in vogelvlucht.

    Ik herkende van het afstruinen van topics wel wat leden, iemand die mij herkend? En wat is er gebeurd met andere (zeer) oude leden, zoals Nikki, Mitchell, etc.?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik weet niet zeker of ik je herken, maar ik zat hier in ieder geval wel drie jaar geleden toen je weg ging. Dus ik weet niet of je mij misschien herkent.
    In ieder geval, welkom terug.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hee! Wat leuk je terug te zien! (:
    Er is inderdaad niet zo veel veranderd haha, al merk ik wel dat de gemiddelde leeftijd een stuk hoger ligt dan toen. :')

    Ik herken wel wat van je oude usernames, maar geloof niet dat wij erg veel contact hebben gehad. :Y)

    Helaas zijn er het afgelopen jaar behoorlijk wat oude leden weggegaan en anderen (zoals Nikki D:) zijn geband.


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Patholoog Ik herken jou zeker! Ik heb je vaak genoeg op de fora gezien.

    @Ringwraith Klopt, niet echt contact maar jij bent sowieso Quizlet-famous. Jij bent Natas die een boek gepubliceerd heeft, toch?

    En wauw, echt? Dat is heftig. Ik weet niet of er verteld mag worden wat er is gebeurd, maar ik ben nu wel erg benieuwd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik herken sommige van je namen volgens mij wel, not sure though. Ik zit hier ook al eeuwen af en aan. Er zijn er veel weg, maar er lopen nog genoeg fossielen rond :'D Welcome back!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nym schreef:
    @Patholoog Ik herken jou zeker! Ik heb je vaak genoeg op de fora gezien.

    @Ringwraith Klopt, niet echt contact maar jij bent sowieso Quizlet-famous. Jij bent Natas die een boek gepubliceerd heeft, toch?

    En wauw, echt? Dat is heftig. Ik weet niet of er verteld mag worden wat er is gebeurd, maar ik ben nu wel erg benieuwd.


    OOoh wat leuk! Haha. Maar sowieso wat leuk dat er de laatste tijd meer oude leden terug komen. Iedereen begint nu te beseffen dat Q gewoon de place to be is. lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, ja, jou herken ik nog! (: Welkom terug! Met alle fossielen die hier rondlopen, zoals Varekai zegt, zijn we inderdaad nogal een archeologische site geworden, maar hé, wel een gezellig site! (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 16:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Varekai schreef:
    Ik herken sommige van je namen volgens mij wel, not sure though. Ik zit hier ook al eeuwen af en aan. Er zijn er veel weg, maar er lopen nog genoeg fossielen rond :'D Welcome back!

    Fossielen is wel het juiste woord, denk ik. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Patholoog schreef:
    (...)

    OOoh wat leuk! Haha. Maar sowieso wat leuk dat er de laatste tijd meer oude leden terug komen. Iedereen begint nu te beseffen dat Q gewoon de place to be is. lol.

    Ik was vergeten dat je kon quoten. (cat) De dementie is strong with this one.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    @Patholoog Ik herken jou zeker! Ik heb je vaak genoeg op de fora gezien.

    @Ringwraith Klopt, niet echt contact maar jij bent sowieso Quizlet-famous. Jij bent Natas die een boek gepubliceerd heeft, toch?

    En wauw, echt? Dat is heftig. Ik weet niet of er verteld mag worden wat er is gebeurd, maar ik ben nu wel erg benieuwd.

    Haha ja, dat ben ik! :'P
    Al voel ik me wat minder famous dan drie jaar geleden haha, toen kende ik echt iedereen (van naam) voor mijn gevoel, maar dat is nu wel minder. Ik moet nodig weer wat socialer worden hehe.

    Snap ik! Ik weet zelf ook niet precies wat er is gebeurd, het was niet iets wat op het forum plaatsvond ofzo.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klaar schreef:
    Oh, ja, jou herken ik nog! (: Welkom terug! Met alle fossielen die hier rondlopen, zoals Varekai zegt, zijn we inderdaad nogal een archeologische site geworden, maar hé, wel een gezellig site! (:

    Jou herken ik ook! Wat grappig om te zien allemaal. =)

    Edit: Smiley.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 16:42 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Haha ja, dat ben ik! :'P
    Al voel ik me wat minder famous dan drie jaar geleden haha, toen kende ik echt iedereen (van naam) voor mijn gevoel, maar dat is nu wel minder. Ik moet nodig weer wat socialer worden hehe.

    Snap ik! Ik weet zelf ook niet precies wat er is gebeurd, het was niet iets wat op het forum plaatsvond ofzo.

    Als je mij nog herkend dan zit je goed hoor. :Y) Het is sowieso een prestatie om mensen te blijven herkennen die constant van username, profiel en foto wisselen, dus chapeau.

    Ah oké, dan zal het wel op de achtergrond met de mods hebben afgespeeld.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Welcome back to the living :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben van na jouw tijd, geloof ik, maar yush, een naam- en soort-van-studiegenootje! Leuk dat je terug bent. *O*


    She's imperfect but she tries

    Welkom terug!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Welkom terug *O*

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 17:01 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.