• Altijd als ik bij iemand thuis kom, is een van de eerste dingen waar ik naar kijk de boekenkast. De boeken die mensen bezitten, zeggen toch aardig wat over de persoon.
    En ook op foto’s of in videos zoom ik stiekem in op de boekenkast. Op de een of andere manier vind ik het erg interessant.

    Daarom: show jouw boekenkast/plank/collectie! Ik ben benieuwd.


    Dit is m'n boekencollectie bij mijn pa. Als ik maandag weer bij mijn moeder ben, zal ik een foto maken van mijn echte boekenkast. (klik voor een grotere versie)


    Zoek de verschillen haha



    Oké, nu is het tijd voor mijn echte kast. *Tromgeroffel*




    Ik heb misschien een heel klein probleem als het gaat om het kopen van boeken... Ik schaam me diep.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 19:24 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Even mt! Dan maak ik vanavond foto!


    --

    Ah die van mij is niet zo bijzonder want ik heb schuine daken dus ik kan geen mooie kast kopen. Maar ik zal vanavond eens een foto maken van wat ik wel heb haha.

    MT. Zal vanavond of morgen even foto posten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KyloRen schreef:
    Ah die van mij is niet zo bijzonder want ik heb schuine daken dus ik kan geen mooie kast kopen. Maar ik zal vanavond eens een foto maken van wat ik wel heb haha.


    Missxhien heb je wat aan mijn idee. Ik heb namelijk ook een schuin dak en zal zo ff een foto sturen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat wil je, die van mn ouders of mijn eigen? (Ik heb van beide trouwens geen recente foto, kak.)
    Zegmaar Q'ers die bij mij zijn geweest zeggen altijd: mag ik jullie boekenkast? Maar mijn persoonlijke collectie is nog niet zo groot (al begint die wel steeds meer te groeien, yay).

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 20:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    HaIe schreef:
    MT. Zal vanavond of morgen even foto posten.


    i wanna die with you once or twice.

    Oh vanavond even foto maken!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    MT. Alleen passen mijn boeken niet meer in mijn kast dus geen idee hoe ik de foto ga maken :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik eh, plaats misschien later nog een foto -- hoewel mijn kast op een moeilijke plek staat om een foto te maken, meh


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    HaIe schreef:
    MT. Zal vanavond of morgen even foto posten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you





    Ik heb bij lange na nog niet al mn boeken uitgestalt haha dus negeer de lege planken en de ontbrekende delen boeken


    i wanna die with you once or twice.

    Oeh, I like it! Ik zie veel Harry Potter. Love it!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oeh, Mare, ik zie het nu pas, maar dat is echt slim. Ik kan niet zo goed zien welke boeken je hebt, maar het ziet er wel heel tof uit!!


    look at the stars, look how they shine for you;